Citat:
Ursprungligen postat av
notlostintheworld
Ser man alla avsnitt på raken så är det omöjligt att komma ihåg vilket avsnitt som sändes när. I play plus så varvas dessutom gränslandsavsnitt med robinsonavsnitt.
Inlägg med spoiler är till för andra med play plus och vi diskuterar inte bara vad som händer utan våra reflektioner kring det som händer. Precis som många av er med play gör.
Vi har fördelen att diskutera utifrån att vi har sett allt som händer och det blir inga felaktiga slutsatser som en del skriver här, och det är förståerligt att det blir så då meningen är att det ska gissas inför kommande avsnitt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kveikja
Jag vill skriva av mig och tycker såklart det är tråkigt att det inte finns så många andra att skriva med. Skriver en del om avsnitten allteftersom MEN många skriver ju då och spekulerar kring nästa avsnitt och det blir ju konstigt om vi ska ”gissa” kring vem vi ”tror” vinner en tävling tex.
Man skriver ju inte bara ”det här hände” utan det är ju reaktioner och tankar såklart. Med den approachen att ”de andra vet vad som händer” - så behöver ju ingen skriva nånting.
Ok, jag fattar att ni som har plus har en liten sido-diskussion. Helt ok och tack igen för att ni använder spoliertagg. Det sköts snyggt!
Det jag har sett en del gånger är inlägg av typen "
Aza och Carl-Oscar hamnar i gränslandet." Visserligen med spoilertagg men inte så mycket att diskutera.
Men jag kan tipsa om att se avsnitten en dag i taget istället och komma in i värmen. Vad ska ni annars göra nu, resten av veckan?