Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Mycket text men inte ett enda motargument eller svar på mina frågor. Exempel: Jag frågade dig hur du vet om det hjälpte henne eller inte (ifall du läste om det i en kaffesump) och du tar den kommentaren och kopplar till något helt annat. Svårt att hålla en diskussion då.
Läs igen, har besvarat all din dynga på exakt det sätt du förtjänar. Det roliga är att du kan ställa dig själv samma fråga, hur vet
du att det hjälpte henne, var du själv där i hotellrummet? Faktan är att hon blåste dig på pengar och då bör en vettig människa anta att hon även är kapabel att lura dig att hon gjorde nytta av pengarna, vad du vet så kan hon ju lika gärna varit sugen på hotellfrukost eller köpt sig en ny tröja för pengarna.
Vad jag ser så har du inte haft en enda vettig diskussion med någon i tråden, varenda en ger dig rättmätig kritik som du blir sur över och viftar bort. Du skrev bara av dig för sympati men blir istället pissad på. Undrar vad du förväntade dig.
Av ”ren princip” ska du nu tjafsa över tusen spänn? Att någon slags rättvisa skulle infinna sig? Du är
småsint och blåst mannen. Du skyddar dig själv med att påstå att det är någon slags princip. Detta kostar skattebetalarna tiotusentals kronor.
Dina principer bör vara:
1. 1000 spänn, det var jävligt korkat av mig, men detta är
läropengar. Att tjafsa i Tingsrätten är bara ytterligare slöseri med min tid, mina pengar, och min energi.
2. Nu har jag lärt mig att hon är en lögnare, då klipper jag bort henne ur mitt liv då jag har viktigare saker för mig.
Varenda jävla en i tråden har sagt exakt samma sak haha. Men absolut, alla andra har såklart fel och du har rätt.