2026-04-26, 21:05
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Ja, när det blir för jobbigt att inse vad man orsakat och vad som gått förlorat, då vet nog kreativiteten inga gränser hos dessa vänstertroll.

Men att kalla tidningen Senioren, en intressetidning för äldre, för SD's trollfabrik - det var verkligen en rejäl dragning även för dem.

Utvecklingen är sjuk och surrealistisk.

Men detta visste man redan när Sverige för 10 år sedan blev ett av de länder med flest våldtäkter på kvinnor i världen. Då skyllde samma personer på att fler "vågade anmäla och ny lagstiftning".

Eftersom att gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter samtidigt exploderade i antal så förstod man att det var skitsnack. För överfallsvåldtäkter har inget med någon samtyckeslag att göra. Det är ganska säkert att det rör sig om våldtäkt när 3 skäggbarn kastar in dig i ett buskage, slår och sparkar dig för att sedan våldta dig.. Och de är helt okända för dig.
Citera
2026-04-26, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Utvecklingen är sjuk och surrealistisk.

Men detta visste man redan när Sverige för 10 år sedan blev ett av de länder med flest våldtäkter på kvinnor i världen. Då skyllde samma personer på att fler "vågade anmäla och ny lagstiftning".

Eftersom att gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter samtidigt exploderade i antal så förstod man att det var skitsnack. För överfallsvåldtäkter har inget med någon samtyckeslag att göra. Det är ganska säkert att det rör sig om våldtäkt när 3 skäggbarn kastar in dig i ett buskage, slår och sparkar dig för att sedan våldta dig.. Och de är helt okända för dig.
När det blivit överbevisade skäggbarn och annan ohyra ligger bakom alla former av våltäktsökningar kommer den sista livlinan.

Men det finns svenskar som med gjort sådär, vilket är ett av de hjärndödaste argumenten jag hört, nu är det ju inte sant men om en svensk begått ett avskyvärt brott så gör det ingenting vi importerar folk ifrån mörka främmande länder som gör likadant alltså
Citera
2026-04-26, 21:14
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
När det blivit överbevisade skäggbarn och annan ohyra ligger bakom alla former av våltäktsökningar kommer den sista livlinan.

Men det finns svenskar som med gjort sådär, vilket är ett av de hjärndödaste argumenten jag hört, nu är det ju inte sant men om en svensk begått ett avskyvärt brott så gör det ingenting vi importerar folk ifrån mörka främmande länder som gör likadant alltså

Svenskar. På individnivå. Någon enstaka störd individ. Men med massinvdringen blev det systematiserat över hela nationen, och en naturlig del av vardagen.
Citera
2026-04-26, 21:17
Avstängd
Citat:
Svenskar. På individnivå. Någon enstaka störd individ. Men med massinvdringen blev det systematiserat över hela nationen, och en naturlig del av vardagen.
jag har dock inte läst om något fall ännu där en etnisk svensk våldtagit sin vårdtagare i äldrevården, jag har heller inte läst om någon gruppvåldtäkt utförd av etniska svenskar, och absolut inte ihop med sina biologiska bröder och kusiner.
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-04-26 kl. 21:21.
Citera
2026-04-26, 21:17
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
jag har dock inte läst om något fall ännu där en etnisk svensk våldtagit sin vårdtagare i äldrevården, jag har heller inte läst om någon gruppsexvåldtäkt utförd av etniska svenskar, och absolut inte ihop med sina biologiska bröder och kusiner.
Sant
Citera
2026-04-26, 21:32
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Jag tycker faktiskt synd om er vänster-liberaler som har menat så väl med er "goda politik". Och så visade det sig att utfallet av den goda politiken blev skjutningar, sprängningar, rån, barnsoldater och våldtäkter av äldre. Inte undra på att ni greppar efter halmstrån. Jag kan förstå att det blir för psykologiskt jobbigt att ta in.
Er? Jag är varken vänster eller liberal, så tyvärr, din förenklade och snäva världsbild fungerar dåligt.

Kräv lite mer än en artikel i en kvällsblaska innan du tror på att det handlar om ett stort problem.

Evidens och vetenskapliga utredningar kanske?
Citera
2026-04-26, 21:32
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SverigesGranit
Sluta anställa rasfrämlingar/invandrare era korrupta svin. Hur svårt ska det vara att fatta en sån sak?
Vem ska jobba då ? Du eller? Pisslön med piss scheman och konstant stress. Var så god!
Citera
2026-04-26, 22:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja att deras tjänster betalas med skattemedel är något som gör att de räknas som tärande parasiter på den svenska mannens samhällskropp.
Horor säljer tjänster i utbyte mot mäns hårt förvärvade slantar vilket gör att de hamnar i samma kategori som dessa.

En svensk man kan inte ses som parasit och hora av andra svenska män då deras arbete värderas på ett helt annat sätt av dessa.
Gigolos då? Och böghoror?
Poliser? Statliga tjänstemän? Lärare? Läkare? Politiker? Alla andra som får betalt via skattsedeln är också parasiterande horor då?

Jag antar att du inte delar de här sjuka värderingarna för de är sjuka..och ologiska. Samma döskallar skulle förmodligen inte drömma om att kalla manliga läkare, poliser etc för parasiterande horor vilket säger rätt mycket om vilka hycklare de är.
Citera
2026-04-26, 23:28
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Er? Jag är varken vänster eller liberal, så tyvärr, din förenklade och snäva världsbild fungerar dåligt.

Kräv lite mer än en artikel i en kvällsblaska innan du tror på att det handlar om ett stort problem.

Evidens och vetenskapliga utredningar kanske?

Problemet med våldtäkter på våra pensionärer finns nämnt inom public service också. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-143-anmalningar-om-aldrevaldtakter-med-obekant-garningsman

Vi kan inte ha flyktingmigranter inom den sortens vård. Den saken är klar.
Citera
2026-04-26, 23:34
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Vem ska jobba då ? Du eller? Pisslön med piss scheman och konstant stress. Var så god!

Att ta bort samtliga invandrare går ju inte.

Men de kan ju göra sig av med de män som är flyktingar och som saknar undersköterska utbildning, tycker jag. Undantag för de män som jobbat i mer än 3 år och skött sig bra. .

Och ha vettiga regler när de anställer..
Citera
2026-04-27, 01:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Att ta bort samtliga invandrare går ju inte.

Men de kan ju göra sig av med de män som är flyktingar och som saknar undersköterska utbildning, tycker jag. Undantag för de män som jobbat i mer än 3 år och skött sig bra. .

Och ha vettiga regler när de anställer..
Det ska göras utdrag.ur belastningsregister bla men det hjälper ju bara om den som ska anställas faktiskt dömts för något. Han kan ju ha begått övergrepp, stulit, förnedrat mm utan att ha anmälts för det.
Citera
2026-04-27, 04:59
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Fatta vilken skillnad det är på civiliserade svenskar och dessa importerade inavlade djur. Att inte fler gör revolt är makalöst. Vart är alla stabila svenska män som ställer sig upp och säger "no fucking more?" Hela Europa är fan cucks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in