2026-04-30, 21:56
Medlem
Orm Ondes avatar
Lägg av idiotsnacket nu, Epstein knullade väl flickor, inte pojkar.

Jag tror snarare på att det handlar om ytterligare en överklassunge som försummats under sin uppväxt och blivit drogberoende, inte mer dramatiskt än så.
Citera
2026-04-30, 22:11
Medlem
A New York man alleged in a lawsuit that Jeffrey Epstein forced him into sex when he worked for the disgraced financier as a teen-aged ...
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde

Jag tror snarare på att det handlar om ytterligare en överklassunge som försummats under sin uppväxt och blivit drogberoende, inte mer dramatiskt än så.
Citera
2026-04-30, 22:11
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde

Lite så ja. Det skulle väl vara bra om det framkom lite mer information om denne Edward innan man började spekulera allt för mycket. Levde han ett alldeles oproblematiskt och välordnat liv fram till självmordet eller har det kanske varit struligt en längre tid? Det är knappast så att välbärgade föräldrar per automatik betyder stabila barn.

Sedan är det väl möjligt att föräldrarnas umgänge med Epstein har spelat en viss roll i det hela. Gissningsvis blev det aningen svettigt för dem när hela härvan kring Epstein hamnade på tapeten. Norska och Franska myndigheter utredde tydligen föräldrarnas förehavanden så antagligen var det lite stressigare än vanligt kring familjen, vilket förstås även kan spilla över på barnen även om de är vuxna.
Citera
2026-04-30, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Instämmer. Om det hade funnits belägg för att andra kändisar hade sålt sina barn till honom så skulle det varit ett rimligt antagande, men nu finns det inte det, vad jag vet. Sen undrar jag ens om han förgrep sig på pojkar, har inte hört något sådant.

Det mest sannolika är att han såg paret som sina närmaste vänner, som hade ställt upp för honom i vått och torrt. Och att han därför valde att testamentera barnen. Sen är det inte alls omöjligt att han förgrep sig på barnen men jag ser det inte som en självklarhet.

Kan du utveckla vad det finns för information i Epsteinfilerna som visar att hon inte borde prata?

Epsteinfilerna är bara en bekräftelse på vad många har pratat om i årtionden
Du får leta själv
Citera
2026-04-30, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vaddå "läs"?

Det finns folk på IG t.e.x som läser upp dem. Och det är vidrigt trots att 80% är maskat
Citera
2026-04-30, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Det skulle kunna vara en förklaring till självmordet så på så sätt är det viktigt.

Det har jag inte en aning om. Det är ju ganska oväsentligt om barnen har varit drabbade.
Men föräldrarna borde givetvis vara anhålla.
Det är ju samma här i Sverige. Dom som har umgåtts med honom avgår bara sen är det tyst
Citera
2026-04-30, 23:36
Medlem
Hele saken er så forbannet sjuk. Hvem vet hva som har foregått?

TRLs høyre hånd jobber i dag i etterretningstjenesten

https://www.vg.no/nyheter/i/GxMkBJ/camilla-reksten-monsen-naa-forteller-en-ny-ipi-praktikant-at-hun-var-involvert
Citera
2026-05-01, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Finns lite med google, et gammelt bilde, https://www.shutterstock.com/nb/editorial/image-editorial/toby-stephens-terje-rod-larsen-mona-juul-edward-9133483l

scroll nedover her for nyere bilde
https://www.document.no/2026/02/05/slik-drev-epstein-utpressing-av-skipsreder-etter-rod-larsens-eiendomskupp/
Tack
Ung man i sina bästa år
Sorgligt
Citera
2026-05-01, 00:51
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/norsk-epsteinarvinge-dod/

Oj oj. Vilket livsöde. Undra hur diplomatstjärnparet känner idag när sonen tagit livet av sig. Mycket möjligt på grund av deras förehavanden. Usch, vilken tragedi allting. Han blev 25 år gammal.

Vad säger Flashback om det här?

Sköt han sig själv i huvudet med fem skott?
Citera
2026-05-01, 01:44
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ja det är uppenbart att föräldrarna är inblandade ja. Men är det uppenbart att de sålt sina barn som sexslavar? Tänk ett steg längre. Kan ju röra sig om att föräldrarna gjort allt för Epstein för att inte åka fast själva för skiten de gjort och som "tack" (att han har dem i sitt grepp) har Epstein lovat att skänka arv till deras barn. Eller massor med andra alternativ som inte innebär att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Med det sagt utesluter jag inte det heller. Nej jag tror inte vi kommer få några direkta bevis. Men det betyder inte per automatik att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Jag tog bara upp det som en möjlig teori men det finns säkert fullt med andra teorier också.

Epstein kanske var tvillingarnas far?
Citera
2026-05-01, 01:49
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Epstein kanske var tvillingarnas far?
Ingenting är alls omöjligt. I vissa kretsar är pengar och status det tveklöst primära och enda som styr den moraliska kompassen.
Citera
2026-05-01, 01:55
Medlem
Fast han är/var väldigt lik pappan Terje
Det jag tänkte på är att de fick barn sent, han var ju över 50 år de föddes år 2000
Pappan är 78 idag
De blev väl till i Israel när de var diplomater där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in