2026-05-03, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo vet att jag alltid ska bevisa motsatsen men ingen annan.
Gå tillbaka i tråden så har jag länkat till liverapporteringen eller så kan du välja att kontakta Sara Bard som är journalist och var på plats hela tiden.

Sara Bard som rapporterade att det började droppa av folk en halvtimme efter Jocke började spelningen?
Citera
2026-05-03, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
När blev licensen klar?
Om Joakim hade haft någon licens från IDTV/All3Media Group så hade användaren länkat till den här i tråden.

Det finns troligtvis ingen licens, det är antagligen därför det dröjer med publiceringen. Om man får spekulera fritt så kommer 'Mördarna' troligtvis aldrig få sändas.

Om 'Mördarna' aldrig kommer att sändas, kommer då vinnaren få sina vinstpengar (100 000 kr?)
Citera
2026-05-03, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag frågade dig eftersom Jocke skrivit till dig att han har fått 5000 medlemmar.

Då antar jag att han gått 5000 medlemmar på att marknadsföra att mördarna ska börja sändas, då dom sagt det varje gång dom marknadsfört det men ej uppfyllt sin del av avtalet.

Det kommer bli dyrt för dom att betala tillbaka 400 0000kr för medlemsskap.

Jag tror dom där 5000 kommer öka det beror nog inte på mördarna utan det handlar om att dom har många följare som tycker om att titta på dom så enkelt är det antar att dom lika gärna ser på spökjakt som mördarna, har inte tagit del av någon missnöje för att mördarna inte börjat.
Citera
2026-05-03, 12:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Om Joakim hade haft någon licens från IDTV/All3Media Group så hade användaren länkat till den här i tråden.

Det finns troligtvis ingen licens, det är antagligen därför det dröjer med publiceringen. Om man får spekulera fritt så kommer 'Mördarna' troligtvis aldrig få sändas.

Om 'Mördarna' aldrig kommer att sändas, kommer då vinnaren få sina vinstpengar (100 000 kr?)

Tror inte heller att det kommer att sändas.

Det där med vinstpengarna hade jag inte ens tänkt på.
Citera
2026-05-03, 12:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Sara Bard som rapporterade att det började droppa av folk en halvtimme efter Jocke började spelningen?
Ja typ.
Spelningen drar igång 23,40 då 40 minuter sent för att de verkar invänta publik = inte alls fullt på golvet
Kl 00.17 har den bakre publiken börjat tunnas ut för människor lämnar .. Dvs rapporten skrivs 37 minuter efter start .. men det innebär ju att då har tillräckligt många lämnat för att det ska ge en kommentar om det ..
Det är inte vad jag skulle kalla succé
Citera
2026-05-03, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har ju citerat därifrån.
Det där finns ju inte med. Tvärtom även om reportern är så okritisk som bara lokakblaskor kan vara så är det ju uttalat att publiken inte är på plats när hans ska dra igång .-- och att folk lämnar tidigt.

Hennes kommentarer däremellan är ju inte någon direkt hyllning, utan en sparsam rapportering med ganska kritisk underton.

Har du sett intervjun med arrangörerna? jag håller inte med i det du säger men det är som vanligt dom flesta verkar vara jättenöjda, det spelar ingen roll för dig om det går bra för Jocke du hittar alltid på saker och vänder & vrider på varje ord man skriver.
Citera
2026-05-03, 12:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du sett intervjun med arrangörerna? jag håller inte med i det du säger men det är som vanligt dom flesta verkar vara jättenöjda, det spelar ingen roll för dig om det går bra för Jocke du hittar alltid på saker och vänder & vrider på varje ord man skriver.
Vilka de flesta?
De som gick tidigt.

Arrangörerna kritiserar inte ett eget event om det kan undvikas - trodde till och med du fattade sånt.
Citera
2026-05-03, 12:07
Avstängd
Citat:

Begriper du inte att det börjar gå riktigt dåligt för din idol Jockiboi?
Citera
2026-05-03, 12:10
Avslutad
Ett tips till er alla som är så himla intresserade av mördarna licens osv varför skriver ni inte ett dm till Jockes Instagram eller Mail så får ni svar på alla frågor det är inte svårare än så, bättre det än att sitta & spekulera hur det ligger till ang mördarna.
Där får ni alla svar direkt.
Citera
2026-05-03, 12:11
Avslutad
Citat:
Begriper du inte att det börjar gå riktigt dåligt för din idol Jockiboi?

Snarare tvärtom skulle jag säga framtidens projekt är inte dåliga direkt.
Citera
2026-05-03, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilka de flesta?
De som gick tidigt.

Arrangörerna kritiserar inte ett eget event om det kan undvikas - trodde till och med du fattade sånt.

Jag frågade bara om du hade läst det?
Det är ingen idé att diskutera med dig lika hopplöst varje gång.
Citera
2026-05-03, 12:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ett tips till er alla som är så himla intresserade av mördarna licens osv varför skriver ni inte ett dm till Jockes Instagram eller Mail så får ni svar på alla frågor det är inte svårare än så, bättre det än att sitta & spekulera hur det ligger till ang mördarna.
Där får ni alla svar direkt.
Du har ju inte fått något svar så varför skulle andra få det.
Krånglar licensen så är det ju knappast i hans intresse att gå ut med det heller.

Och det finns bara två alternativ.
Endera krånglar licensen, han fick inte bara sno ett upplägg som han brukar göra
eller
Så skiter han i sina följare som blivit lovade att programmet skulle publiceras 1 april.

Inspelat är det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in