2026-05-02, 07:31
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nu vet jag inte. Minns inte vad gruppen heter, det bara random dök upp på facebook. Sorry
Ah ok, fattade inte det var en grupp. Då förstår jag. Är dock inte minsta förvånad över rasismen inom andra minoriteter..
Citera
2026-05-02, 07:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Är det så att "deras" lgh som ligger ute till försäljning är en andrahandslägenhet? Är det möjligtvis även så att den vita fantastiska kvinnan som aktivt valt att ta del i att utrota den svenska folkstammen jobbar och negern är en bidragsparasit? Annars kanske paret borde göra det som förväntas av ursprungsbefolkningens ungdomar, nämligen att köpa sig en lägenhet?

Pinsamt inlägg och då gillar jag inte invandrare.

Kan folk lära sig läsa innan ni får damp ögonblick?

Ditt WT.
Citera
2026-05-02, 07:54
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Du blandar ihop sunt tvivel med att bara avfärda allt som inte passar din tes. Att tidigare fall varit oklara betyder inte att varje nytt fall per automatik är fabricerat.

Vill du ha siffror och underlag – fair. Men tills dess är du i samma läge som alla andra: du spekulerar.

Jag spekulerar inte alls, tvärtom så säger jag att jag inte vet.

De som litar på artikeln eller säger att den är falsk är de som spekulerar.
Citera
2026-05-02, 07:54
Medlem
Ratads avatar
Om hela situationen är på riktigt och de ville ha en bostad kanske uppmärksamheten i gammelmedia kan hjälpa dem att hitta en hyresvärd med passande lägenhet. Det är ju ett jävla sätt att det ska behöva gå omvägen via rasistkommentarer och otrevliga trollningar men, men...
Citera
2026-05-02, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, false flag från paret dvs. De kontaktar Aftonbladet och hävdar att de blivit utsatta för en rasistattack, men det enda de kunde presentera bevis på var ett inlägg som ifrågasatte kvinnans omdöme samt att han inte tyckte deras genpooler skulle blandas. Vi har sett detta förut. Slöjattacken som skulle ha ägt rum för flera år sedan, men inte kunde presentera ett enda vittne t.ex. Hade en kvinna för ett tag sedan som påstod att det var en äldre vit man som skulle ha sparkat på hennes väninnas fyraåring och skrikit "neger" och att de skulle åka hem. Naturligtvis fanns det inte ett enda vittne till den situationen heller. Exemplen är oändliga.

Det är som sagt valår i år och då måste man ta sådana här historier med en nypa salt om det inte presenteras några bevis.
Varför är det så svårt att tro? Det är ju bara att kolla hur ni pratar om svarta människor här på flashback, varför är det så osannolikt att tro att andra människor pratar så i andra forum?
Citera
2026-05-02, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Vidrigt hur man som svensk tjej ens kan gå i tankarna på att förstöra sitt arv på det sättet. Flera hundra år av historia som spolas ned i toaletten när dessa två får barn. Ett barn som inte ens heller kommer se ut som sin mamma, inte ens till ynka procenten. Vad fan är felet på folk? Vad fan är felet på dessa tjejer?

Meddelandet från en av kritikerna som svarat afrikanen & som Aftonbladet hade klippt in en bild på var sakligt, konstruktivt och med god ton. Inte direkt det som både paret eller tidningen direkt sökte. Man vet att de ville ha något osammanhängande dravel med svordomar & nedsättande termer så de kan bekräfta sina egna fördomar om att de som inte stöttar rasblandning är sneknullade incest med låg IQ. Nu fick de istället ett konkret och rakryggat svar.

Tycker synd om hennes förfäder som får se sitt arv spolas bort för att tjejen bestämmer sig att blanda med en afrikan. Men lycka till, rotlösa barn brukar ju lyckas bra.
Va fan, lever du i ett jävla tevespel eller? Fan obegripligt hur folk stönar om IQ när dom inte ens begriper att en korv inte visar hur lammet såg ut. Men visst, fortsätt du att hamra på din dosa och visa alla hur mycket du bidrar med din nya highscore.
Citera
2026-05-02, 07:59
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Fan vad folk ska kommentera hur andra människor väljer att leva sitt liv. Hon har ju tom afrofrillat sig lite så att hon ska passa bättre in med svarta.

Låt dem va för fan.
Citat:
Fanny Jonsson säger att inlägget inte ”gav något alls” förutom hat och obehagliga kommentarer. Själv fick hon flera vänförfrågningar från män på Facebook.
Att det ens finns män som håller på som ett gäng sura sidebitches.
Citera
2026-05-02, 08:02
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Såg detta inlägg på facebook och ja folk(män)kan inte hålla sig till ämnet😂hade vi sett samma reaktioner om kvinnan var svart och mannen vit?
Möjligen om hon var asiat men nej det är fan incels överallt och då hatar jag dryga jävlar som slänger sig med "incel" som ord.
Citera
2026-05-02, 08:20
Medlem
Fan för mig är detta en jättesvår fråga.
Men kan börja med att säga att det är fel att bli utsatta för rasistiska kommentarer.
Sen lever vi i en tid av motsättningar samt en vi mot dom känsla dvs svenskar vs invandrare.
Jag kan väl ändå tycka att en svensk tjej som är tillsammans med en välintegrerad mörkhyad man är ok.
Dock så är jag av uppfattningen att en svensk tjej som är tillsammans med en kaosblatte eller en arab är smuts.

För några år sedan dejta jag en mörkhyad tjej, hon var både rolig och otroligt vacker.
Jag har alltid själv varit attraherad av mörkhyade tjejer då jag tycker dom är både vackra och otroligt sexiga.
Men jag ska erkänna att anledningen till att det inte kunde bli något mer seriöst var pga mig och till slut var det jag som gjorde slut.
Anledningen till att jag gjorde slut var pga jag stod inte ut med tanken att om vi skulle få barn så skulle det bli mulatt ungar och nä det var för mycket för mig.

Jag dejta även en ensamstående mamma för 13 år sedan som hade en unge.
Vi hade jättetrevligt tillsammans även om jag kanske inte tror att det blivit något seriöst.
Men då jag väl fick träffa ungen efter typ två månader, visade det sig att barnets pappa kom från om det var Irak eller Syrien.
Där dog min respekt för denna kvinna, någon dag senare dumpa jag henne.

Araber är mer smuts för mig än mörkhyade män!
Citera
2026-05-02, 08:29
Medlem
Imnshos avatar
Tycker inte man ska dissa svartingen som säkert är en okej snubbe, men det finns pragmatiska skäl att inte hyra ut till paret. Nämligen att bostadsområdet kan börja betraktas som "särskilt utsatt" och glida iväg i en oönskad utveckling. För handen på hjärtat, på gruppnivå är negrer mer kriminella än vita, och det kan sänka värden på fastigheterna. Ingen vill ha höga explosioner i portuppgången eller kulhål i fönstren.

Kanske låter grymt att säga, men det är så det fungerar i livets hårda skola.
Citera
2026-05-02, 08:29
Medlem
Moobs avatar
Det här luktar bara click bait. Nån på aftonhoran vill att vi ska klicka oss dit
Citera
2026-05-02, 08:30
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Antagligen har de fått den uppmärksamhet som de ville och kan vi gissa att det poppar upp erbjudanden om lägenheter nu?

Men visst känns det märkligt när kvinnor som ser bra ut gör sådana val. Men man behöver ju inte kommentera det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in