2026-05-01, 16:30
Medlem
Vilka är era favoriter??

Min favorit är tydligt Halal killen. Stark, vettig och tillsynes snäll. Hoppas innerligt att han tar hem hela vinsten!
Tyckte det var fruktansvärt synd av honom att behöva byta lag efter den prestationen han hade för lag nord!

Nu sitter han i en jobbig sits där han behövt rövslicka lag syd men det kommer nog bli tufft för honom under sammanslagningen.

Sen förstår jag inte all tycke folk har för Aza. Jag har väldigt svårt för honom. Han känns som en riktig översittare!
Citera
2026-05-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Det stämmer!

https://www.tv4.se/artikel/1q1lXmQb7B8VzFgX0v3YO1/nio-anledningar-daerfoer-kaenner-du-igen-melina-bozioti

Robinson
Postkodmiljonären
Bingolotto
Deal or no deal
Smartare än en femteklassare
Alla för en
Bingolottos upp till miljonen
Vem vet mest, tre gånger

Snart dyker hon nog upp i några andra tävlingar oxå!

Hon säger ju att hon trivs framför kameran!

Och så säger hon att hon har ju ändå en stelopererad rygg och trasiga knän.

Ja men då är det ju helt perfekt att vara med i Robinson!

Gud vilken pinsam människa. Hon blir ihågkommen som en av de värsta deltagarna i Robinson.
Citera
2026-05-01, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är jag ensam om att kocken från Brasilien är 100% obehaglig.

Har tjejer inte mer med sig och kan säga ifrån?

De har ju sagt i programmet att de uppskattar honom. Sen var han den som pratade högst om att få ut ankaret, och vad vi har sett så tyckte inte de andra att han hade fel.
Citera
2026-05-01, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon har väl fött ett barn eller två. Alla har tjejer har inte modell/porrskådis-kropp :-)
Jasså det säger du. Känner flertalet mammor. Ingen av dom har sån konstig mage.
Förövrigt har hon jättefin kropp.
Citera
2026-05-01, 18:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormicropenis
Jasså det säger du. Känner flertalet mammor. Ingen av dom har sån konstig mage.
Förövrigt har hon jättefin kropp.

Hon kan ha gått ner i vikt snabbt och när man förlorar vikt snabbt hänger inte huden med att stretcha sig. Inte alltid att orsaken är att "ha fött många barn".
Citera
2026-05-01, 19:07
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okndjvl
Melina Förstörde fruktansvärt mycket för lag syd!

Hade hon bara hållit ut till örådet så hade de kunnat rösta ut henne och och ha kvar Hanna. Då hade lag syd haft en stark pakt till sammanslagningen beroende på vilken sida Hanna och Halil skulle spela.

Tycker det var fruktansvärt ansvarslöst av Melina att bara lämna när hon hade kunnat hålla ut en dag till...

Hon tvingades/hade inget val än att kliva av där och då på plats i Robinsontävlingen när Anders sa: Du får inte stå över fler tävlingar nu = hade hon tävlat så hade hon sinkat Lag Syd ytterligare. Nu vann de ju inte ändå - men det var hårfint iaf. Hade Melina tävlat med Lag Syd hade skillnaden troligtvis varit större.

Och Ja. Hon kunde gott gett upp tidigare och "dragit" till Gränslandet tillsammans med Sonja - som hon hade lovat Lag Syd. Att sega ut på det som var oundvikligt var dåligt gjort av Melina 😤😎
Citera
2026-05-01, 19:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Nej, han är obehaglig. Lätt att säga ”immunitet är för fegisar” när man vet att ingen kommer rösta ut en. Och veckan efter ”nu är det ett annat läge”. Slemmobert!

Nytt smeknsmn för Ola: Slemmobert
Citera
2026-05-01, 19:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Fast de torskade ju även när hon inte tävlade.

MEN - det var MYCKET nära vinst ändå. MED Melina i tävlingen = ljusår ifrån vinst tror jag iaf.

Sååå bra verkade hon ändå inte vara på pussel som hon sagt sig vara OCH med hennes knäskada hade de inte ens kunnat dra upp båten, burit kistor, fått upp flätan osv. 😎
Senast redigerad av CS128 2026-05-01 kl. 19:15.
Citera
2026-05-01, 19:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Det stämmer!

https://www.tv4.se/artikel/1q1lXmQb7B8VzFgX0v3YO1/nio-anledningar-daerfoer-kaenner-du-igen-melina-bozioti

Robinson
Postkodmiljonären
Bingolotto
Deal or no deal
Smartare än en femteklassare
Alla för en
Bingolottos upp till miljonen
Vem vet mest, tre gånger

Snart dyker hon nog upp i några andra tävlingar oxå!

Hon säger ju att hon trivs framför kameran!

Och så säger hon att hon har ju ändå en stelopererad rygg och trasiga knän.

Ja men då är det ju helt perfekt att vara med i Robinson!

Japp! PERFEKT att kunna "bli sedd" i TV av svenska folket. Vilka undviker den serien? Inte många 😂
Citera
2026-05-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Hon ville bara visa upp sig i någon TV-serie/dokusåpa, igen! Med intentionen "Gamla kärringar kan minsann!" vilket blev ett snöpligt fiasko att med svansen mellan benen tvingas utgå pga av regeln "Att inte längre få sitta på bänken och titta på bara" i tävlingarna efter 1vecka's knäproblem och hon sinkade sitt egna Lag Syd mycket, vilket var trist!

Ja, sicken knasboll. Att jag kan FÖRSTÅ om man vill ställa upp i en dokusåpa, som nog många gör, med ambitionen och förhoppningen att bli omtyckt och uppskattad av publik. Men jag tycker att hon är lite lika misslyckad som...Tove? Från tidigare år. Att nu var Melina inte elak, men inte tror jag att hon väckt någon beundran hos någon. Utan alla undrar nog mest vad hon hade där att göra? Hamnade hon fel av misstag?
Citera
2026-05-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
En kvinna med väldigt dålig självinsikt och som tror på det omöjliga. Skulle inte förvåna mig om hon höll sin dåliga fysik hemlig för produktionsteamet. Att vara fet gör det svårt att komma upp från t ex sittande på marken eller ett golv. Och sen dåliga knän på det.

Så många avhopp i år, dåligt urval kan man tycka. Men bra säsong ändå tack vare starka personligheter. Och duktiga tävlare.

Fet kan man ju vara, då har man att ta av, om man ska svälta. Numer verkar ju deltagarna i Robinson dock inte svälta. Jag vet inte om det hänt något under åren, någon incident men jag vill minnas att de första åren gick de ner i vikt, rätt skrämmande mycket.

Ja, det är trist med avhopp men ändå vanligt så då kunde tv4 ha reserver att skicka in. Fast det är så klart svårt att ha någon redo att hoppa in, om denne inte också får betalt under sin "jour". Men jag tänker på folk med ospecifika/flexibla jobb, influencers och sånt.

Men jag håller med dig om att hon var nog inte ärlig i sitt cv, så att säga. Eller varför skulle tv4 valt att få in en knäskadad, stelopererad OCH överviktigt tant?

TV4 kunde skapa en ny programserie, "Uttagningarna till Robinson" så att vi tittare fick följa vilka som söker och så kan de tävla lite och tala för sig. Sen får man se om de antagna lever upp till förväntningarna.

"Uttagningarna till Robinson", som program kunde vara så upplagt att tittare fick rösta in TVÅ kandidater. Så två fick vara tittarfavoriter från början.
Citera
2026-05-02, 00:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadigaIdeer
Riktig fin Sleight of Hand i duellen... Såg det direkt och behövde spola tillbaka för att kontrollera att det stämde.. tråkigt!

💥 Detta inlägg skulle du lagt "under" Spoiler-ruta. 💥 Varför? Avsnittet har INTE sänts ännu på TV4 Play ... det sänds först nu på Söndag 😖
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in