2026-04-27, 19:18
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Ser ett visst hopp för alla, men kan lika väl bli noll par som håller. Ingen solklar kemi detta året, men inte heller något par som skurit sig som det alltid brukar.

Jag säger samma, det kan bli alla eller ingen! Men tycker nog att Henke och Jasmine verkar ha haft kemi från dag 1?

Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Hörde jag rätt att ena bruden vill ligga 1-2 gånger per månad? 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Hon tyckte 8-12 var mycket. Hur skulle de hinna?

Men 3 ggr i v blir 12 på en månad, de är unga och utan barn så tycker inte att han är orimlig.

Farligt ämne att diskutera, bättre att ta det som det sker.

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tycker det är väldigt märkligt att "professionella" "psykologer" matchar en kvinna som vill ha sex cirka en gång per månad med en man som vill ha sex cirka 12 gånger per månad. Kan det vara så att deltagarna har ljugit om sina preferenser eller att "professionella" "psykologer" inte ens har frågat om detta.

Att experterna inte kollar av sexuellt driv innan matchningarna?? Det är ju som uppgjort för såriga konflikter om en i paret vill ha sex 2 gånger i månaden och matchas med någon som har lite mer "normal" drift. Den kommer känna sig som ett tjatigt creep som vill lite oftare än så när den är nykär. Två gånger i månaden är för de flesta snarare där man hamnar när man har en nyfödd bebis och en klängig 3-åring.
Jag säger inte att det är fel att ha lägre drift, jag säger bara att den bör matchas med en likasinnad.

För övrigt har vi väl aldrig haft en säsong där det hånglas och sexas loss så tidigt som i år?

Någon annan som regerade på att Emilia sa att hon aldrig haft sex med en kvinna innan? I tidigare avsnitt sa hon ju bara att hon inte haft seriösa förhållanden med kvinnor innan. Verkligen en gamblig matchning då, hon kunde ju ha upptäckt att det inte alls funkar för henne!
Citera
2026-04-27, 20:37
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon vill inte alls ha sex med Sebastian, men ville vara snäll därför sa hon 1-2 gånger i månaden.
Hade hon matchats med en hunk så hade hon haft sex varje dag utan problem. Och sett hans penis som sin godisklubba.
Exakt Hade Fnitter Bruden Matchats med Vasily Stepanov etc Så Hade hon velar varje timma på Dygnet
Citera
2026-04-27, 21:04
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Någon annan som regerade på att Emilia sa att hon aldrig haft sex med en kvinna innan? I tidigare avsnitt sa hon ju bara att hon inte haft seriösa förhållanden med kvinnor innan. Verkligen en gamblig matchning då, hon kunde ju ha upptäckt att det inte alls funkar för henne!
Reagerade också på det. Hur kan man tycka att det är en bra idé att gifta sig i det läget? Tycker dessutom att hon klänger överdrivet mycket på Sofie.
Citera
2026-04-27, 21:18
Medlem
Jag tycker alla verkar så gulliga mot varandra, ingen är som den tjocka tjejen som var ihop med Pontus hon var ju så elak.
Citera
2026-04-27, 21:35
Medlem
Det kommer nog mer konflikter och drama i nästa avsnitt. Det brukar vara så.

Men de är snälla och respekterar varandra än så länge.

Jimmy och Malin blev också elaka mot varandra. Hampus också.

Det har varit en del elaka genom åren.
Citera
2026-04-27, 21:39
Medlem
Sexnovellerna? Han skrivit förut.

Han skrev en ny för att han var så kåt.

Hon somnade.

Vad är John för kille?
Citera
2026-04-27, 21:51
Medlem
Kul att dansbandaren har fått ligga nu kan han lugna ner sig lite.
Citera
2026-04-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Kul att dansbandaren har fått ligga nu kan han lugna ner sig lite.

Han föll i anseende där. Finns det något mer tragiskt än en 50åring (?) som tjatar och gnäller om sex. Han borde ha blivit dumpad där och då. Fast antar att kvinnan kände ansvar gentemot programmet och att det skall spelas in tio avsnitt.
Citera
2026-04-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
För det första sa hon väl 2-4 gånger i månaden?

För det andra så är det väl inte psykologer som matchar deltagarna, utan ett castingteam?
Psykologerna ingår i castingteamet
Citera
2026-04-27, 22:01
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Sexnovellerna? Han skrivit förut.

Han skrev en ny för att han var så kåt.

Hon somnade.

Vad är John för kille?

Alltså, man blev ju lite chockad över att han är så jävla filterlös 🤣 Och rätt stört att han inte bryr sig om att hans partner blir generad när han sitter ute och pratar högt om hur kåt han har varit, och att han även suttit och citerat sina egna sexnoveller för henne.
Som någon skrev så läser tydligen John här, men jag rekommenderar ingen GVFÖ-deltagare att göra detta- och det är både för er egen skull och vår.
Citera
2026-04-27, 22:34
Medlem
Knullbasisten är min nya favorit den här säsongen.

Han framstod först som tillbakadragen och reserverad. Nu känns han mer filterlös. Lägg där till Gotlänska tjejen som det är rätt bra fart i.
Citera
2026-04-27, 22:58
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Jag tycker att samtliga av säsongens deltagare är väldigt sympatiska - som några skrivit innan så känns det inte som att någon hittills är elak, men än finns det ju avsnitt kvar, så det lär väl visa sig.

Jag hade lite svårt för Jasmines agerande i början, men jag tycker att hon växer mer och mer för varje avsnitt när hennes spralliga person blandas med lite mer allvarsamhet.

John har jag tyvärr fått motsatt effekt av - jag tyckte att han var gullig i början, men enligt mig förväxlar han "öppenhet och ärlighet" med att vara rent vulgär och inte alls känna av ett rum.

Ser fram emot nästkommande avsnitt dock, det här är ändå en betydligt bättre säsong än "Vinterskruden" där man insåg att det skulle gå åt pipan för samtliga efter avsnitt 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in