2026-04-25, 13:05
Medlem
elektronikfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Tycker fortfarande att det ser ut som en cigarett.
En cigarett är alltid jämntjock (jämnsmal) i hela dess längd. En joint är vanligtvis smalare i den delen man sätter i munnen och tjockare i den delen man tänder på.

Snygg jeansjacka för övrigt!
Citera
2026-04-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
En cigarett är alltid jämntjock (jämnsmal) i hela dess längd. En joint är vanligtvis smalare i den delen man sätter i munnen och tjockare i den delen man tänder på.

Snygg jeansjacka för övrigt!

Dock ser det ut som en vanlig cigarett. Att ciggen är större längre fram är ju bara för att den i perspektivet är "närmre" mig som tittar på bilden så att säga. En 3D-effekt eller vad man ska säga. Det är i alla fall så det ser ut enligt mig.
Citera
2026-04-27, 09:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jättefin! Bra jobbat av din polare! Om det hade vart en rocker ovan med "admin rejects" och "1.06%" under så hade det vart en guldis

1.06%. Haha
Citera
2026-04-30, 19:51
Medlem
Hade varit kul med en snygg och söt figursydd klänning mönstrad med små flashback-katter. Undrar hur många som hade lagt märke till? Alternativt dito klänning med en större katt på ryggen.

Jeansjacka har jag inte burit sedan jag var tonåring. Då kan man ju lika väl gå runt i en några storlekar för stor Helly Hansen. Varmare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in