2025-12-04, 22:34
Medlem
Intemittandrakontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous44
Fråga. Hörde av en kille på smoketower att thc-a prylar omvandlas till thc om det ligger väldigt länge utan rätt förvaring stämmer det?. Har nämligen en rätt bra mängd som polisen tog i veckan som e långt ifrån rätt förvarat.

Kan ju vara bra att ha lite fett på sylen om det skulle komma tillbaka positivt.
Varför blev det taget? Du fick väl inte besök för att du köpt thca eller? Någon I nätshoppar tråden skrev att det hänt.
Paket som inte kommit fram?
Citera
2025-12-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intemittandrakonto
Varför blev det taget? Du fick väl inte besök för att du köpt thca eller? Någon I nätshoppar tråden skrev att det hänt.
Paket som inte kommit fram?

Köpt privat av en som jobbar med att sälja Skiten på en av dom stora shopparna som jag såklart inte ville namnge men fått höra att han har en tendens att hjälpa sin vän att bli av med skit också nu ikv som kanske inte är thca 🤦🤦.

Dom hade sett att jag såg skum ut etc etc så därför stoppade dom mig precis när jag skulle gå o köpa papper o tända en jäveln🤦.

Edit: läs tråden jag la upp
Senast redigerad av Infamous44 2025-12-04 kl. 22:46.
Citera
2025-12-04, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Jo men det är ju industrihampa så det blir ju aldrig samma sak. Det kommer inte lukta cannabis om ditt hasch om jag säger så.
tror du har helt rätt i att vanlig cbd kief blandat med thca isolat kommer nog smaka så....jag var inne på cannaxtrade och där står det att dom blandar isolatet i...men jag har märkt att alla hasch sorter som är från europa har hög cbd, medans t.e.x pusherstreet og har bara 4% och är från USA. väldigt ovanligt med CBD gräs med bara 5%.... i USA har dom framavlat visa strains så att det bara producerar THCA som inte omvandlas till THC vid skörd. ALL gräs har ca 80% THC-A och ca 20% THC...men dessa strains verkar vara 100% THC-A. Är nu detta haschet gjort direkt från plantan och inte blandat med industrihampa/CBD kief så borde det vara legit...dessutom smaka färskare för dom måste frysa in gräset direkt efter skörd för THC-A omvandlas till THC med tiden....jag kommer iallafall uppdatera med en review och se, är vann rökare och är väldigt fin i smaken när det kommer till terps osv.
Citera
2025-12-06, 05:54
Medlem
Kan rekommendera Himood's/NordicWeed DK's Luksus Slasker. Den sitter fint. Lägger ~0.35g i mina spliffs.
Gillar att det är 10% cbn, gör mig mer avslappnad och trött, en downer liksom.
Citera
2025-12-07, 07:31
Medlem
Nu har U*or*a släppt "Fusion Pen" med 93% thca

Edit: Om dom nu levererar som dom ska.
Senast redigerad av Flashbackwards 2025-12-07 kl. 08:12.
Citera
2025-12-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Nu har U*or*a släppt "Fusion Pen" med 93% thca

Edit: Om dom nu levererar som dom ska.

Det gör dom nog. Fick svar nu att det helt enkelt var missat att skicka mitt och jag erbjöds flera alternativ där jag valde att testa den nya vapen så kan återkomma när den dyker upp.
Citera
2025-12-07, 12:44
Medlem
st33rs avatar
Vad tycker ni ger bäst känsla som liknar klassiskt röka. Ren thca eller blandningar?

Finns det nån som har vapes som mixar olika typ thc-a thc-b cbn osv ?

Köpte himoods lilla renodlade thca-vape och uforias blandning (15% thcb 45 %thc-a terpenter mm)

Gillade uforias blandning mest, tyckte den gav ett mysigare mer psykiskt klassiskt stenat rus. Men nu har de slutat med den sorten tyvärr
Citera
2025-12-07, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vad tycker ni ger bäst känsla som liknar klassiskt röka. Ren thca eller blandningar?

Köpte himoods lilla renodlade thca-vape och uforias blandning (15% thcb 45 %thc-a terpenter mm)

Gillade uforias blandning mest, tyckte den gav ett mysigare mer psykiskt klassiskt stenat rus. Men nu har de slutat med den sorten tyvärr
Jag har bara köpt himoods och tyckte den funkade bra, men tycker ändå att nått * fattas * Men den duger för mig Blir några bloss under kvällen och kan slappna av och sova helt okej iaf
Citera
2025-12-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Utan konkurrens är det koncentrat för thca tex Mac1
Mest ekonomiskt och väldigt likt thc koncentratpå archtype
Citera
2025-12-08, 01:15
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Utan konkurrens är det koncentrat för thca tex Mac1
Mest ekonomiskt och väldigt likt thc koncentratpå archtype
Ja man känner direkt att det är ett bredare spektrum. Ett fylligare rus.
Citera
2025-12-08, 09:12
Medlem
Himood har julrea nu. Rätt så trevliga priser.
Citera
2025-12-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banansoda
Det gör dom nog. Fick svar nu att det helt enkelt var missat att skicka mitt och jag erbjöds flera alternativ där jag valde att testa den nya vapen så kan återkomma när den dyker upp.

Ja återkom gärna med omdöme!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in