2026-05-01, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det är nog dessvärre fullt möjligt. Vi ska komma ihåg att staten Israel har mördat palestinska barn för att komma åt deras kroppsorgan som bla njurar för att användas till transplantationer.
Men tog inte Hamas barn till fånga den 7 oktober? man döda över 30st och yngsta barnet var bara 9 månader. bara detta förklara Israel gjorde rätt som anföll.
Citera
2026-05-01, 17:40
Medlem
Kastbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Judar, klassiskt. Dom gör allt dom kan för att vi ska tycka synd om dom samtidigt som dom torterar ihjäl folk.

Håller med där. De gråter fortfarande om WW2, men gör precis likadant själva nu.
Citera
2026-05-01, 17:42
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Euromed Monitor är en NGO baserad i Schweiz och har släppt en rapport: ”Another Genocide behind walls”

Vittnen säger:

https://euromedmonitor.org/uploads/reports/En-Another-Genocide.pdf

Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med. Använda hundar för att våldta fångar? Stämmer verkligen detta? Det låter som en skräckfilm. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?

Inte fel i sak...

Vi här borde ha nått liknande mot de migranter som våldför sig på oskyldiga i Sverige.

Frågetecknet är det eventuella djurplågeriet mot hundarna .
Citera
2026-05-01, 17:43
Medlem
Oh-be-wans avatar
Frågan är hur fan man är lagd uppe i skateboet om man kan göra detta och sedan gå hem och se sin familj i ögonen.

Fan psykopater håller på att ta över hela världen.
Citera
2026-05-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Din trådstart gjorde liksom antagandet att hundar används i sexuellt våld , helt och hållet taget från en källa med starka band till Hamas-intressesfär. Är det inte något problem tycker du ? Finns det inga intressekonfilkter här ?
Min trådstart gjorde inte sådant antagande.

I TS så presenterade jag:
Uppgift
Beskrivande vittnesmål
Källa

Frågeställningen jag skriver är om detta verkligen stämmer. Det är knappast ett antagande.

Du invänder med att jag saknar källkritik eftersom du menar att källan är Hamas, genom att hänvisa till en extremistisk israelisk källa. Du påstår sedan mycket riktigt att en extremistisk israelisk källa kan ha rätt. Varpå jag säger att källan i TS oxå kan ha rätt under samma premisser. Jag pekar bara ut dina ologiska invändningar - du applicerar bara din ”källkritik” åt ett håll.
Citera
2026-05-01, 17:45
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Det låter jävligt sjukt att mörda folk för att dom är homosexuella. Vilken stat gör det?

Dock tycker jag nog det är ännu sjukare att tortyrmörda fångar med hund för att dom har ett visst ursprung.

Synd att utnyttja hundarna...
Citera
2026-05-01, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Nästan så man börjar fundera på om inte Hitler hade en poäng ändå...

Mmm..
Tror Tysken börjar lessna mer och mer på Trump och Israel.
Citera
2026-05-01, 18:00
Medlem
Gör ont att ens läsa om detta, att Israels stat kunde sjunka ned i sådant där barbari.
Trodde faktiskt bättre om dem, men de har väl en nationalistisk regering
Citera
2026-05-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Frågan är hur fan man är lagd uppe i skateboet om man kan göra detta och sedan gå hem och se sin familj i ögonen.

Fan psykopater håller på att ta över hela världen.
Hur man kan göra det, dvs få stånd och komma inne i röven på en palestinier. Detta är den märkligaste saken av allt. Hur i hela helvete?? Tänk bara lukten.
Citera
2026-05-01, 18:20
Medlem
Återigen skall det snyftas och slängas pajer hit och dit vem som är mest barbarisk
Fattar ingen att det är ingen jävla hockeymatch. Det är en hög babianer i en stor jävla grusgrop.
Det finns säkert ett syfte, men ingen sans eller eftertanke.
Det enda vi kan tacka judarna för är att de håller stången, annars är vi snart araber allihop.

Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Undrar om det är möjligt att få en hund att knulla en människa
Det är inte vackert, men finns att beskåda i mer erotiska(?) former på zoophilia siter.
Tror knappt de här avarterna ser det som bestiality dock. De äter nog ur samma skålar redan...
Citera
2026-05-01, 18:22
Medlem
Merwinnas avatar
Detta gjorde ju nazisterna mot judar och andra fångar i lägren... Men i stället för att visa att de själva är bättre och högre stående (vilket väl borde vara det naturliga, dessutom har det gått 80-90 år, och mänskligheten borde ha mognat bara därför), så gör judarna nu exakt samma hemska sak mot SINA finder. Så'na är di...

För övrigt tycker jag synd om hundarna.
Citera
2026-05-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
NGO-Monitor har länge kritiserat Euromed

NGO Monitor är en pro-israelisk lobby organisation.

Här är en till källa från den akademiska tidskriften Journal on Rehabilitation of Torture Victims and Prevention of Torture :
Two interviewees described witnessing the rape of others detained with them. One interviewee saw a dog being used to rape another man in a military detention, while another inter- viewee heard another man being forced to perform oral sex on an Israeli soldier inside a tank during transport.

Later, I was called out along with two other [detained] men and we were taken to a concrete yard. They removed our blindfolds and took one detainee, stripped him naked and brought a police dog. The dog raped the detainee thoroughly and had sexual intercourse with him. He was screaming loudly. This torture continued for two minutes. Then they took me and the other detainees to new barracks and the sound of the screams of the man who had been raped disappeared. (25-year-old male interviewee)

While we were inside the tank, the soldiers beat an elderly man. I knew that from his voice, as he was scream- ing. The soldiers severely beat him…and ordered him to have sex with them inside the tank. One of the soldiers, who was speaking Arabic fluently, told him: ‘I want you to suck my dick’, and they forced him to do that. I knew that from the sound I heard. The elderly man tried to prevent them, but in vain as I heard his gargling sound while the soldier was beating him and saying: ‘suck my dick or I will kill you.’ (52-year-old male interviewee)

https://tidsskrift.dk/torture-journal/article/view/159560
En (israelisk) läkare vittnade om att en fånge våldtagits analt så våldsamt med diverse föremål att han fick livshotande interna blödningar. Sionistsvinens vidriga sexualsadism är välbelagd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in