Citat:
Ursprungligen postat av
golarskjutare
Om man inte förstår när något är tydlig ironi så får man nog lägga ifrån sig pipan lite och rensa hjärnan.
Användaren ville nog påvisa att det var väldigt tydlig reklam från nystartat konto, för en specifik shop, som kommer in höjer shopens produkter till himlen kort efter att diverse användare skrivit att buds/hash från dessa sidor är ungefär lika effektivt som grönt te.
Ehhhh? Definitivt ingen jävla reklam. Nystartat för fem år sen? 😂 Mupp!! Jag bara rapporterar mina erfarenheter. Den där Kapuff verkar vara en fet jävla idiot som sitter framför sin superdator och petar sig i naveln btw. Grönt te? 😂 Vem säger att de har en enda jävla aning om vad de skriver, har de ens testat?! Jag har rökt det mesta i cannabisform, dagligen i tjugo år, förutom några uppehåll och den här skiten som jag skrev om kickade på mig. Tro vad fan ni vill. Nu, en vecka senare har det lite mindre effekt av naturliga skäl. Effekten kan liknas när man tar buds för tidigt, en intensiv head high framförallt, som sedan övergår till en mera mellow känsla.
Och till den tragiske Kapuff och andra amatörer, ät skit, eejit!