2026-04-28, 19:56
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vad har eLena varit ute på för äventyr på sistone?

Inget vad jag sett, hon måste väl släpa med sig oduglingen så det ska väl vara bekvämt, han bloggade väl om något tripp till Madagascar eller?
Citera
2026-04-29, 00:57
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Lars Wilderäng kom idag den 28 april 2026 ut som den äckliga lilla vidriga judehatarnazist han anklagar alla andra för att vara.
Hurså?
Citera
2026-04-29, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Hurså?

Det är väl intressant att han inte bara ser ut som en lesbisk nazist…?
Kanske är det till Kanada det bär av till snart med transfetter o.s.v. Ska han färga håret rosa eller lila?
Citera
2026-04-29, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Hurså?

Sinnessjukt utfall mot den judiska staten på bloggen.
Citera
2026-04-29, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heybabariba
Var någonstans? Jag har ju haft på känn att hans malande om fascism och nazism bara är projicering.
Kallar DN för vänsterblaska? Hänger inte med där faktiskt. Vilken sorts höger är han egentligen?

Han är inte höger, han är centerpartist som inte kommit ut ur socialdemokratiska garderoben
Han bara lajvar politiskr obunden.
Citera
2026-04-29, 08:40
Medlem
Har han berättat något mer om vart/hur de ska flytta?

Det är ju lite konstigt upplägg - bott i "staden" - sen köpt gård på äldre dagar - men flyttar nu tillbaka till staden (och det långt innan kroppen och sinnet kräver det - så gamla är de inte).

Det normala är ju att man gör tvärt om - flyttar till landet när man är lite äldre.

Jag ser ingen annan förklaring än att han ska flytta till "staden" igen efter att ha spenderat 15-20 år med att gnälla, klaga och gråta om hur dåligt det är i "staden" och hur bra det är på landet.

Han har väl barn sedan innan? Kan det vara så att barnen (som nu är vuxna) inte visar något intresse att ta över gården?

Ett faktum är dock att Lars alltid funnits på mrkoll, hitta.se osv men nu är han borttagen. Lena (som nu har Wilderäng som efternamn - dvs de är gifta) står som ensam boende på gården.

Google-sökningen till träffen på mrkoll går till denna sida:

https://mrkoll.se/fel-person/

Kan det vara så banalt att de ska skilja sig och ingen har råd/lust att köpa ut den andra parten?
Citera
2026-04-29, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandmasterE
Han är inte höger, han är centerpartist som inte kommit ut ur socialdemokratiska garderoben
Han bara lajvar politiskr obunden.

👍
Ja, Jan Jönsson-höger eller umgås med pedofiler-höger (centern). Men kallar dom DN för en vänsterblaska?

Tänker på Schrödingers katt. I Lasses fall vet man inte om han är sosse eller fjollhöger.
Senast redigerad av heybabariba 2026-04-29 kl. 09:16.
Citera
2026-04-29, 09:06
Medlem
Citat:
Sinnessjukt utfall mot den judiska staten på bloggen.

Är han en såndäringa ”anti-zionist”? Mår illa när jag tänker på hur många boomers han lurar att rösta på de rödgröna.
Citera
2026-04-29, 09:28
Medlem
Citat:
Är han en såndäringa ”anti-zionist”? Mår illa när jag tänker på hur många boomers han lurar att rösta på de rödgröna.

I hans rubbade inre värld stjäl juden uppmärksamhet från hans så älskade Ukraina. Indirekt är juden således en fiende till Ukraina eftersom USA stöttar Israel mer än Ukraina. Han har döpt Irankriget till Epstein-kriget för att ytterligare visa på judens inblandning. Exakt hur han tänker är inte helt rätt att reda ut men jag har följt den rasistiska judehatarrörelsen så länge att jag har lärt mig att känna igen tecknen och Lars Wilderäng använder exakt samma ord och kodord och resonemang som den rasistiska Palestina-rörelsen gör. Han har naturligtvis noll kunskap om regionen men tror väl sig som Mensa kunna göra analysen ändå, vilket han misslyckas med.
Citera
2026-04-29, 11:07
Medlem
Citat:
I hans rubbade inre värld stjäl juden uppmärksamhet från hans så älskade Ukraina. Indirekt är juden således en fiende till Ukraina eftersom USA stöttar Israel mer än Ukraina. Han har döpt Irankriget till Epstein-kriget för att ytterligare visa på judens inblandning. Exakt hur han tänker är inte helt rätt att reda ut men jag har följt den rasistiska judehatarrörelsen så länge att jag har lärt mig att känna igen tecknen och Lars Wilderäng använder exakt samma ord och kodord och resonemang som den rasistiska Palestina-rörelsen gör. Han har naturligtvis noll kunskap om regionen men tror väl sig som Mensa kunna göra analysen ändå, vilket han misslyckas med.

Aha! Ja du har ju självklart rätt. Tänkte inte på det på det viset med Epstein Fury, som galningen kallar det.
Och lägg till det, föraktet för DN (Bonnier…).
Han är en konspirations-Butthead (eller -rövhatt).

Lasses karriär är nu som William Fosters i Falling Down. Inte långt från slutscenerna…
Senast redigerad av heybabariba 2026-04-29 kl. 11:56.
Citera
2026-04-29, 12:23
Medlem
”Visa mig vad du anklagar judarna för, så ska jag visa dig vad du är skyldig till.”
- Vassilij Grossman

Vad jag förstår här i tråden så är han skyldig till skyddande av pedofil.
Citera
2026-04-29, 14:29
Medlem
Citat:
”Visa mig vad du anklagar judarna för, så ska jag visa dig vad du är skyldig till.”
- Vassilij Grossman

Vad jag förstår här i tråden så är han skyldig till skyddande av pedofil.

Haha. Jag hade inte ens tänkt så långt! Men du har helt rätt. Han kallar kriget Epsteinkriget och samtidigt samarbetar han själv i Ukrainakriget med en dömd sexualförbrytare med underåriga offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in