Citat:
Ursprungligen postat av
Evig.Ingen.Naken.
Känns som att det är låga odds på att Epstein, eller någon annan rik framstående man, fått sig en tur i sänghalmen med grabben. Och troligen även med dottern.
Detta hade grabben kanske kunna ta sig igenom, om det inte varit för arvet.
Arvet pekar ju barnen som dom som Epstein vill belöna.
Och när ett peddo vill belöna ett barn, då fattar man ju...
Utan arvet hade nog grabben levt idag.
Att bli känd som Epsteinknullaren, blev nog för mycket.
Sen har jag svårt att tro att föräldrarna bryr sig särskilt mycket över hans död.
Jag menar, säljer man sina barn som knullmadrasser, så saknar alla former av känslor för andra. Till och med sina barn.
Och allt detta för att klättra lite på societsstegen.
Fy fan vilka vidriga människor det "fina folket" är.
Men pengar läker ju de sår som grabben kan tänkas ha fått. Det är dessutom inte alls säkert att grabben blev penetrerad, inte heller att han blev sexuellt objektifierad för allmän beskådan på ngt sätt. Kanske fick han vara med, kanske inte. Who knows, liksom? Dessutom är sex en skitgrej i jämförelse med pengar.
Nästan alla har ju låtit sig objektifieras på ngt sätt under uppväxten. Antingen av familjevännen/barnvakten som försåg dig med en slant mot vissa tjänster eller av butiksägaren som lät dig köpa folköl trots att du inte hade åldern inne, självklart i utbyte mot att du på ngt sätt tog emot, antingen oralt eller analt
Eller kompisens pappa som bjöd på öl & sprit samt hela tiden i samband med detta ville visa & bläddra i porrtidningar med mycket grova, på gränsen till pedofila, inslag när mamman var på jobbet
Vad jag menar är att alla har ju ngn gång dragit fördel av att med sin kropp få saker (sprit, pengar, kärlek osv). Skillnaden är att Epstein grabben drog vinstlotten i form av mycket pengar
Pengar bedövar ångest, annars är man bara envis & dum