2026-05-02, 14:34
Medlem
För 12 år sedan importerade SVT en egen liten söt arab pojke. SVTs ledning betalade sin inkvoterade programledar-bögs böter och stödde och försvarade importen och stod för alla kostnader. Idag bor araben på hotell. Har råd med kokain. Hotar kvinnor. Slår sönder fönster. Skrämmer folk. Ägnar sig åt åldersbedrägerier mot 80 åriga svenska kristna kvinnor.

Artikel här.
https://www.friatider.se/smugglades-till-sverige-av-svt-har-hotar-han-skada-receptionisten

Tror ni SVT lär sig nåt av detta? Kommer SVT att straffas på något sätt av regeringen? Vad kan politikerna göra? Tänker de göra nåt?

Hur stora är oddsen att SVT-araben kommer att sluta belasta svenska folket med runt 1 miljon om året? Den är praktiskt taget noll enligt mig. - Vi kan bara hoppas på att han inte skaffar några egna barn.

Kan vi tvinga SVT att se till på egen bekostnad att den samvetslösa kriminella kokain-araben återvänder/slängs ut. - Vore det inte en bra idé till ett TV program?

Vem anser SVT är ansvarig? Om jag importerar en hund som biter nån är jag ansvarig enligt lag och heder och moral.

SVTs egen Truman show. De kan intervjua alla brottsoffer löpande i 35-40 år till och redovisa alla kostnader. - The Shitshow.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2026-05-02 kl. 14:40.
Citera
2026-05-02, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
För 12 år sedan importerade SVT en egen liten söt arab pojke. SVTs ledning betalade sin inkvoterade programledar-bögs böter och stödde och försvarade importen och stod för alla kostnader. Idag bor araben på hotell. Har råd med kokain. Hotar kvinnor. Slår sönder fönster. Skrämmer folk. Ägnar sig åt åldersbedrägerier mot 80 åriga svenska kristna kvinnor.

Artikel här.
https://www.friatider.se/smugglades-till-sverige-av-svt-har-hotar-han-skada-receptionisten

Tror ni SVT lär sig nåt av detta? Kommer SVT att straffas på något sätt av regeringen? Vad kan politikerna göra? Tänker de göra nåt?

Hur stora är oddsen att SVT-araben kommer att sluta belasta svenska folket med runt 1 miljon om året? Den är praktiskt taget noll enligt mig. - Vi kan bara hoppas på att han inte skaffar några egna barn.

Kan vi tvinga SVT att se till på egen bekostnad att den samvetslösa kriminella kokain-araben återvänder/slängs ut. - Vore det inte en bra idé till ett TV program?

Vem anser SVT är ansvarig? Om jag importerar en hund som biter nån är jag ansvarig enligt lag och heder och moral.

SVTs egen Truman show. De kan intervjua alla brottsoffer löpande i 35-40 år till och redovisa alla kostnader. - The Shitshow.

Fredrik Önnevall gömmer sig i Peking tydligen.
Citera
2026-05-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Fredrik Önnevall gömmer sig i Peking tydligen.

Det gör inte hans ansvariga chefer som stal licenspengar till arabimporten.
Citera
2026-05-02, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Det gör inte hans ansvariga chefer som stal licenspengar till arabimporten.
Nä, men fan vad galet det var på den tiden. Det är fortfarande galet, men kanske på ett lite annat sätt?
Citera
2026-05-02, 15:09
Medlem
Önnevall, upp som en sol och ned som en pannkaka. Hoppas det var värt karriären att följa en impuls. Som visade sig vara en kriminell impuls.
Citera
2026-05-02, 15:12
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Önnevall, upp som en sol och ned som en pannkaka. Hoppas det var värt karriären att följa en impuls. Som visade sig vara en kriminell impuls.
Han har ju gjort grym karriär sedan dess och tjänar mer pengar än någonsin. Han är SVTs första korrespondent i Peking.
Citera
2026-05-02, 15:26
Medlem
Karmans avatar
SVT borde betala skadestånden till invandrarens brottsoffer. Det är ju de som släpat hit honom.
Citera
2026-05-02, 15:31
Medlem
2n00b4Us avatar
Borde ingen följa upp o fråga journalisten om han ångrar sitt val.
Citera
2026-05-02, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Borde ingen följa upp o fråga journalisten om han ångrar sitt val.

Han bor i Kina och bryr sig inte ett dugg. Får starka bögvibbar från den fula äckliga skånejävel.

Tänk att han får fortsätta hos SVT. Det säger ju allt om företaget och dets antisvenska agenda.
Citera
2026-05-02, 16:40
Medlem
Jahbrahs avatar
Kul att era skattepengar betalar hans böter hehehe
Citera
2026-05-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Han har ju gjort grym karriär sedan dess
Nej, den tog slut där. SVT låtsades förstås annat, men man gör inte så i branschen, bränner allt förtroendekapital på ”sidoprojekt”, hur behjärtansvärda de än uppfattas.
Citat:
tjänar mer pengar än någonsin. Det har inget med karriär inom journalistik att göra. I så fall är Ronaldo på topp just nu.
Det vet jag ingenting om.
Citat:
Han är SVTs första korrespondent i Peking.
Jaha? Men det var länge sedan.
Citera
2026-05-02, 17:26
Medlem
Har svtföljt upp på detta scoop eller skriver de bara när reportagen putsar deras gloria?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in