2026-04-27, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Citera
2026-04-27, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Halil är tydligen polisman i grunden.

Ok, kul att veta. Halil verkar vara en så fin människa, och är säkert en bra polis.
Citera
2026-04-27, 07:05
Medlem
plumba69s avatar
Jag hoppas att Lasse blir kvar länge. Han retar verkligen upp alla men det blir bra TV. Dykavsnittet har jag sett tre gånger och jag skrattar gott åt honom
Citera
2026-04-27, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Carl-Oscar, du var faktiskt dessutom fulast av alla.

Håller inte med, han är ju docksöt. Passar säkert bra in med den läggningen och utseendet i Milanos modevärld. Han klarar sig bättre internationellt än i Sverige.
Citera
2026-04-27, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, jag vill i och för sig tacka Malmens1, Kveikja, notlostintheworld och vilka det nu är som har sett avsnitten och använder spoilertagg.

Men samtidigt förstår jag inte vitsen med att titta på alla veckans avsnitt och sen skriva om dom.

Vem är dessa inlägg till för?

Jag läser dom inte för jag har inte plus. Dom som har plus vet ju redan vad som hände och behöver inte läsa dom.

Skulle det inte vara bättre att bara kommentera avsnitten efter hand när alla ha sett dom?

Jag vill skriva av mig och tycker såklart det är tråkigt att det inte finns så många andra att skriva med. Skriver en del om avsnitten allteftersom MEN många skriver ju då och spekulerar kring nästa avsnitt och det blir ju konstigt om vi ska ”gissa” kring vem vi ”tror” vinner en tävling tex.

Man skriver ju inte bara ”det här hände” utan det är ju reaktioner och tankar såklart. Med den approachen att ”de andra vet vad som händer” - så behöver ju ingen skriva nånting.
Citera
2026-04-27, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld

Ang upplägg framåt:
Sammanslagning närmar sig och det är några öråd i sammanslagning, så lagen måste ändå försöka få majoritet vilket kan vara intressant när nord egentligen är fler, men så splittrade. Kan syd hålla ihop kan de nog bonda med någon av sidorna? Och så har vi såklart ekvationen med gränsländare.
Citera
2026-04-27, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
De gjorde så gott de kunde men hissen gick inte ända upp så de räknade fel.

Sedan vågar de inte ens utmana honom i duell det kallar jag riktigt fegt och inte vidare konsekvent.
Ingen har väl räknat fel, de visste ju från början de var rätt körda i nord.
Är väl bara Lasse som i princip försöker stäga ute Sonja från deras pakt för att han bestämt att det är killarna mot tjejerna. Tror man på det som tittare är det ju lätt att bli förvirrad.
Citera
2026-04-27, 09:39
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Ser man alla avsnitt på raken så är det omöjligt att komma ihåg vilket avsnitt som sändes när. I play plus så varvas dessutom gränslandsavsnitt med robinsonavsnitt.

Inlägg med spoiler är till för andra med play plus och vi diskuterar inte bara vad som händer utan våra reflektioner kring det som händer. Precis som många av er med play gör.

Vi har fördelen att diskutera utifrån att vi har sett allt som händer och det blir inga felaktiga slutsatser som en del skriver här, och det är förståerligt att det blir så då meningen är att det ska gissas inför kommande avsnitt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Jag vill skriva av mig och tycker såklart det är tråkigt att det inte finns så många andra att skriva med. Skriver en del om avsnitten allteftersom MEN många skriver ju då och spekulerar kring nästa avsnitt och det blir ju konstigt om vi ska ”gissa” kring vem vi ”tror” vinner en tävling tex.

Man skriver ju inte bara ”det här hände” utan det är ju reaktioner och tankar såklart. Med den approachen att ”de andra vet vad som händer” - så behöver ju ingen skriva nånting.
Ok, jag fattar att ni som har plus har en liten sido-diskussion. Helt ok och tack igen för att ni använder spoliertagg. Det sköts snyggt!

Det jag har sett en del gånger är inlägg av typen "Aza och Carl-Oscar hamnar i gränslandet." Visserligen med spoilertagg men inte så mycket att diskutera.

Men jag kan tipsa om att se avsnitten en dag i taget istället och komma in i värmen. Vad ska ni annars göra nu, resten av veckan?
Citera
2026-04-27, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ok, jag fattar att ni som har plus har en liten sido-diskussion. Helt ok och tack igen för att ni använder spoliertagg. Det sköts snyggt!

Det jag har sett en del gånger är inlägg av typen "Aza och Carl-Oscar hamnar i gränslandet." Visserligen med spoilertagg men inte så mycket att diskutera.

Men jag kan tipsa om att se avsnitten en dag i taget istället och komma in i värmen. Vad ska ni annars göra nu, resten av veckan?

Åh, det finns jättemycket att göra Själv gillar jag att se allt på raken då det ger mig iallafall så mycket mer. Blir som en realitylångfilm
Citera
2026-04-27, 12:54
Medlem
Citera
2026-04-27, 13:49
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Varför då? han har inte enss varit nära på vinna en tävling ännu, och när han inte var med sist vann de ju direkt med.

Han är ju snarare ankaret i gruppen

Den här kommentaren kommer inte att åldras bra ....😀
Citera
2026-04-27, 13:59
Medlem
1754s avatar
Lasse klappar Iki på stjärten när hon kramar han efter hennes vinst, och ingen som helst reaktion från manshataren.

Intressant....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in