2026-05-02, 22:25
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
För man är lurad av Kalergiplanen som vill utrota den europeiska rasen som är en global minoritet med hög IQ.

Jag personligen är inte sexuellt attraherad utav människor från andra delar än Europa eller syd och nord amerika. Vilket betyder att det är osannolikt att jag skulle få barn tillsammans med någon från exempelvis Afrika eller Asien. Vad jag tror så är det naturligt att attraheras av någon som mer eller mindre är av samma "ras". Det betyder inte att den som råkar älska någon som är utav en annan "ras" är dum i huvudet.
Citera
2026-05-02, 22:26
Medlem
Tearsinrains avatar
Har hyrt ut lägenheter till både svenskar, blattar och folk från Baltiska länder. Var extremt försiktig med blatten men han gav ett sympatiskt intryck. Slutade med en halvt förstörd lägenhet, att han stack utan att betala och fick blanda in kronofogden. Självklart representerar inte en person alla men man ska generellt vara försiktig att hyra ut lägenheter till invandrare. Hade såklart noll problem med svenskarna och balterna.

Sen är det ju tråkigt att folk skriver rasistiska saker men det är värre att systemet fungerar som så att det är lättare för invandrare än svenskar att få lägenhet i många fall. Det är systematisk rasism. Särskilt när min farfar byggt dessa lägenheter.
Citera
2026-05-02, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Eftersom svenska tjejer inte vill ligga med er nazister så ser jag inga problem med det!

Det är enbart en pytteliten andel av förvirrade och uppmärksamhetskåta andrahandsluder med daddy issues som vill ligga med negrer. Eller vill och vill, jag tror inte ens de vill egentligen, men har inga andra val. De syns dock väldigt tydligt.

Men annars hade svenska kvinnor bott i Akalla eller Rinkeby. De gör de inte. Svarta män är dessutom enligt statistik minst eftertraktade i dejting appar.

Du tittar för mycket på porrfilm och lever i en bubbla.
Citera
2026-05-02, 22:34
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Får man barn som inte ser ut exakt som en, kan de ändå vara ens egna barn
DNA-test är en ny grej. Förr i tiden hade man bara utseendet att gå på när man skulle bedöma huruvida man blivit cuckad.

Faderskapstest är förresten förbjudet i Frankrike.

Citat:
Har inte en aning om vad en orc är men att få barn med en rödmossig, lönnfet och ful rasist är inte heller ett plus i kanten. Skillnaden mellan blandade barn är att de generellt alltid blir söta eller lite mer symmetriska. vilket indikerar ett bra immunförsvar.
Ett annat ord för orc är undermänniska. Vad får dig att tro att alla "rasister" är fula? Det är ju de vackraste européerna som har mest att förlora på att bränna kol. Klart som fan att de är "rasistiska" när de väljer partner.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-05-02 kl. 22:37.
Citera
2026-05-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
DNA-test är en ny grej. Förr i tiden hade man bara utseendet att gå på när man skulle bedöma huruvida man blivit cuckad.

Faderskapstest är förresten förbjudet i Frankrike.

Ett annat ord för orc är undermänniska. Vad får dig att tro att alla "rasister" är fula? Det är ju de vackraste européerna som har mest att förlora på att bränna kol. Klart som fan att de är "rasistiska" när de väljer partner.
Alltså det finns något som kallas för ögon och bilder. De flesta ser öed ögonen och många som skriver rasistiska eller kvinnofientliga inlägg gör det öppet på sociala medier idag och ja, ni är ganska fula överlag.
Citera
2026-05-02, 23:29
Medlem
Kan det inte vara så att man kontaktar media med en sådan här historia (sann eller inte, spelar ingen roll) med förhoppningen om att det kommer att leda till att man blir erbjuden en lägenhet av någon "antirasist" eller generellt blödig person?
Citera
2026-05-02, 23:38
Medlem
Ett svenskt namn och en svensk flickvän räckte inte. Bara hudblekning kanske äntligen skulle göra det möjligt för honom att hitta en lägenhet.
Citera
2026-05-02, 23:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Har hyrt ut lägenheter till både svenskar, blattar och folk från Baltiska länder. Var extremt försiktig med blatten men han gav ett sympatiskt intryck. Slutade med en halvt förstörd lägenhet, att han stack utan att betala och fick blanda in kronofogden. Självklart representerar inte en person alla men man ska generellt vara försiktig att hyra ut lägenheter till invandrare. Hade såklart noll problem med svenskarna och balterna.

Sen är det ju tråkigt att folk skriver rasistiska saker men det är värre att systemet fungerar som så att det är lättare för invandrare än svenskar att få lägenhet i många fall. Det är systematisk rasism. Särskilt när min farfar byggt dessa lägenheter.

Egen Historia kring uthyrning:
Jag har lite samma erfarenheter som du när det gäller uthyrning. Jag hyrde ut min lägenhet i ett halvår till en polsk tjej som studerade här på Handels (Göteborg) Här fick jag i o f frågan från en arbetskamrat och vän till mig som själv är polska och jag har generellt mycket goda erfarenheter av polacker som har lite utbildning. Så det var inga problem, hon fick dessutom av hyresvärden ta över min lägenhet efter ett halvår då jag sade upp den och jag faktiskt frågade, och det var inga problem för det var en privat värd, och de var mycket nöjda med den som bott där då hon skött sig fint och alltid hälsat artigt när fastighetsägarna var där och grejade med huset.

En kompis som jobbar för ett större bolag som har massa hyresrätter säger att det är typ inte är några större bekymmer med folk från Baltikum, Polen och övriga slaviska länder, de är generellt lika bra som svenska hyresgäster, t o m kanske något bättre. De sämsta är somalier (så förvånande) tätt följt av araber enligt honom.

Vilka hade jag hyrt ut till:
Jag hade sannolikt inte hyrt ut till Fanny och Carl. Inte för hans hudfärg, utan de är väldigt unga och jag är tveksam på hur vana de är att bo i lägenhet och hur de sköter sig och hur stabilt förhållandet är, hon är 19 och han 21. Lite risk för fester och sånt också.

Om jag skulle hyra ut idag så hade jag nog tagit kontakt med en frikyrkoförsamling, typ någon pingstförsamling eller något striktare, då slipper man fyllefester och de är ofta skötsamma.

Jag tycker dock det är lite kul att kolla på Facebook då det kommer upp i flödet hur folk framställer sig när de söker lägenhet. De beskriver sig ofta som lugna och friluftsintresserade men bilden de laddar upp i samband med sin sökarannons är inte sällan att de står och håller i en drick och tjejerna är ofta supersminkade och kortet är taget i ett festsammahang. Här går liksom inte bilden ihop med beskrivningen.

Ska man hyra ut så ska man göra ett mycket noga förarbete, folk med djur går fetbort också, Typ en hund som kanske skäller i tid och otid. Katter är ju ofta tysta men det är ett elände om de inte är rumsrena.
Citera
2026-05-02, 23:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videopac
Kan det inte vara så att man kontaktar media med en sådan här historia (sann eller inte, spelar ingen roll) med förhoppningen om att det kommer att leda till att man blir erbjuden en lägenhet av någon "antirasist" eller generellt blödig person?
Japp, det kan absolut vara så. Sen blir det ju rätt fel vinkel på det hela då tydligen de flesta rassekommentarerna kommit från icke svenskar. Jag tror också det kan vara en uttänkt strategi från dem. Han började ju ifrågasätta folk som reagerade med skrattsmilys i tråden. Så de hoppas säkert på erbjudanden nu. De lät väl i artikeln som de fått erbjudanden som de tittar på, men frågan är hur kräsna de kan vara.
Citera
2026-05-02, 23:59
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Egen Historia kring uthyrning:
Jag har lite samma erfarenheter som du när det gäller uthyrning. Jag hyrde ut min lägenhet i ett halvår till en polsk tjej som studerade här på Handels (Göteborg) Här fick jag i o f frågan från en arbetskamrat och vän till mig som själv är polska och jag har generellt mycket goda erfarenheter av polacker som har lite utbildning. Så det var inga problem, hon fick dessutom av hyresvärden ta över min lägenhet efter ett halvår då jag sade upp den och jag faktiskt frågade, och det var inga problem för det var en privat värd, och de var mycket nöjda med den som bott där då hon skött sig fint och alltid hälsat artigt när fastighetsägarna var där och grejade med huset.

En kompis som jobbar för ett större bolag som har massa hyresrätter säger att det är typ inte är några större bekymmer med folk från Baltikum, Polen och övriga slaviska länder, de är generellt lika bra som svenska hyresgäster, t o m kanske något bättre. De sämsta är somalier (så förvånande) tätt följt av araber enligt honom.

Vilka hade jag hyrt ut till:
Jag hade sannolikt inte hyrt ut till Fanny och Carl. Inte för hans hudfärg, utan de är väldigt unga och jag är tveksam på hur vana de är att bo i lägenhet och hur de sköter sig och hur stabilt förhållandet är, hon är 19 och han 21. Lite risk för fester och sånt också.

Om jag skulle hyra ut idag så hade jag nog tagit kontakt med en frikyrkoförsamling, typ någon pingstförsamling eller något striktare, då slipper man fyllefester och de är ofta skötsamma.

Jag tycker dock det är lite kul att kolla på Facebook då det kommer upp i flödet hur folk framställer sig när de söker lägenhet. De beskriver sig ofta som lugna och friluftsintresserade men bilden de laddar upp i samband med sin sökarannons är inte sällan att de står och håller i en drick och tjejerna är ofta supersminkade och kortet är taget i ett festsammahang. Här går liksom inte bilden ihop med beskrivningen.

Ska man hyra ut så ska man göra ett mycket noga förarbete, folk med djur går fetbort också, Typ en hund som kanske skäller i tid och otid. Katter är ju ofta tysta men det är ett elände om de inte är rumsrena.
Exakt. Åldern spelar såklart väldigt stor roll i sammanhanget. Men om man nekar en icke vit etnisk svensk rör det sig ju alltid om rasism. Tänkte inte sälja en bil till en person (som jag inte visste var invandrare) för han sa att han ville betala över 100k kontant vilket jag såklart nekade och jag kollade upp honom och det var en gämgmedlem som förmodligen ville tvätta pengar. Jag blev kallad rasist (trots att jag alltså trodde att han var svensk) svennehora och allt det där, mordhotad och trakasserad i flera veckor. Polisen ville såklart inte göra något för jag är ju svensk. Hade det varit tvärtom hade jag väl suttit inne nu.
Citera
2026-05-03, 00:42
Medlem
jontepsgs avatar
Hur jävla körd i huvudet är man om man väljer att skicka ett meddelande där man bedömer personen pga sitt ursprung och sen avslutar med att man inte menar någonting illa?

Vafan är det för fel på människor? Hur fan står det till i huvudet om man skriver sådär? Vilken jävla sopa till människa hahaha
Citera
2026-05-03, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Det är enbart en pytteliten andel av förvirrade och uppmärksamhetskåta andrahandsluder med daddy issues som vill ligga med negrer. Eller vill och vill, jag tror inte ens de vill egentligen, men har inga andra val. De syns dock väldigt tydligt.

Men annars hade svenska kvinnor bott i Akalla eller Rinkeby. De gör de inte. Svarta män är dessutom enligt statistik minst eftertraktade i dejting appar.

Du tittar för mycket på porrfilm och lever i en bubbla.

Sluta bo i faking norrlands inland och öppna ögonen., sverige är ett feminiserat helvete, svenskar kommer antagligen dö ut via förräderi från svenska kvinnor.

Det kanske inte är alla svenska brudar, men det är ALLTID svenska brudar. I Stockholm kan man inte gå 10 meter utan att vara ensam svensk och man är ständigt omgiven av folkslag av alla möjliga färger.

Inte en enda gång har jag sett kvinnor ur dessa främmande folkslag med afrikaner likt han i artikeln, inte en enda.

Men ofta ser jag blonda småtjejer med homo erectus, idag på tuben. Han såg ut som löparen Gout Gout och hon var tagen från naziztpropaganda från 30talet. Vad i helvete har dom gemensamt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in