2026-05-02, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Har sån god lyst att kommentera senaste storyn ”vet ni att det finns ca 100 andra trevliga aktiviteter för barn runt Malmö med omnejd?”. Lustigt att TVÅ personer råkar mötas som har exakt samma nollbehov av att variera sig, se nya saker, prova ny mat osv. Men kaka söker maka i guess

Jag har varit i Malmö en del under min uppväxt och även nu när jag är vuxen och har egna barn.
Det finns ju hur mycket som helst att hitta på med barn i Malmö varför bara ett och samma stället hela tiden?
Sist jag var i Malmö med mina barn så gick vi till en jätte fin park fullt utrustat med roliga grejer för barn och det är dessutom gratis.
Jag förstår inte hur det kan vara roligt att göra samma sak om och om igen varenda gång.
Men jag glömde att befinna sig utomhus i solen bland andra kan ju vara farligt så en park är väl inget bra tips.
Citera
2026-05-02, 11:28
Medlem
Undrar om de någonsin besökt en park, lekpark, bibliotek, museum, badhus i Malmö? Om jag skulle åka med barn till Malmö är inte Hanna Theorin den jag skulle vända mig till för tips på aktiviteter hahahah
Citera
2026-05-02, 11:31
Medlem
De hade säkert resväskorna med sig för att shoppa och lägga varorna i dem 🙈
Citera
2026-05-02, 12:54
Medlem
Också så knäppt att skriva att Vellingeblomman är ”GRATIS”. Hela stället är väl en butik med cafe? Våffelbuffén som hon skriver om i nästa mening är ju knappast gratis, och knappast heller Bamsegosedjuren Lars kollar på. Då kan man ju skriva att det är gratis att åka till Ikea också, vilket det ju är så länge man inte handlar något. Men att kolla i affärer är inte något jag skulle rekommendera som gratisaktivitet… Speciellt inte för småbarnsfamiljer.
Citera
2026-05-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Också så knäppt att skriva att Vellingeblomman är ”GRATIS”. Hela stället är väl en butik med cafe? Våffelbuffén som hon skriver om i nästa mening är ju knappast gratis, och knappast heller Bamsegosedjuren Lars kollar på. Då kan man ju skriva att det är gratis att åka till Ikea också, vilket det ju är så länge man inte handlar något. Men att kolla i affärer är inte något jag skulle rekommendera som gratisaktivitet… Speciellt inte för småbarnsfamiljer.

😂 ”Tips! Besök Gekåååås och Dållarstår. Gratis inträde!” 😂 Hon förstår verkligen inte budget eller sparande…
Citera
2026-05-02, 17:34
Medlem
Har Hanna börjat ge upp? Så få och tråkiga inlägg och länkar
Citera
2026-05-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Har Hanna börjat ge upp? Så få och tråkiga inlägg och länkar

Håller helt med. Det är väldigt tråkiga inlägg. Hon återkommer om samma sak hela tiden. Det faller platt för de gör typ ingenting intressant nånsin. Och ett trist reklamlänk till glas. Liksom what.
Citera
2026-05-02, 18:56
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna hade kunnat tipsa om magnatiles istället för sockerkaffet. De som Lars spridit över altanen. Magnatiles är en mycket pedagogisk säker leksak till småbarn. Min yngsta leker än med dom och han är fem år.
En reklamlänk till dessa med rabatt så skulle jag faktiskt gå in och kika för första gången.
Citera
2026-05-02, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna hade kunnat tipsa om magnatiles istället för sockerkaffet. De som Lars spridit över altanen. Magnatiles är en mycket pedagogisk säker leksak till småbarn. Min yngsta leker än med dom och han är fem år.
En reklamlänk till dessa med rabatt så skulle jag faktiskt gå in och kika för första gången.

Om hon ens köpt originalet och inte temu versionen.. då aktar hon sig nog för att länka.
Citera
2026-05-02, 19:35
Medlem
Citat:
Icke godkända kemikalier i dem, Göteborg tex har plockat bort dem från alla sina förskolor...
Citera
2026-05-02, 19:44
Medlem
Citat:

Eller så borde hon inte det eftersom just dessa dominerat hennes målgrupps nyhetsflöden senaste veckan. De har tagits bort från förskolor. Förvånar mig snarare att hon har med dem på bild över huvud taget.
Men hon ser väl inga nyheter. Inte du heller uppenbarligen.
Citera
2026-05-02, 20:12
Medlem
Lite nyfiken på vad det var för nånting som Hanna prompt behövde åka 1 h för och införskaffa och det var så himla stressigt med och fixa & redigera. Men inte lika viktigt att publicera? Eller var det Myo inositol hon menade som var reklamvaran 🤔🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in