2026-04-27, 19:59
Medlem
Någon som testat Cann*one.se? Lagerhåller dom i Sverige? Står att de är snabb leverans. Dom har bra pris på Vapes/Buds som ska vara "US-Grown". Är sugen att pröva men vill inte vänta till nästa vecka med att få grejerna. Eller få det beslagtaget heller för den delen.

Fördelen är att de tar kort som betalning, vilket jag ej hittat innan.

Tar gärna emot tips annars där de accepterar kortbetalning. Bor ej i Sverige på heltid så har ingen användning av Swish och måste be någon vän/släkting signera och föra över till dom ifall de endast tar Swish.
Citera
2026-04-27, 22:21
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Någon som testat Cann*one.se? Lagerhåller dom i Sverige? Står att de är snabb leverans. Dom har bra pris på Vapes/Buds som ska vara "US-Grown". Är sugen att pröva men vill inte vänta till nästa vecka med att få grejerna. Eller få det beslagtaget heller för den delen.

Tar gärna emot tips annars där de accepterar kortbetalning. Bor ej i Sverige på heltid så har ingen användning av Swish och måste be någon vän/släkting signera och föra över till dom ifall de endast tar Swish.
Skickas från utlandet, undvik.

Nordicmedcan tar kreditkort . snabb lev o pålitlig lev.
Citera
2026-04-28, 00:05
Medlem
Tack! Uppskattar snabbt svar. Ska kika igenom deras utbud och klicka hem något trevligt till helgen, hittar jag inget som faller mig i smaken så blir de Indica eller Hybridvape från UGN. Slår fortfarande ett slag för dom, är visserligen ända THCA-Produkten jag testat men 350 spänn för att vara stenad dygnet runt i 4 dagar, vilket är så länge en Vape räcker för mig om jag är långledig, tycker jag är mycket prisvärt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Skickas från utlandet, undvik.

Nordicmedcan tar kreditkort . snabb lev o pålitlig lev.
Citera
2026-04-28, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Jag också. Redan på väg hem från postombudet började det snurra, kände direkt att något inte stod rätt till. Väl hemma tog jag upp påsen ur kartongen: boom, svart. Vaknade morgonen efter. Men det sjuka? Varje gång jag ens såg påsen, typ på 3 meters håll, somnade jag igen. Höll på så där i flera dagar.
Till slut, en kväll, lyckades jag öppna den,tog typ en halvtimme, och rullade en joint med 1/4 cigg och bokstavligen ett riskorn. Detta var i slutet på mars. Somnade direkt. Vaknar nu. Och din kommentar är det första jag ser från verkligheten på över en månad. Snacka om bra grejer.
Vilken magic sauce produkt var stark och höll i längst. Blev besviken på wonderland haze
Citera
2026-04-28, 09:41
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc

Bor inte i Sverige men i Norden och beställde från dessa, buds och hasch. Skickas från Danmark med tracking och paketet stank av gräs utan att jag öppnat det. Ingen aning om vad processen blir om tullen tar det, blev ganska överraskad att det kom fram utan problem med tanke på hur det packades.

Grejerna är riktigt bra iaf men tror jag fortsätter köpa från min vanliga internetsnubbe som skickar vanligt gräs inrikes för ungefär samma pris.

Folk i tråden som gymnastiserar hjärnan med att spåna på hur THC-A på något vis är "annorlunda" vanligt THC har rökt bort sitt sista vett, det är ingen skillnad då det omedelbart blir THC vid minsta uppvärmning.
Citera
2026-04-28, 12:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Bor inte i Sverige men i Norden och beställde från dessa, buds och hasch. Skickas från Danmark med tracking och paketet stank av gräs utan att jag öppnat det. Ingen aning om vad processen blir om tullen tar det, blev ganska överraskad att det kom fram utan problem med tanke på hur det packades.

Grejerna är riktigt bra iaf men tror jag fortsätter köpa från min vanliga internetsnubbe som skickar vanligt gräs inrikes för ungefär samma pris.

Folk i tråden som gymnastiserar hjärnan med att spåna på hur THC-A på något vis är "annorlunda" vanligt THC har rökt bort sitt sista vett, det är ingen skillnad då det omedelbart blir THC vid minsta uppvärmning.
Det är människor som knappt klarade att få betyg i naturämnena i högstadiet.
Citera
2026-04-28, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls

Så hjärndött.
Så jag och alla andra som har testat diverse olika sorters THCA hasch och buds men inte fått ens i närheten av samma effekt (oftast ingen effekt) som på riktiga thc-varor är helt enkelt dumma?

Alla inlägg i tråden som skriver att dom knappt får någon effekt är färskingar helt enkelt?

Kan du förklara varför jag inte fick någon effekt på exempelvis ett hash som skulle vara 50% THCA men blir hög som ett hus av normalt hash med i kanske 15-20% thc?

Är det för att jag inte hade bra betyg i gymnasiet?
Citera
2026-04-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är människor som knappt klarade att få betyg i naturämnena i högstadiet.

Tråden är nog rätt ense om, av vad jag läst, att du är en av amatörerna här.
En av få som hyllar detta dagligen. Varför kan man bara gissa.
Citera
2026-04-28, 14:47
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Så hjärndött.
Så jag och alla andra som har testat diverse olika sorters THCA hasch och buds men inte fått ens i närheten av samma effekt (oftast ingen effekt) som på riktiga thc-varor är helt enkelt dumma?

Alla inlägg i tråden som skriver att dom knappt får någon effekt är färskingar helt enkelt?

Kan du förklara varför jag inte fick någon effekt på exempelvis ett hash som skulle vara 50% THCA men blir hög som ett hus av normalt hash med i kanske 15-20% thc?

Är det för att jag inte hade bra betyg i gymnasiet?
Dom tror att det enbart är THC som påverkar ruset. Helt efterblivna. "paketet stank av gräs" industrihampa luktar ingenting. Uppenbart att han ljuger.
Senast redigerad av Kapuff 2026-04-28 kl. 14:49.
Citera
2026-04-28, 19:03
Medlem
Fast de THCA produkter jag röker i staterna stinker gräs och han svarade väl på mitt inlägg ang. US-Grown THCA-Buds. Dra i bromsen lite, amigo.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Dom tror att det enbart är THC som påverkar ruset. Helt efterblivna. "paketet stank av gräs" industrihampa luktar ingenting. Uppenbart att han ljuger.
Citera
2026-04-28, 19:42
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Tråden är nog rätt ense om, av vad jag läst, att du är en av amatörerna här.
En av få som hyllar detta dagligen. Varför kan man bara gissa.
Fortsätt intala dig det.
Citera
2026-04-28, 20:29
Medlem
Citat:
Om man inte förstår när något är tydlig ironi så får man nog lägga ifrån sig pipan lite och rensa hjärnan.
Användaren ville nog påvisa att det var väldigt tydlig reklam från nystartat konto, för en specifik shop, som kommer in höjer shopens produkter till himlen kort efter att diverse användare skrivit att buds/hash från dessa sidor är ungefär lika effektivt som grönt te.

Ehhhh? Definitivt ingen jävla reklam. Nystartat för fem år sen? 😂 Mupp!! Jag bara rapporterar mina erfarenheter. Den där Kapuff verkar vara en fet jävla idiot som sitter framför sin superdator och petar sig i naveln btw. Grönt te? 😂 Vem säger att de har en enda jävla aning om vad de skriver, har de ens testat?! Jag har rökt det mesta i cannabisform, dagligen i tjugo år, förutom några uppehåll och den här skiten som jag skrev om kickade på mig. Tro vad fan ni vill. Nu, en vecka senare har det lite mindre effekt av naturliga skäl. Effekten kan liknas när man tar buds för tidigt, en intensiv head high framförallt, som sedan övergår till en mera mellow känsla.

Och till den tragiske Kapuff och andra amatörer, ät skit, eejit!
Senast redigerad av WizLiz 2026-04-28 kl. 20:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in