2026-05-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Tyckte det lät som värmländska, som försökte sjunga på norska. Tror det är Stefan Holm. Mycket ledtrådar om "hopp" och guld hela tiden.
Han har även adel i släkten, som det hintats om tidigare, och spelade fotboll efter höjdhoppskarriären, som det hintades om idag.
Citera
2026-05-01, 20:36
Medlem
Undrar om inte karatekatten skulle kunna vara Christian "Kicken" Lundqvist från The Poodles. Bara en tanke eftersom han kallas för just "kicken".
Senast redigerad av kajnus 2026-05-01 kl. 20:42.
Citera
2026-05-01, 20:39
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Det ÄR den personen. 200 % säker.
Ridit mycket! Den hästen hon red på i något TV program utsattes för djurplågeri.
Jag tillåter mig att påstå att det under inga omständigheter är hon. Det får bara inte vara sant och är det det så undrar jag hur Pernilla kommer reagera ?
Citera
2026-05-01, 20:41
Medlem
Tänka sig att panelen aldrig någonsin gissat på samma person…
Att varje uppträdande också är WOW VA BRA!!!!!!!
Att varje gång någon i panelen gissar stämmer de andra in med ”jaaaaaaaa!!!”

För varje avsnitt man ser blir man mer övertygad om hur extremt uppgjort och manus detta är
Citera
2026-05-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ridit mycket! Den hästen hon red på i något TV program utsattes för djurplågeri.
Jag tillåter mig att påstå att det under inga omständigheter är hon. Det får bara inte vara sant och är det det så undrar jag hur Pernilla kommer reagera ?
Du kommer att bli besviken för det är hon.
Citera
2026-05-01, 20:47
Medlem
icons avatar
Tror också Stefan Holm som Stekaren. Har varit måååånga kent-referenser och en snabb googling gav att han laddat upp till de när han tävlat. Andra ledtrådar som stämmer in stämmer in på hans intresse för legobygge och att han varit sin sons tränare m.m.
Senast redigerad av icon 2026-05-01 kl. 20:55.
Citera
2026-05-01, 20:53
Medlem
Darkzis avatar
Ska man gå på enbart rösten så låter Sheriffen som Anders Ekborg, men kan för lite om honom för att koppla ledtrådarna.
Citera
2026-05-01, 20:58
Medlem
David Lindgren som sheriffen? Växt upp kyrklig miljö. Varit med i shower utomlands. Inte blivit cancelled direkt, men fick gå från Let's dance. Spelat hockey.
Citera
2026-05-01, 21:01
Medlem
flugornass avatar
Hur skulle ledtråden "strategi" passa in på Anna?
Citera
2026-05-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det är klockrent att knasbollen är den spoilade.
ABC , Läckberg, juridiska problem i familjen ,signaturen är basically litterstute osv.
Det är klockrent!

Om hon sedan borde vara med är en annan femma!
Citera
2026-05-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Du kommer att bli besviken för det är hon.
Ja det är solklart!
Citera
2026-05-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tror också Stefan Holm som Stekaren. Har varit måååånga kent-referenser och en snabb googling gav att han laddat upp till de när han tävlat. Andra ledtrådar som stämmer in stämmer in på hans intresse för legobygge och att han varit sin sons tränare m.m.
Ja det är klockrent och ikväll hördes det nästan på rösten också.
Golden Boy är han ju onekligen
Familjesffär ( tränades av sin pappa och tränar sin egen son). Känd i länder där han tävlat och vunnit medaljer osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in