Citat:
Ursprungligen postat av
notlostintheworld
En kvinna med väldigt dålig självinsikt och som tror på det omöjliga. Skulle inte förvåna mig om hon höll sin dåliga fysik hemlig för produktionsteamet. Att vara fet gör det svårt att komma upp från t ex sittande på marken eller ett golv. Och sen dåliga knän på det.
Så många avhopp i år, dåligt urval kan man tycka. Men bra säsong ändå tack vare starka personligheter. Och duktiga tävlare.
Fet kan man ju vara, då har man att ta av, om man ska svälta. Numer verkar ju deltagarna i Robinson dock inte svälta. Jag vet inte om det hänt något under åren, någon incident men jag vill minnas att de första åren gick de ner i vikt, rätt skrämmande mycket.
Ja, det är trist med avhopp men ändå vanligt så då kunde tv4 ha reserver att skicka in. Fast det är så klart svårt att ha någon redo att hoppa in, om denne inte också får betalt under sin "jour". Men jag tänker på folk med ospecifika/flexibla jobb, influencers och sånt.
Men jag håller med dig om att hon var nog inte ärlig i sitt cv, så att säga. Eller varför skulle tv4 valt att få in en knäskadad, stelopererad OCH överviktigt tant?
TV4 kunde skapa en ny programserie, "Uttagningarna till Robinson" så att vi tittare fick följa vilka som söker och så kan de tävla lite och tala för sig. Sen får man se om de antagna lever upp till förväntningarna.
"Uttagningarna till Robinson", som program kunde vara så upplagt att tittare fick rösta in TVÅ kandidater. Så två fick vara tittarfavoriter från början.