För 12 år sedan importerade SVT en egen liten söt arab pojke. SVTs ledning betalade sin inkvoterade programledar-bögs böter och stödde och försvarade importen och stod för alla kostnader. Idag bor araben på hotell. Har råd med kokain. Hotar kvinnor. Slår sönder fönster. Skrämmer folk. Ägnar sig åt åldersbedrägerier mot 80 åriga svenska kristna kvinnor.
Artikel här.
https://www.friatider.se/smugglades-till-sverige-av-svt-har-hotar-han-skada-receptionisten
Tror ni SVT lär sig nåt av detta? Kommer SVT att straffas på något sätt av regeringen? Vad kan politikerna göra? Tänker de göra nåt?
Hur stora är oddsen att SVT-araben kommer att sluta belasta svenska folket med runt 1 miljon om året? Den är praktiskt taget noll enligt mig. - Vi kan bara hoppas på att han inte skaffar några egna barn.
Kan vi tvinga SVT att se till på egen bekostnad att den samvetslösa kriminella kokain-araben återvänder/slängs ut. - Vore det inte en bra idé till ett TV program?
Vem anser SVT är ansvarig? Om jag importerar en hund som biter nån är jag ansvarig enligt lag och heder och moral.
SVTs egen Truman show. De kan intervjua alla brottsoffer löpande i 35-40 år till och redovisa alla kostnader. - The Shitshow.