2026-05-01, 21:49
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vet inte varför du själv tittar på spökjakt om du tycker det är dåligt.
Verkar ju gå bra för serien vad man läst.

Kollar inte på C-kändis TV.
Tv4 är dessutom värst på streaming,(och inslagsproducenten XXXX XXXXXXX är ju psykopat? Varför kör dem inte på YouTube enbart?

Är det knapert i kassan så kan Jonna alltid lägga ut swishnumret på TikTok-bion igen
xD WOLFPACK AOUUUUUUU
Citera
2026-05-01, 21:59
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Inte svårt att få spelningar när han nästan halverat sitt gage.

Kommer aldrig tillbaka efter sitt stora fiasko på debut framträdandet "Rix FM festivalen"
Sätter på fel låt. Danjal "Kan" fick inte leva upp till sitt namn den gången. Gick inte rädda, "Danjal kan han""(sluta dra det skämtet)
180 000 SEK fakturerat från Ninetone.

Aldrig mer, Minns hans långa psykisk utläggningar om fiaskot, han skäms fortfarande
Citera
2026-05-01, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Inte svårt att få spelningar när han nästan halverat sitt gage.

Men detta är inte sant du borde faktiskt kolla upp det så ser du själv att det inte är så snarare tvärtom.
Citera
2026-05-01, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Kollar inte på C-kändis TV.
Tv4 är dessutom värst på streaming,(och inslagsproducenten XXXX XXXXXXX är ju psykopat? Varför kör dem inte på YouTube enbart?

Är det knapert i kassan så kan Jonna alltid lägga ut swishnumret på TikTok-bion igen
xD WOLFPACK AOUUUUUUU

Men om du inte tittar så varför frågar du om det kommer bli bättre längre fram i spökjakt?😂
Citera
2026-05-01, 22:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men va det var ju fullsatt och människor var jätteglada bara läsa liverapporteringen och artiklar som kom ut igår.
Bland annat skriver man att publiken är helvild och flera är imponerade på att hans framgång.

https://www.mvt.se/kultur/motala/artikel/joakim-lundell-inleder-sverigeturne-i-lokverkstan/r0e689kj
Han själv var ju jäkligt osäker innan eftersom han var tvungen att bussa dit 50 pers

I övrigt så är publikmottagandet ganska svagt och de som hoppar mest är nog de 50 ditkörda.. På de videor jag sett lämnar många området vid scenen -- och det är inget jag sett på någon konsert jag varit på ..
Citera
2026-05-01, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han själv var ju jäkligt osäker innan eftersom han var tvungen att bussa dit 50 pers

I övrigt så är publikmottagandet ganska svagt och de som hoppar mest är nog de 50 ditkörda.. På de videor jag sett lämnar många området vid scenen -- och det är inget jag sett på någon konsert jag varit på ..

Eller så samlar dom ett gäng och åker tillsammans för att det är kul och dom vill festa ihop så märkligt är det väl inte med party bussar till en spelning? 🤔
Citera
2026-05-01, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jupp.. så brukar det ju gå till när man har stor publik .. hahaha ..

Det är tur att du ljuger bättre än du har IQ

Så du menar att man inte kan samlas en massa folk och åka på en spelning? då kan du inte varit med om mycket.
Citera
2026-05-01, 22:33
Medlem
Psysations avatar
Gul skruv i gul hink
Kul att det går bra på Youtube, om kylskåpet låter, stäng dörren - det kallas sensor

https://ibb.co/RT2tng7T
Citera
2026-05-01, 23:22
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Så du menar att man inte kan samlas en massa folk och åka på en spelning? då kan du inte varit med om mycket.

Jag tror inte tanten varit på någon spelning, att artister själva transporterar dit sina nära och kära för event är absolut inget ovanligt 😂
Citera
2026-05-01, 23:39
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
, att artister själva transporterar dit sina nära och kära för event är absolut inget ovanligt 😂

Det är skillnad på att transportera och ta äran för att byggt om en vanlig stadsbuss till partybuss.

CigarettPimpen behöver betala sina "vänner" för att komma och titta på honom när han trycker på play?
Uppmärksamhetskåta wannabe kändisar lockas med att synas i Jockibois vloggar & bröllopsserie på TV4. (fiaskot)
Citera
2026-05-01, 23:53
Avstängd
GreenBatterys avatar
Kan man få en siffra på hur många som var där på spelningen? En som är sann?

Att bussa dit 50 borde ju inneburit att det var i alla fall 50 där? Med tanke på att Jocke har över en miljon följare så borde det väl ha varit fullsatt med besked? Vad innebär det i siffror?
Citera
2026-05-02, 00:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kan man få en siffra på hur många som var där på spelningen? En som är sann?

Att bussa dit 50 borde ju inneburit att det var i alla fall 50 där? Med tanke på att Jocke har över en miljon följare så borde det väl ha varit fullsatt med besked? Vad innebär det i siffror?
Njae .. inte fullsatt.
Lokalen ska ta 2500 och jag gissar att det i bästa fall var runt 1000 där .... och när jag Jockiboi körde sitt så lämnade många ...

Men så klart stor uppslutning ändå - det var ju en upptakt till studentskivan. Dit går man oavsett vem som är artist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in