Citat:
Jag säger samma, det kan bli alla eller ingen! Men tycker nog att Henke och Jasmine verkar ha haft kemi från dag 1?
Citat:
Citat:
Citat:
Jag tycker det är väldigt märkligt att "professionella" "psykologer" matchar en kvinna som vill ha sex cirka en gång per månad med en man som vill ha sex cirka 12 gånger per månad. Kan det vara så att deltagarna har ljugit om sina preferenser eller att "professionella" "psykologer" inte ens har frågat om detta.
Att experterna inte kollar av sexuellt driv innan matchningarna?? Det är ju som uppgjort för såriga konflikter om en i paret vill ha sex 2 gånger i månaden och matchas med någon som har lite mer "normal" drift. Den kommer känna sig som ett tjatigt creep som vill lite oftare än så när den är nykär. Två gånger i månaden är för de flesta snarare där man hamnar när man har en nyfödd bebis och en klängig 3-åring.
Jag säger inte att det är fel att ha lägre drift, jag säger bara att den bör matchas med en likasinnad.
För övrigt har vi väl aldrig haft en säsong där det hånglas och sexas loss så tidigt som i år?
Någon annan som regerade på att Emilia sa att hon aldrig haft sex med en kvinna innan? I tidigare avsnitt sa hon ju bara att hon inte haft seriösa förhållanden med kvinnor innan. Verkligen en gamblig matchning då, hon kunde ju ha upptäckt att det inte alls funkar för henne!
Hade Fnitter Bruden Matchats med Vasily Stepanov etc Så Hade hon velar varje timma på Dygnet