2026-05-01, 17:10
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Det gör han. Han är sionist. Alla dessa förespråkar massinvandring. Tror man annat så är man fel ute.

Nej, jag är också sionist och jag förespråkar inte massinvandring. Så du är helt efterbliven.
Citera
2026-05-01, 17:42
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Israel utan judar är inget Israel. Det är ett judiskt land. Att Israel, utan judar, skulle bedriva maktövertagande genom finansiering av islamister för att starta världskrig och att denna uppfattning samtidigt är en gammal antisemitisk och antisionistisk konspiration är förstås inte möjliga att kombinera. Konspirationsteorin förutsätter att judar finns och att dessa har inflytande över Israel.

Du resonerar som en robot. Googla fram en captcha för att säkerställa att du är en människa.

Bra, då har det gått fram att idén om att judar/Israel skulle bedriva maktövertagande genom finansiering av islamister och liknande dold agenda för att starta världskrig eller på annat sätt skaffa sig fördelar - är antisemitisk och antisionistisk konspiration. Hur du väljer att identifiera dig själv är upp till dig men kriterierna för antisemitism och antisionism är tydliga.
Citera
2026-05-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej, jag är också sionist och jag förespråkar inte massinvandring. Så du är helt efterbliven.

Du stödjer dem som gör det. Så indirekt gör du det. Vad du själv tycker är ju egentligen irrelevant.

Det finns de som röstar vänster som inte stödjer massinvandring. Men de röstar på vänstern så då får man massinvandring vare sig man vill eller inte. Det kanske är den enda politiska frågan de inte håller med vänstern om, men allting annat passar.
Citera
2026-05-01, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag har följt detta under många år, men jag länkade videon så att fler får chansen att se den samt att diskutera den.

Så du förnekar inte att dina kunskaper i religion kommer från sociala medier och inte från universitetetsstuider.
Men ok, fair enough.
Citera
2026-05-01, 17:47
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Du stödjer dem som gör det.

Nej det gör jag inte. Att säga att jag stödjer massinvandring för att jag är sionist är som att säga att du stödjer massinvandring för att du skriver på svenska.
Citera
2026-05-01, 17:48
Medlem
Citat:
Nej det gör jag inte. Att säga att jag stödjer massinvandring för att jag är sionist är som att säga att du stödjer massinvandring för att du skriver på svenska.

Dålig jämförelse. Det svenska språket ligger inte bakom massinvandringen, det gör däremot sionisterna.

Att du inte håller med om det spelar ingen roll. Det förändrar inte verkligheten.
Citera
2026-05-01, 18:07
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Dålig jämförelse. Det svenska språket ligger inte bakom massinvandringen, det gör däremot sionisterna.

Sverige ligger bakom massinvandringen i Sverige. Om du är svensk så är du för massinvandring på samma sätt om du stödjer Sverige. Däremot har du gjort solklart att du både är mot Sverige och för massinvandring då du skrivit det här tidigare i tråden.
Citera
2026-05-01, 18:09
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Det gör han. Han är sionist. Alla dessa förespråkar massinvandring. Tror man annat så är man fel ute.

Han stödjer medborgerlig nationalism. Stödjer man detta vill man förvandla landet till något som liknar USA där vem som helst kan komma dit och sedan kalla sig "amerikan".

USA är ett unikt fall där de i början bara hade europeisk invandring. Det var långt ifrån konfliktfritt det heller men inget i jämförelse med den senare massinvandringen från tredje världen och dessa nya folkgrupper de inte har någonting gemensamt med överhuvudtaget. Dessa länder kan aldrig fungera utan de kommer att kollapsa till slut och splittras upp. Historiskt har det alltid blivit så när man har blandat helt olika folkgrupper och tvingat dessa att leva tillsammans.

Det som sker nu är naturligtvis inget undantag utan historien kommer upprepas igen om man fortsätter med massinvandring. Sverige och övriga europeiska länder kommer gå samma väg till mötes.

Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Han lägger fokus på det som är viktigast för honom, vilket är Israel.

Han är dock konsekvent för massinvandring till europeiska länder. Han är inte ens emot islam så länge muslimerna stödjer Israel.
Nk får skapa en tråd här om ni vill diskutera att Tommy Robinson skulle vara sinosist eller för detta för Israel (FB) Konspirationer och alternativa teorier Självklart är han mer för Judendom än Islam vilket inte är så konstigt men att han jobbar för Israel är rent larv. Är det inte judarna som ville ha hit massa muslimer till Europa enligt konspirationsteoretiker? Nu menar ni på att de anlitat någon som kämpar för motsatsen?

Angående massinvandring: ja det är EXTREMT dåligt. Varken jag eller Tommy Robinson har påstått något annat.
Citera
2026-05-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Nk får skapa en tråd här om ni vill diskutera att Tommy Robinson skulle vara sinosist eller för detta för Israel (FB) Konspirationer och alternativa teorier Självklart är han mer för Judendom än Islam vilket inte är så konstigt men att han jobbar för Israel är rent larv. Är det inte judarna som ville ha hit massa muslimer till Europa enligt konspirationsteoretiker? Nu menar ni på att de anlitat någon som kämpar för motsatsen?

Angående massinvandring: ja det är EXTREMT dåligt. Varken jag eller Tommy Robinson har påstått något annat.

Han har betalt från sionister för att föra deras agenda.

Sionisterna ligger bakom den muslimska massinvandringen till västvärlden. De vill ha ett heligt krig mellan kristna och muslimer. Det är slutmålet. Det kommer inte sluta bra för någon utom sionisterna som spelar båda sidorna, vilket dessa alltid gör.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tommy_Robinson#Financial_support
Citera
2026-05-01, 18:25
Medlem
Citat:
Sverige ligger bakom massinvandringen i Sverige. Om du är svensk så är du för massinvandring på samma sätt om du stödjer Sverige. Däremot har du gjort solklart att du både är mot Sverige och för massinvandring då du skrivit det här tidigare i tråden.

"Sverige" ligger bakom det säger du. Ska vi låtsas som att ni inte styr Sverige nu också? Hela västvärlden är infiltrerad av sionister.

Sverige och det svenska folket hade inte haft någonting med Mellanöstern att göra överhuvudtaget om inte ni hade nästlat sig in i vårt land.
Citera
2026-05-01, 18:29
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
"Sverige" ligger bakom det säger du. Ska vi låtsas som att ni inte styr Sverige nu också? Hela västvärlden är infiltrerad av sionister.

Om Sverige styrdes av sionister, skulle inte Sverige i såntfall ta bort erkännandet av Ballestina? Det faktum att Sverige var en av världens första demokratier som erkände terrorstaten Ballestina räcker väl för att motsäga det.
Citera
2026-05-01, 18:32
Medlem
Citat:
Om Sverige styrdes av sionister, skulle inte Sverige i såntfall ta bort erkännandet av Ballestina? Det faktum att Sverige var en av världens första demokratier som erkände terrorstaten Ballestina räcker väl för att motsäga det.

Som jag har sagt tidigare så älskar ni att spela båda sidorna.

Min lilla gissning är att vissa länder är "utvalda" att bli kuppade av muslimer i framtiden. Sverige är ett av dem. Vi får se om jag har rätt.

För att starta ett världskrig behöver dramatiska saker hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in