2026-04-26, 19:54
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kul för alla de som tycker att tjugåriga kvinnor ska ligga med mycket äldre män ju! De får ju sin önskan uppfylld.

Det får de väl inte?
Citera
2026-04-26, 19:54
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Så du vill diskutera folk som ligger genom att bidra med att säga att du inte bryr dig?

men är du cp-skadad?

JAG vill inte ligga med massa tonårsluder.

men JAG VILL diskutera ämnet "Nästan 40% av män mellan 18-29 har aldrig sex"

nu orkar jag inte med mer skitfrågor från dig ditt dumma fanskap hejdå
Citera
2026-04-26, 19:55
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
"Studier visar att unga kvinnors psykiska hälsa har försämrats, med 56 procent som upplever ängslan, ångest eller oro"

eller du kanske trodde att unga kvinnor idag gick omkring och mådde toppen?

Varför sätter du citationstecken på skit som du hittar på?

Citat:
Inga resultat hittades för "Studier visar att unga kvinnors psykiska hälsa har försämrats, med 56 procent som upplever ängslan, ångest eller oro".
Citera
2026-04-26, 19:57
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
men är du cp-skadad?

JAG vill inte ligga med massa tonårsluder.

men JAG VILL diskutera ämnet "Nästan 40% av män mellan 18-29 har aldrig sex"

nu orkar jag inte med mer skitfrågor från dig ditt dumma fanskap hejdå

Någon här har uppenbara problem att hålla sig till tråden och sanningen, ja.
Citera
2026-04-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Antal kvinnor 18-29 är ca 650 000 (SCB).

260 000 av dessa ligger alltså med kriminella pundare enligt dig.

Är det samma kriminella pundare alla ligger med, eller menar du att det rör sig ~260 000 kriminella pundare i samhället idag?

Fast det kan ju gå flera kvinnor på varje kriminell pundare. Räcker att varje pundare har två kvinnor var så halveras din siffra.
Citera
2026-04-26, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vem ska jobba där då? Din mamma? Din syster? Din dotter?

Arbetsförmedlingen kan väl ha annonser så får man se vilka kvinnor som söker jobbet.
Citera
2026-04-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vem ska jobba där då? Din mamma? Din syster? Din dotter?

De som vill, rimligtvis.
Citera
2026-04-26, 20:11
Medlem
Inget konstigt, likadant i djurvärlden.
Citera
2026-04-26, 20:12
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Fast det kan ju gå flera kvinnor på varje kriminell pundare. Räcker att varje pundare har två kvinnor var så halveras din siffra.

Fortfarande skrämmande siffror. Polisen räknar med runt 15 000 yrkeskriminella.

Du kanske borde ringa polisen och tipsa om att alla tjejer som du får nobben av gömmer kriminella, då du har upptäckt ytterligare hundratusentals. Kanske du får åka polisbil tillomed.
Citera
2026-04-26, 20:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Detta samtidigt som unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva gruppen.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/XMowbB/onanirapport-2026-svenskarna-sexvanor

"Det har alltid funnits kufar som inte får ligga", brukar man höra från de som vill relativisera situationen. Men 40%?

Är detta hållbart i längden? Vad händer med ett samhälle där så stor del av de unga männen nekas något så fundamentalt som närhet och sex?

Det var märkligt. Till och med en hopplös mespropp som undertecknad lyckades få massor av anbud. Avsugningar ute i skogen, flickor som väntade nakna hemma i sängen, "groupies" när man utövade idrott, äldre kvinnor på kryssningar och konferenser ...

Endast blygsel och orutin satte stopp i viss mån. När väl denna släppte träffade jag runt en 100-150 damer på 15 år.

Sen efter 40 blev det mer magert. Nu verkar det vara en ökenvandring på dejtingapparna.

Visst, det glimtar fortfarande till trots att kalaskulan kommer in i rummet 30 cm före en annan.

Men det är inte som förr. Vad har hänt?
Senast redigerad av Dalulven 2026-04-26 kl. 20:16.
Citera
2026-04-26, 20:18
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast detta är ju bara något som förekommer i vissa subgrupper. Inte i majoritetsbefolkningen. I och för sig vet jag inte hur undersökningen är gjort (alltså urvalet till den). Vet du det?

Nej, det fungerar inte så. I stort sett alla är singlar, en enormt kraftig minoritet lever i ett parförhållande bland unga idag så det är snarare att 40% av män ligger med 90% av kvinnor, 10% av män ligger med 10% av kvinnor i parförhållande och 50% av män har inget som helst sexuellt umgänge med kvinnor.
Citera
2026-04-26, 20:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Nej, det fungerar inte så. I stort sett alla är singlar, en enormt kraftig minoritet lever i ett parförhållande bland unga idag så det är snarare att 40% av män ligger med 90% av kvinnor, 10% av män ligger med 10% av kvinnor i parförhållande och 50% av män har inget som helst sexuellt umgänge med kvinnor.

100 procent av alla unga kvinnor har inte heller sex. Och så där illa är det inte, det ser jag ju på mina kids som är i 20-åren; de flesta av deras kamrater har en fast partner, och killen är 0-3 år äldre än tjejen, inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in