2026-04-30, 16:40
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Undrar varför Eppie valde att testamentera till honom?

Ingen verkar vilja svara på det.
Citera
2026-04-30, 16:41
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det är väl knappast någon konspiration att ana att pedofiler ev har knullat ett barn. Är du efterbliven?
Det vet jag. Men jag menar att det än så länge är en konspirationsteori att sonen skulle vara en av dessa. Jag ser det tom. som troligt men när det inte finns konkreta bevis så är det en konspirationsteori. Konspirationsteorier visar sig ofta vara sanna. Så frågan är om du är efterbliven som inte vet vad en konspiration är?
Citera
2026-04-30, 16:42
Medlem
Vaaaaaa!? Nu jadrar ska detta granskas
Mord?
Citera
2026-04-30, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Det vet jag. Men jag menar att det än så länge är en konspirationsteori att sonen skulle vara en av dessa. Jag ser det tom. som troligt men när det inte finns konkreta bevis så är det en konspirationsteori. Konspirationsteorier visar sig ofta vara sanna. Så frågan är om du är efterbliven som inte vet vad en konspiration är?

Inte lustigt att världen ser ut som den gör. Tror du att du ska få se en film?
Det är helt uppenbart att föräldrarna är inblandade. De borde sitta anhållna likt den svenska diplomat kvinnan som avgick under tiden som man går igenom deras datorer banktransaktioner resor mm.
Tror du att du kommer att få några bevis när t.o.m FBI skyddar dem?
Citera
2026-04-30, 17:07
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Inte lustigt att världen ser ut som den gör. Tror du att du ska få se en film?
Det är helt uppenbart att föräldrarna är inblandade. De borde sitta anhållna likt den svenska diplomat kvinnan som avgick under tiden som man går igenom deras datorer banktransaktioner resor mm.
Tror du att du kommer att få några bevis när t.o.m FBI skyddar dem?
Ja det är uppenbart att föräldrarna är inblandade ja. Men är det uppenbart att de sålt sina barn som sexslavar? Tänk ett steg längre. Kan ju röra sig om att föräldrarna gjort allt för Epstein för att inte åka fast själva för skiten de gjort och som "tack" (att han har dem i sitt grepp) har Epstein lovat att skänka arv till deras barn. Eller massor med andra alternativ som inte innebär att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Med det sagt utesluter jag inte det heller. Nej jag tror inte vi kommer få några direkta bevis. Men det betyder inte per automatik att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Jag tog bara upp det som en möjlig teori men det finns säkert fullt med andra teorier också.
Citera
2026-04-30, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ja det är uppenbart att föräldrarna är inblandade ja. Men är det uppenbart att de sålt sina barn som sexslavar? Tänk ett steg längre. Kan ju röra sig om att föräldrarna gjort allt för Epstein för att inte åka fast själva för skiten de gjort och som "tack" (att han har dem i sitt grepp) har Epstein lovat att skänka arv till deras barn. Eller massor med andra alternativ som inte innebär att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Med det sagt utesluter jag inte det heller. Nej jag tror inte vi kommer få några direkta bevis. Men det betyder inte per automatik att barnen blivit sexuellt utnyttjade. Jag tog bara upp det som en möjlig teori men det finns säkert fullt med andra teorier också.

Är det viktigt om barnen har blivit utsatta?
Föräldrarna är med all sannolikhet inblandade.
Det är även troligt att ett pedofilpar som umgås med andra pedofiler nyttjar sina barn.
Citera
2026-04-30, 17:21
Medlem
Citat:
Det är även troligt att ett pedofilpar som umgås med andra pedofiler nyttjar sina barn.
Vidrigt
Nu borde hans tvillingsyster gå ut o prata
Vad f-n handlar detta om????
Citera
2026-04-30, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vidrigt
Nu borde hans tvillingsyster gå ut o prata
Vad f-n handlar detta om????

Om hon nu har varit utsatt så ska hon inte prata.
Isf kommer hon att begå självmord likt sin bror
Läs epsteinfilerna
Citera
2026-04-30, 17:33
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Det skulle kunna vara en förklaring till självmordet så på så sätt är det viktigt.
Citera
2026-04-30, 17:51
Medlem
Citat:
Om hon nu har varit utsatt så ska hon inte prata.
Isf kommer hon att begå självmord likt sin bror
Läs epsteinfilerna
Vaddå "läs"?
Citera
2026-04-30, 17:56
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Undrar varför Eppie valde att testamentera till honom?

Kan vara en ersättning för att Epstein har fått PutinDaAzz.
Citera
2026-04-30, 17:57
Medlem
Ung avkomma beroende av droger? Känns mest logiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in