Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Naturligtvis finns det gäddor som avstår pga rädsla för Dumpen.
Dumpen har en avskräckande effekt vilket är en del av deras funktioner.
Sen finns det ju som vi ser massor av gäddor som trots rädslan ger sig iväg till mötesplatsen för att utnyttja barnet sexuellt.
En del springer iväg i full fart långt bort som vi ser hos den senaste gäddan.
Varför springa iväg så där om man är oskyldig...

Du går fortfarande runt och tror på fablerna om att Gunnar 69, chipstuttar mm går hem hos riktiga fjortisar och att dessa skulle klicka online? Det är nog sannolikt det mest urbota korkade jag ens hört talas om. Gubben försöker garanterat men t om en som du måste nånstans inse att det aldrig hänt. Jag vet att du knarkat Dumpen och hänger i Facebookgruppen där du marinerats i åratal till att bli en nyttig idiot som sprider denna dynga i hopp om att upprepning blir en sanning.
Försök att hitta en annan hobby
för du gör dig dum och borde omyndigförklaras. Du inser att hela naturen talar emot detta bisarra?
Jag har bett om att få se en (1) enda fällande dom där ett Dumpen-scenario utspelat sig dvs kåt fjortis hjärta Gunnar 69 och dom blev kära online. Bara mellan dig och mig; det finns inga såna så därför kan inte Sara hosta upp någon dom och hon har haft fem år på sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Dumpen kan ju pixla/blurra kukarna, varför gör de inte det? Är de så lata att de inte ens kan köra några minuter i Photoshop? Vet de inte hur man gör?
Sara sade under rättegången att kukarna är ett viktigt inslag för att upplysa allmänheten om problematiken med dom gamla otränade hunkarna online. Mitt spontana tips är att koppla fjortisarna tills en bättre lösning är på plats. Dumpen får mycket klagomål av föräldrarna som inte vill ha sina egna ungar lösa inne på Saras blogg men kukarna kommer inte blurras, stenhårt nej!
Poängen med uthängningarna är att offer skall kunna identifiera sina förövare samt varna ungar för bestarna online och då faller det på sin egen orimlighet att ha 18-års gräns. Jag mår också dåligt av kukarna som Sara serverar men vågar inte tänka på hur ungarna mår.