2026-04-30, 18:29
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Undrar varför Eppie valde att testamentera till honom?
Kanske var hans avkomma.
Citera
2026-04-30, 18:54
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ja det är uppenbart att föräldrarna är inblandade ja. Men är det uppenbart att de sålt sina barn som sexslavar? Tänk ett steg längre. Kan ju röra sig om att föräldrarna gjort allt för Epstein för att inte åka fast själva för skiten de gjort och som "tack" (att han har dem i sitt grepp) har Epstein lovat att skänka arv till deras barn. Eller massor med andra alternativ som inte innebär att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Med det sagt utesluter jag inte det heller. Nej jag tror inte vi kommer få några direkta bevis. Men det betyder inte per automatik att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Jag tog bara upp det som en möjlig teori men det finns säkert fullt med andra teorier också.

Instämmer. Om det hade funnits belägg för att andra kändisar hade sålt sina barn till honom så skulle det varit ett rimligt antagande, men nu finns det inte det, vad jag vet. Sen undrar jag ens om han förgrep sig på pojkar, har inte hört något sådant.

Det mest sannolika är att han såg paret som sina närmaste vänner, som hade ställt upp för honom i vått och torrt. Och att han därför valde att testamentera barnen. Sen är det inte alls omöjligt att han förgrep sig på barnen men jag ser det inte som en självklarhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Om hon nu har varit utsatt så ska hon inte prata.
Isf kommer hon att begå självmord likt sin bror
Läs epsteinfilerna

Kan du utveckla vad det finns för information i Epsteinfilerna som visar att hon inte borde prata?
Citera
2026-04-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Kanske var hans avkomma.
Finns det bild på sonen (vila i frid du borde gått till nån som kunde ge upprättelse- eller kände du dig tvingad att ta ditt liv, varför)
Citera
2026-04-30, 19:09
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Känns som att det är låga odds på att Epstein, eller någon annan rik framstående man, fått sig en tur i sänghalmen med grabben. Och troligen även med dottern.

Detta hade grabben kanske kunna ta sig igenom, om det inte varit för arvet.

Arvet pekar ju barnen som dom som Epstein vill belöna.
Och när ett peddo vill belöna ett barn, då fattar man ju...

Utan arvet hade nog grabben levt idag.
Att bli känd som Epsteinknullaren, blev nog för mycket.

Sen har jag svårt att tro att föräldrarna bryr sig särskilt mycket över hans död.
Jag menar, säljer man sina barn som knullmadrasser, så saknar alla former av känslor för andra. Till och med sina barn.

Och allt detta för att klättra lite på societsstegen.

Fy fan vilka vidriga människor det "fina folket" är.
Citera
2026-04-30, 19:25
Medlem
Så tragiskt.

Hela barndomen har väl barnen levt i svansen efter sina föräldrar och deras karriärer och deras nätverk. Nu bär "barnet" deras känsla av skam eller åtminstone stress kring allt som kommit fram runt Epstein. Märkte inte föräldrarna alls vem Epstein var? Vad gjorde att sonen tog detta steg? Som jag ser det är unga människor ofta offer från de omständigheter de kommer ifrån.
Senast redigerad av Tissetiss 2026-04-30 kl. 19:28.
Citera
2026-04-30, 20:56
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Känns som att det är låga odds på att Epstein, eller någon annan rik framstående man, fått sig en tur i sänghalmen med grabben. Och troligen även med dottern.

Detta hade grabben kanske kunna ta sig igenom, om det inte varit för arvet.

Arvet pekar ju barnen som dom som Epstein vill belöna.
Och när ett peddo vill belöna ett barn, då fattar man ju...

Utan arvet hade nog grabben levt idag.
Att bli känd som Epsteinknullaren, blev nog för mycket.

Sen har jag svårt att tro att föräldrarna bryr sig särskilt mycket över hans död.
Jag menar, säljer man sina barn som knullmadrasser, så saknar alla former av känslor för andra. Till och med sina barn.

Och allt detta för att klättra lite på societsstegen.

Fy fan vilka vidriga människor det "fina folket" är.

Men pengar läker ju de sår som grabben kan tänkas ha fått. Det är dessutom inte alls säkert att grabben blev penetrerad, inte heller att han blev sexuellt objektifierad för allmän beskådan på ngt sätt. Kanske fick han vara med, kanske inte. Who knows, liksom? Dessutom är sex en skitgrej i jämförelse med pengar.

Nästan alla har ju låtit sig objektifieras på ngt sätt under uppväxten. Antingen av familjevännen/barnvakten som försåg dig med en slant mot vissa tjänster eller av butiksägaren som lät dig köpa folköl trots att du inte hade åldern inne, självklart i utbyte mot att du på ngt sätt tog emot, antingen oralt eller analt

Eller kompisens pappa som bjöd på öl & sprit samt hela tiden i samband med detta ville visa & bläddra i porrtidningar med mycket grova, på gränsen till pedofila, inslag när mamman var på jobbet

Vad jag menar är att alla har ju ngn gång dragit fördel av att med sin kropp få saker (sprit, pengar, kärlek osv). Skillnaden är att Epstein grabben drog vinstlotten i form av mycket pengar

Pengar bedövar ångest, annars är man bara envis & dum
Citera
2026-04-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
Inte i Sverige måhända men i Norge.
Sonen ikke kjendis. Jeg aldri hørt om E.J.R-L. før han ble nevnt i Epstein -filene. Den sosiale statusen sank nok langt da filene antyder han fikk J.E til å hjelpe han inn på universitet i USA. blandt andre ting, arve 10 mill. skulle de også
Citera
2026-04-30, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ja det är uppenbart att föräldrarna är inblandade ja. Men är det uppenbart att de sålt sina barn som sexslavar? Tänk ett steg längre. Kan ju röra sig om att föräldrarna gjort allt för Epstein för att inte åka fast själva för skiten de gjort och som "tack" (att han har dem i sitt grepp) har Epstein lovat att skänka arv till deras barn. Eller massor med andra alternativ som inte innebär att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Med det sagt utesluter jag inte det heller. Nej jag tror inte vi kommer få några direkta bevis. Men det betyder inte per automatik att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Jag tog bara upp det som en möjlig teori men det finns säkert fullt med andra teorier också.
Handler mer om politikk, Midtøsten og Israel enn pedofili tror jeg anliggende T J. R-L og M.J. sin kontakt m J. E.
Citera
2026-04-30, 21:18
Medlem
Mördad?
Citera
2026-04-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Finns det bild på sonen (vila i frid du borde gått till nån som kunde ge upprättelse- eller kände du dig tvingad att ta ditt liv, varför)
Finns lite med google, et gammelt bilde, https://www.shutterstock.com/nb/editorial/image-editorial/toby-stephens-terje-rod-larsen-mona-juul-edward-9133483l

scroll nedover her for nyere bilde
https://www.document.no/2026/02/05/slik-drev-epstein-utpressing-av-skipsreder-etter-rod-larsens-eiendomskupp/
Citera
2026-04-30, 21:46
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Undrar varför Eppie valde att testamentera till honom?
Säkert något judiskt fiffel i vanlig ordning.
Citera
2026-04-30, 21:54
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Så tragiskt.

Hela barndomen har väl barnen levt i svansen efter sina föräldrar och deras karriärer och deras nätverk. Nu bär "barnet" deras känsla av skam eller åtminstone stress kring allt som kommit fram runt Epstein. Märkte inte föräldrarna alls vem Epstein var? Vad gjorde att sonen tog detta steg? Som jag ser det är unga människor ofta offer från de omständigheter de kommer ifrån.
Fast föräldrarna är inte några som träffat Jeffrey på en fest eller två. Terje har blivit kallad för hans bästa vän av Jeffrey själv. Terje hade en stor del i Oslo-avtalet och jobbade för Israel för att skapa "fred" när han i verkligheten tog emot pengar från Jeffrey Epstein bland mycket annat. Det var alltså en av de närmsta vännerna till Jeffrey och nu utreds Terje för korruption. Det är förmodligen rätt självklart att Terje kände till vad Epstein sysslade med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in