2026-05-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Soldaterna är frikända och Netanyahu är glad för det.

The military said the indictments were withdrawn in part due to "exceptional circumstances that negatively affected the ability to prosecute the case while also preserving the right for a fair trial of the defendants".

Prime Minister Benjamin Netanyahu praised the decision.

But the move was condemned by human rights activists, who say abuse of Palestinians is systematic in Israeli jails and rarely investigated properly.”
https://www.bbc.com/news/articles/cm2xrz71zm3o

Fast att bli frikänd i en process är inte ett problem. Om en domstol anser att tillräckliga bevis inte finns så ska personen frikännas.
Citera
2026-05-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurstudenten2000
Fast att bli frikänd i en process är inte ett problem. Om en domstol anser att tillräckliga bevis inte finns så ska personen frikännas.
Den situationen är väl ungefär lika oproblematisk som att en klanledare frikänner sina egna som begått brott.
Citera
2026-05-01, 23:20
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Israelers sexsadism finns till och med på videobevis. Jag förstår inte hur du kan försvara hundvåldtäkt och sextortyr av fångar.

Tycker du det är okej att använda hundar för att våldta fångar?

Tycker du det är okej att sextortera fångar i deras anus?

Jag har aldrig försvarat "hundvåldtäkt och sextortyr". Sluta hitta på trams jävla tattare.

Får vi se de där videobevisen då?
Citera
2026-05-01, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har aldrig försvarat "hundvåldtäkt och sextortyr". Sluta hitta på trams jävla tattare.

Får vi se de där videobevisen då?
Bra, jag ville bara få dig att prata om topic. Och då har du inget att säga, när du måste prata om topic.

Jag länkade det här uppe till SVT.
Citera
2026-05-01, 23:23
Medlem
Citat:
Den situationen är väl ungefär lika oproblematisk som att en klanledare frikänner sina egna som begått brott.

Ja precis, för att du säger det saknar rättsväsendet legitimitet. Dumheter.
Citera
2026-05-01, 23:29
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du får själv gräva ner dig i dina sjuka detaljer, men försök inte pådyvla din fixering på någon annan.

Jag påpekade at det är möjligt att få en hund att genomföra penetration av en fånge, och det är helt riktigt. Den formella frågan ifall jycken kan anses ha haft "uppsåt att våldta" är ointressant, eftersom den i praktiken används som ett instrument, en proxy.

Och hur gör man då för att få en hund att våldta en mäniska? Visar man lite sexig hundporr eller?

Du har inte en fucking jävla aning, men uttalar dig bombsäkert som om du vet att det är något som faktkskt sker, utan stt veta hur man gör det.

Lögnhals
Citera
2026-05-01, 23:31
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Bra, jag ville bara få dig att prata om topic. Och då har du inget att säga, när du måste prata om topic.

Jag länkade det här uppe till SVT.

Jag har hela tiden pratat om topic. Vad menar du inte har varit topic?

Jag har redan sagt det som behöver sägas. Källan är känd av kritiker för att vara partisk med muslimer som stödjer utrotningen av judar som islam påbjuder.
Citera
2026-05-01, 23:36
Medlem
Citat:
Jag har hela tiden pratat om topic. Vad menar du inte har varit topic?

Jag har redan sagt det som behöver sägas. Källan är känd av kritiker för att vara partisk med muslimer som stödjer utrotningen av judar som islam påbjuder.
Mycket kan man säga om SVT men nu gick du lite för långt
Citera
2026-05-01, 23:38
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Mycket kan man säga om SVT men nu gick du lite för långt

Vad har SVT med detta att göra?
Citera
2026-05-01, 23:45
Medlem
Citat:
Vad har SVT med detta att göra?
Det var källan som du svarar med ”stödjer utrotningen av judar”.

Det som klart och tydligt framgår är att Israel, Mellanösterns enda demokrati och med världens mest moraliska armè har ett problem med sextortyr, där Israel är utövarna.
Citera
2026-05-01, 23:50
Medlem
Threadkillers avatar
Jag trodde aldrig på rövarhistorierna efter 7 oktober om spädbarn i ugnar, tiotals halshuggna spädbarn etc. Hamas begick mängder av verkliga förbrytelser också, som räcker för att jag ska ha förståelse för Israels brutala vedergällning, men de mest extrema historierna luktade krigspropaganda från opålitliga och partiska källor.

Jag tror inte på det här heller. Det luktar krigspropaganda från opålitliga och partiska källor.
Citera
2026-05-01, 23:50
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Det var källan som du svarar med ”stödjer utrotningen av judar”.

Det som klart och tydligt framgår är att Israel, Mellanösterns enda demokrati och med världens mest moraliska armè har ett problem med sextortyr, där Israel är utövarna.

Att Israel skulle ha problem med sextortyr har debunkats gång på gång. Det är bara propaganda i vanlig ordning för att få sprida judehatet. Nu är det muslimer som ligger på för fullt med hjälp av vänstersnusket i väst för att sprida judehatet. Det eftersom muslimerna har för avsikt att utrota judarna.

I övrigt så är ju judar människor som alla andra så ganska troligt att en å annan jude går över gränsen som alla människor gör. Däremot så låter det inte troligt att judar blandar sig i när muslimerna har sex med hundar och andra djur. Det låter helt enkelt som desinformation i vanlig ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in