2026-05-03, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
När började dom med medlemsskap?

Har ej exakt datum på det men kolla i någon äldre video så får du svar på det eller googla.
Citera
2026-05-03, 00:20
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om man ska gå på media så ser det ju väldigt bra ut och enligt intervjuerna verkar folk haft väldigt roligt.
Nu var det ju inte frågan men jag antar att det är jobbigt om han inte sagt ett ljud om det (jag har inte sett nåt i alla fall) men jag kan spela med i ditt spel. Kan du länka några artiklar som pratar om detta som ser ”väldigt bra ut” och gärna innehåller några intervjuer med deltagare. Annars börjar man undra då det finns folk som varit på plats som berättat om den totala motsatsen.

Se så, nu måste du ju bevisa motsatsen. Jag väntar och kollar den totala sågningen som Anis gjorde igen så länge. Det är fantastiskt roligt!
Citera
2026-05-03, 00:23
Avslutad
Citat:
Jag är förvånad att dina vänner ändå valde att köpa biljetter och gå på spelningen.
Nej du jag litar faktiskt mer på Mvt där.
Alla vill naturligtvis fira Valborg och 50 dagars , utbudet är litet i Motala.
Gör du det.
Citera
2026-05-03, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Har naturligtvis inte hittat på något. Elevkåren har koll på hur många biljetter som har sålts.
Många ungdomar i Motala tyckte det var uselt, alltså riktigt uselt. Då jag nämnde sociala mediers rapportering om succé så gapskrattande ett rum fullt med Motalabor- 19-20 år som alltid är på ute och festar, bla i Lokverkstan. De sa att det inte stämmer alls och att folk hoppade i kanske 10 min och mestadels fulla killar. Sedan började folk gå, drog till Linköping istället. Låtarna lät som AI, var jättedåliga och Joakim hade gått iväg och varit jättearg för att ingen sjöng med och hoppade i låtarna. En usel DJ och bortkastade 250:-. Tyckte dem. Förmedlar bara vad som sägs i Motala om Joakims framträdande. I Joakims skvallertråd.

Ja det såldes 2000 biljetter och alla blev sålda kolla med arrangören själv.
När jag läst liverapportering & tittat på TikTok & Instagram så verkar inte många ha samma åsikter som du eller dina vänner har.
Citera
2026-05-03, 00:25
Avstängd
Citat:
Har ej exakt datum på det men kolla i någon äldre video så får du svar på det eller googla.
Jag frågade dig eftersom Jocke skrivit till dig att han har fått 5000 medlemmar.

Då antar jag att han gått 5000 medlemmar på att marknadsföra att mördarna ska börja sändas, då dom sagt det varje gång dom marknadsfört det men ej uppfyllt sin del av avtalet.

Det kommer bli dyrt för dom att betala tillbaka 400 0000kr för medlemsskap.
Citera
2026-05-03, 00:29
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
När jag läst liverapportering & tittat på TikTok & Instagram så verkar inte många ha samma åsikter som du eller dina vänner har.
Varför blev spelningen framflyttad 40 minuter från 23.00 till 23.40 pga det var så lite folk? Hade de kanske en person som skötte insläppet så alla 2000 fick vänta på att komma in? Lite konstigt om alla biljetter var slutsålda men en majoritet av publiken vet inte nör det börjar (eller så är inte Jocke det dragplåstret som alla hans fans vill göra gällande)…

Det var en sorglig syn vid 23.11 på MVT:
https://eu-img-cdn.livecenter.com/lc-images-2025/lc-img-52e45997-9c14-45a7-94e6-5d6ddaf7fc66.jpeg
Senast redigerad av GreenBattery 2026-05-03 kl. 00:40.
Citera
2026-05-03, 00:34
Avslutad
Citat:
Bor du i Motala? Är du 19-20 år? Var du på Joakims spelning i Lokverkstan? Firade du också 50 dagars där på Valborg. Sitter du med i elevkåren som vet hur många biljetter som har sålts?
Eller har du bara läst MVT?
Senast redigerad av Herrbevling 2026-05-03 kl. 00:37.
Citera
2026-05-03, 01:10
Avstängd
Citat:
Blev Jockes bästa kompis (hund, ja-sägare och flygande apa) bor i Motala. Fick lydiga Vi*tor Gl*ns en inbjudan till att åka partybuss?
Citera
2026-05-03, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Krigat? Skrev ett inlägg om vad många ungdomar i Motala tyckte om Joakims framträdande.
Överårig ” vuxen” som kämpar för att förminska ungdomarnas kväll? Då är Joakim också en ”överårig vuxen” menar du.
Många av dem var inte nöjda och hade gärna firat sin 50 dagars utan DJ Lundell.

Var det inte valfritt att gå dit?
Citera
2026-05-03, 01:33
Medlem
Citat:
Det är väl bra med tanke på att dom nyss börjat med detta, medlemmar betalar 79 kr i månaden så dom tjänar ju ungefär 395 000 kr i månaden inte så dåligt tycker jag, och det lär ju öka med medlemmar.
Fattar att du tycker illa om Jocke men även du måste kunna se att det går bra för honom.

Om det är enda inkomsten är det helt åt helvetet katastrofala siffror!

Har inte koll på produktionsvärdet för Mördarna men om man räknar med låg produktionskvalité får man ändå räkna 400 000 kr bara i personalkostnader. Sen tillkommer också mycket andra utgifter såklart.

Omsättningen må vara hög men jag tvivlar starkt på att vinsten i Jocke å Johnny AB blir så mycket att hurra för i år.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-05-03 kl. 01:44.
Citera
2026-05-03, 06:13
Avstängd
ruskinarmss avatar
Citat:
Det kanske har blivit försenat nu när dom har spelat in som mycket i tv.
Han har allt på det klara med YouTube & sina medlemmar.

Konstigt att han inte svarar presumtiva medlemmar i kommentarsfältet till videon där han promotar Mördarna. Flera undrar när det sänds.
Det är ganska enkelt att lämna ett svar.
Ännu bättre vore förstås att göra en ny video, det räcker med en kort, där han berättar att Mördarna är försenat och tillkännager ett nytt premiärdatum.
Det vore ju inte för mycket begärt, eller hur?

Och medlemskap löper ju månadsvis. De som blev medlemmar lagom till 1 april, deras medlemskap har ju hunnit löpa ut. Dom får alltså förnya sitt medlemskap och hoppas att det sänds kommande månad.
För en jättesatsning som Mördarna så måste ju nya medlemmar vara asviktiga.
Citera
2026-05-03, 09:50
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Det kanske har blivit försenat nu när dom har spelat in som mycket i tv.
Han har allt på det klara med YouTube & sina medlemmar.
Och du är givetvis helt ok med att saker blir försenade när det gäller Jocke men inte när det gäller annat.

Ännu ett exempel på att när Jocke gör något är det ok men när andra gör det är det för jävligt. Dessutom ”kanske har blivit försenat”? Varför måste du direkt rycka ut till försvar? Du fattar att det är därför du är klassad som en riktig Jockehund? Antagligen inte men försök förstå att du är en ryggradslös ja-sägare som ser upp till en pervers hebefil som går igång på rökande småtjejer i stövlar.

Usch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in