Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Du måste vara Sveriges trögaste människa.
Joe88 i inlägg #381:
Jag har alltså skapat en tråd som heter "Nästan 40% av män mellan 18-29 har aldrig sex", samt flera gånger i tråden nämnt att det är 40% av männen mellan 18-29 som inte har sex.
TomatKungen:
"Joe88 hävdar att 80% av män mellan 18-29 inte får sex 🤓"
...
Clown.
Nope. Nu hittar du på en egen definition av 80/20 regeln. Som inte stämmer överens med incel-filosofin.
Incel- filosofins 80/20 regeln menar att 20% av alla män ligger med alla kvinnor. Och 80% av alla män blir
helt utan sex.
Medans din källa visar på att det snarare är så att över 60% av 18-29 åriga männen ligger med kvinnor. Och mindre än 40% av männen blir
helt utan sex.
Din källa är snarlik SCBs statistik, som visar att över 60% av alla män över 18 är gifta eller sambos. Därtill finns det många som är särbos, har kks, ons etc. Så förmodligen är det minst
80% av alla män som har sex. Och en botten 20% som aldrig har sex.