Citat:
Aha.
Så det du i praktiken säger är att du inte lutar dig mot någon konkret forskning, samtidigt som du ställer krav på att andra ska göra det.
Så när du kräver ”exakt forskning” på just Dumpen, då sätter du nivån.
Om din princip är att man ska kunna visa exakt ordagrana källor för sina påståenden, då gäller den rimligen åt båda håll. Föregå med gott exempel.
Du har haft några timmar på dig att ta fram det nu.
Menar du alltså att vi ska utsätta barn som redan varit med om något traumatiskt för ytterligare press, tills de till slut bryter ihop?
Skulle det vara en rimlig väg framåt, att provocera fram ett sammanbrott hos barn?
Du måste vara tydlig i vad du skriver.
Efter att ha läst några av dina senaste inlägg där du tar upp chatgpt så måste jag ställa frågan.
Tror du att när chatgpt länkar till något så sitter den och skapar själva artikeln eller sidan i realtid, baserat på dina ledande frågor?
För det låter lite som att du inte förstår hur det faktiskt fungerar. Det den gör är att peka vidare till redan existerande material, den hitta inte på och publicerar nya källor åt dig.
Så det du i praktiken säger är att du inte lutar dig mot någon konkret forskning, samtidigt som du ställer krav på att andra ska göra det.
Så när du kräver ”exakt forskning” på just Dumpen, då sätter du nivån.
Om din princip är att man ska kunna visa exakt ordagrana källor för sina påståenden, då gäller den rimligen åt båda håll. Föregå med gott exempel.
Du har haft några timmar på dig att ta fram det nu.
Menar du alltså att vi ska utsätta barn som redan varit med om något traumatiskt för ytterligare press, tills de till slut bryter ihop?
Skulle det vara en rimlig väg framåt, att provocera fram ett sammanbrott hos barn?
Du måste vara tydlig i vad du skriver.
Efter att ha läst några av dina senaste inlägg där du tar upp chatgpt så måste jag ställa frågan.
Tror du att när chatgpt länkar till något så sitter den och skapar själva artikeln eller sidan i realtid, baserat på dina ledande frågor?
För det låter lite som att du inte förstår hur det faktiskt fungerar. Det den gör är att peka vidare till redan existerande material, den hitta inte på och publicerar nya källor åt dig.
Ringer det inte i den källkritiska klockan hos dig när någon refferar till en studie från Kanada som är över två decennier gammal som källa till sina argument?
Jag kräver ingenting. Kommer du inte ihåg min första fråga till dig. Finns det forskning om dumpen?
Du hade snöat in dig på liknande fenomen.
Om du läser tråden så har en användare tagit fram. Jag antar man kan kalla det studier som kretsar kring Dumpen. Jag har bemött det inlägget. Så ja det fanns "forskning" om Dumpen. Inte så imponerande men ändå.
Jag tycker två av studierna var intressanta. Även om de inte behandlar datan jag är intresserad av.
Jag menar att det kan bli en brytpunkt när någon i familjen/släkten blir uthängd. Och att fler offer kommer fram inom den familjen.