2026-04-26, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
"Unga kvinnor är den grupp som är mest sexuellt aktiv."

= HOROR

unga kvinnor ska fan inte vara sexuellt aktiva.

horor allihop.

Sex är ju bara härligt.
Citera
2026-04-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
100 procent av alla unga kvinnor har inte heller sex. Och så där illa är det inte, det ser jag ju på mina kids som är i 20-åren; de flesta av deras kamrater har en fast partner, och killen är 0-3 år äldre än tjejen, inte mer än så.

Så dina barn och deras kompisar representerar alla andra i 20 årsåldern?
Citera
2026-04-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det var märkligt. Till och med en hopplös mespropp som undertecknad lyckades få massor av anbud. Avsugningar ute i skogen, flickor som väntade nakna hemma i sängen, "groupies" när man utövade idrott, äldre kvinnor på kryssningar och konferenser ...

Endast blygsel och orutin satte stopp i viss mån. När väl denna släppte träffade jag runt en 100-150 damer på 15 år.

Sen efter 40 blev det mer magert. Nu verkar det vara en ökenvandring på dejtingapparna.

Visst, det glimtar fortfarande till trots att kalaskulan kommer in i rummet 30 cm före en annan.

Men det är inte som förr. Vad har hänt?

Det är enklare för brudarna att vara kräsna nu med datingapparna. Förr gick det att lura hem en eller annan berusad tiopoängare från krogen.
Citera
2026-04-26, 20:34
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Så dina barn och deras kompisar representerar alla andra i 20 årsåldern?

Ja, jag antar att de är hyfsat normala. Pluggar, jobbar, skapar egna hem och liv... som man ska göra i den åldern.
Citera
2026-04-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ja, jag antar att de är hyfsat normala. Pluggar, jobbar, skapar egna hem och liv... som man ska göra i den åldern.
Och det viktar du mot alla andra 20-åringar och drar sedan slutsatsen att alla andra fungerar som ditt urval?
Citera
Medlem
RudolfHutlers avatar
Nu tillhör jag visserligen inte åldersgruppen, men jag lever i frivillig celibat. Efter fem ungar med två kvinnor kände jag att jag inte orkar hålla på mer.

Vad jag menar är att en del av dessa snubbar kanske har annat för sig? Någon har kanske redan tre barn och fokuserar på att ta hand om dessa? Någon kanske tar en paus?

Sex är givetvis viktigt för folkets överlevnad. Men är det ett mått på lycka? Jag har gjort min plikt gällande barnalstring, har jag inte rätt att avstå från att doppa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Vem knullar dom då...?

Världen är paretoeffektiv, 20% av världens befolkning äger 80% tillgångarna, 20% av männen ligger med 80% av kvinnorna. osv
Citera
2026-04-26, 20:42
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Och det viktar du mot alla andra 20-åringar och drar sedan slutsatsen att alla andra fungerar som ditt urval?

Om det INTE är så, så blir det synd om oss som nation.
Citera
2026-04-26, 20:44
Medlem
Citat:
Om det INTE är så, så blir det synd om oss som nation.

Jag har två söner som är i förhållande och så även deras kompisar. Med ditt resonemang är 100% av alla i 20-årsålders i förhållanden.
Citera
2026-04-26, 20:44
Medlem
Citat:
100 procent av alla unga kvinnor har inte heller sex. Och så där illa är det inte, det ser jag ju på mina kids som är i 20-åren; de flesta av deras kamrater har en fast partner, och killen är 0-3 år äldre än tjejen, inte mer än så.

Från artikeln:

"...i gruppen unga män från 18 till 29 år lever nästan fyra av tio i celibat. Det står i bjärt kontrast till kvinnorna inom samma åldersspann som tvärtom är mest sexuellt aktiva. Ungefär var tredje ung kvinna svarar att de har sex en gång i veckan eller oftare jämfört med var femte man."

Så uppenbarligen finns det ju en diskrepans. Varför har du så svårt att föreställa dig att flertal unga kvinnor har sex med samma fåtal män?

Och om det nu inte ser ut så i din närmaste krets så är ju din närmaste krets snarare ett undantag än regel, eller i alla fall inte särskilt representativ för hur det ser ut i allmänhet.
Citera
2026-04-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Detta samtidigt som unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva gruppen.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/XMowbB/onanirapport-2026-svenskarna-sexvanor

"Det har alltid funnits kufar som inte får ligga", brukar man höra från de som vill relativisera situationen. Men 40%?

Är detta hållbart i längden? Vad händer med ett samhälle där så stor del av de unga männen nekas något så fundamentalt som närhet och sex?

Ett resultat av att folk inte umgås längre. Medans unga kvinnorna blir kontaktade via internet och lockas med ff.a pengar och liknande så sitter många unga män konstant framför TV-spel eller dator-spel. Folk träffas inte längre. Folk umgås inte längre.
Citera
2026-04-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Detta samtidigt som unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva gruppen.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/XMowbB/onanirapport-2026-svenskarna-sexvanor

"Det har alltid funnits kufar som inte får ligga", brukar man höra från de som vill relativisera situationen. Men 40%?

Är detta hållbart i längden? Vad händer med ett samhälle där så stor del av de unga männen nekas något så fundamentalt som närhet och sex?

40% är ju helt sjuka siffror.

Nej, detta är såklart inte hållbart. Men det är inte heller ett lättlöst problem. I grunden handlar det om att man måste öka mäns psykiska mående och deras generella värde i samhället. Män behöver få vara män, då kommer också deras attraktionskraft att öka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in