2026-05-01, 20:31
Medlem
Vilken sida är mest pålitlig just nu? Är de nån som köpt från ku*hy nyligen?
Citera
2026-05-01, 21:35
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TagetJumbo
Total jumbo?
Ja, som i jumboplatsen. Ett vanligt slanguttryck för 'sistaplatsen'.

Men jag förstår att du hajar till.
Citera
2026-05-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenSvavelsyra
Köpte från Snozy, tycker det är mycket bättre än budsen som jag köpt tidigare med isolat. Vet inte om någon annan som säljer dom?
Okej hur var smak lukt och rus? Tycker du att de är jämförbart med vanlig duunder Gröning priset är ju detsamma Finns is grown på en sida som heter canazone tror jag
Citera
2026-05-02, 10:46
Medlem
TagetJumbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja, som i jumboplatsen. Ett vanligt slanguttryck för 'sistaplatsen'.

Men jag förstår att du hajar till.

Tack för förklaringen haha

Är det effekten från magic farmers som faller kort jämfört med dom andra du nämnde? Jag har ingen erfarenhet med vapes förutom just magic farmers
Citera
2026-05-02, 13:11
Medlem
Någon som har testat buds från nordicweed som är odlade i USA?
Citera
2026-05-02, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flipperspelet
Någon som har testat buds från nordicweed som är odlade i USA?
Det är bra priser där men de finns en risk att de fastnar i tullen och att dom beslagtar de dom kan göra de även att det finns labbrapport undra om man får pengarna tillbaka från sidan om de skulle hända
Citera
2026-05-02, 14:19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TagetJumbo
Tack för förklaringen haha

Är det effekten från magic farmers som faller kort jämfört med dom andra du nämnde? Jag har ingen erfarenhet med vapes förutom just magic farmers
Ja, plus att dom hade minst en batch som var något annat än THC-A.
Citera
2026-05-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Det är bra priser där men de finns en risk att de fastnar i tullen och att dom beslagtar de dom kan göra de även att det finns labbrapport undra om man får pengarna tillbaka från sidan om de skulle hända
Hur är rökat då?
Citera
2026-05-02, 14:37
Medlem
Frågar igen, kan någon gröna några legit inrikes shops ?
Citera
2026-05-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Frågar igen, kan någon gröna några legit inrikes shops ?

K*shy och h*zey har levererat på 2 arbetsdagar. Ser legit ut men inte haft läge att testa produkterna.
Citera
2026-05-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuyrents
Ja, jag har testat en 95% därifrån. För mig var den precis som den svagare sorten, jag fick en vag, vag come up-känsla första gången jag blosssade och ingenting egentligen av resterande bloss. Och många bloss blir det ju inte eftersom det verkar vara 0.5 ml i dem som ska se ut som 1.0 ml (??) och de är noga med att inte skriva ut volymen på förpackning eller hemsida.

Men jag bedömer att labbrapporterna är ärliga. Det är väldigt låg effekt (watt) på vapesen och jag tror inte de egentligen duger till THCA-dekarb bortom nån %. De har tillsatta söta smaker som funkar OK om man bryr sig om det, men det verkar ju då också vara PG/VG tillsatt. Så köp bara vid kraftig rabatt eller inte.

Jag konmer aldrig köpa något jag inte är såker på. Köpte en gång en 1 ml farao och det var tyvärr bortkastade pengar. Jag undrar dock om någon testat thca cart 45% indica från cannaone den går på 299 nu flera sorter men man vill fan inte kasta pengar i sjön ju.
Senast redigerad av Impulsivos 2026-05-02 kl. 16:21.
Citera
2026-05-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flipperspelet
Hur är rökat då?
Jag har inte testat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto