2022-09-16, 20:15
Medlem
HipToBeSquares avatar
Det är ingen nyhet att Flashback vill ha pengar för sin drift. Flashback VPN finns som en tjänst nu också, så varför inte expandera.

Många Youtube personligheter har även försäljning av T-shirts, muggar osv. på sin hemsida. Utreon tom tillåter merch inuti deras UI.

Borde inte Flashback göra samma sak, starta up merchandise för att få in lite extra slantar. Gå på stan med en Flashback T-shirt borde göra något intryck i alla fall. Flashback-muggen på kontoret borde vara mycket uppskattat.

Vad tycker ni?
Citera
2022-09-16, 20:32
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Jo, det vore fint som snus.

Det har funnits en shop tidigare.

https://web.archive.org/web/20060509062540/https://www.flashback.se/shop/
Citera
2022-09-16, 20:33
Medlem
olasvenssons avatar
Jag hade handlat. Mugg och t-shirt vill jag ha 👍
Citera
2022-09-16, 20:44
Medlem
SnabbNattUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag hade handlat. Mugg och t-shirt vill jag ha 👍

Varm oboy i en Flashback mugg.
Citera
2022-09-16, 20:48
Medlem
villass avatar
Flashbacks egna rullpapper hade varit en hit.
Citera
2022-09-16, 21:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det är ingen nyhet att Flashback vill ha pengar för sin drift. Flashback VPN finns som en tjänst nu också, så varför inte expandera.

Många Youtube personligheter har även försäljning av T-shirts, muggar osv. på sin hemsida. Utreon tom tillåter merch inuti deras UI.

Borde inte Flashback göra samma sak, starta up merchandise för att få in lite extra slantar. Gå på stan med en Flashback T-shirt borde göra något intryck i alla fall. Flashback-muggen på kontoret borde vara mycket uppskattat.

Vad tycker ni?

(FB) Flashback merchandise + Swish?
Citera
2022-09-17, 01:11
Medlem
Giant Squids avatar
Är det ens copyrightat eller vad det heter.?Annars är det väl bara att trycka loggorna vart man vill.
......eller det gör man väl ändå.....FTW
Senast redigerad av Giant Squid 2022-09-17 kl. 01:14.
Citera
2022-09-17, 01:20
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag köper gärna en tröja!
Citera
2022-09-17, 01:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag köper gärna en tröja!
Det går ju att trycka tröjor på nätet online med vilket motiv du vill. Det är bara och klicka och köp.
Citera
2022-09-17, 01:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det går ju att trycka tröjor på nätet online med vilket motiv du vill. Det är bara och klicka och köp.
Jo, i och för sig så går det ju. Men jag tänkte väl att jag kunde stödja Flashback samtidigt.
Citera
2026-04-26, 17:38
Avstängd
Crabbofixs avatar
Lyfter den här tråden, jag har ju en jeansjacka med Flashback loggan på som jag sen några år går omkring i på stan men jag tycker nog att man borde införa merch igen, det har ju sålts tidigare så vet inte vad invändningarna skulle vara?

Jeansjackan:

(FB) Jeansjacka med Flashback ryggmärke

Några förslag på flashback merch:

Avatar-bilder från alla admins som t-shirt motiv.

Avater från olika flashbackprofiler som vi haft genom åren, kanske ett slags bild-collage med många avatarer.

Flashback-katten så klart. Kanske i olika färger, eller med huvudbonader eller liknande, nån kanske vill ha flashback-katten med rastafari-mössa. Eller maga-keps.

Flashback grå mjukisbyxor som på ett snyggt sätt visar upp flashback-dasen.

Flashback mobiltelefonfodral.

Flashback-klistrermärken som man kan sätta upp på gator och torg.
Citera
2026-04-26, 18:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Lyfter den här tråden, jag har ju en jeansjacka med Flashback loggan på som jag sen några år går omkring i på stan men jag tycker nog att man borde införa merch igen, det har ju sålts tidigare så vet inte vad invändningarna skulle vara?

Jeansjackan:

(FB) Jeansjacka med Flashback ryggmärke

Några förslag på flashback merch:

Avatar-bilder från alla admins som t-shirt motiv.

Avater från olika flashbackprofiler som vi haft genom åren, kanske ett slags bild-collage med många avatarer.

Flashback-katten så klart. Kanske i olika färger, eller med huvudbonader eller liknande, nån kanske vill ha flashback-katten med rastafari-mössa. Eller maga-keps.

Flashback grå mjukisbyxor som på ett snyggt sätt visar upp flashback-dasen.

Flashback mobiltelefonfodral.

Flashback-klistrermärken som man kan sätta upp på gator och torg.

Det finns ingen ekonomi i det längre med lagerhållning, ordermottagning, packning, leverans osv. när man kan beställa t-shirts och andra kläder med eget tryck för någon hundring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in