Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Vad hände med "Nyfiken blå" när man gick i högstadiet? Nån pudding fanns nog i parallellklassen men fjortisarna söker sig idag hela tiden till Gösta som är äldre än morfar, jag är inte helt säker på att jag köper Saras snack rakt av.
Jag säger inte att det inte är så men viss skepsis finns tyvärr. Varken jag eller nån kåt kompis pratade om knull med gamla kärringar i omklädningsrummet på den tiden, nån hade kanske trillat dit och vi hade skrattat åt det. Dumpens service hade inte behövts många år senare. Håll morsor och typer som Sara borta så blir allt fine.
Lilla Sara kan ha lurat skjortan av hela Facebookgruppen och vinet kommer hamna i fel strupe när sanningen kommer fram. Ursäkta upprepningen men det står inte ett jävla ord på Dumpen om att jämnåriga pojkar utgör den förkrossande majoriteten av sexövergreppen och Leifi 81 är mindre populär när han raggar online.
Se Barnahusundersökningen som Dumpen slängde sig med i början men när det uppdagades att det var jämnåriga pojkar så dumpade Dumoen den och Putte är förbjuden att rapa om den i media.
Den enda jag vet är en 41 årig kvinna som hade en 14 årig älskare. Men då denne inte verkade pressad på något sätt så tror jag inte han blev skadad i nutid eller framtid.
Det måste vara det signifikanta tycker jag, Dumpen fiktiva verkar inte pressade på något sätt, och ett motsvarande riktigt barn borde då inte skadas nämnvärt, det är vad jag tror men många självutnämnda experter verkar tro att det ger dödliga skador.
Att jämnåriga ofta pressas till sex har jag hört ryktesvägen (är overifierat), och det kan tänkas ge livslång skada. Men Dumpens gäddor verkar inte pressa, om någon pressar så är det de fiktiva.
Man kan tänka Dumpen väljer ut de för dem lätta påverkbara, och de struntar i de kvinnliga fast de kan fånga de som bjuder ut sina barn, de finns på nätet, ju. Detta ger en skev bild av vilka som utnyttjar.
Dumpen nämner mycket sällan att det finns kvinnor som söker barn, just detta signalerar att det inte är "problemet" som är det viktiga, utan att på ett feministlikt sätt klandra- skamma bristfälliga män. Motsvarande kvinnor låter man vara.