2026-04-18, 20:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Oj, vad oväntat att Motvikt nu också ska börja mobba von Tilander.

Modig kille det där.

Det blir väl att gömma sig på lagret om von Tilander beväpnar sig med en kanellängd nån dag ...
Han verkar ju vara rätt full i liven han har om von Tilander just nu
Citera
2026-04-18, 21:21
Medlem
extravaganjas avatar
YES! Lördagsskålen! Höll på att missa!
Verkar handla lite om von Tilander - det är mycket bra att den tanten granskas.
Bra gjort av Motvikt.
Citera
2026-04-18, 23:10
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Oj, vad oväntat att Motvikt nu också ska börja mobba von Tilander.

Modig kille det där.

Det blir väl att gömma sig på lagret om von Tilander beväpnar sig med en kanellängd nån dag ...
De ryggradslösas gäng har fått stränga order av Jocke att fokusförflytta. Givetvis gör de som husse säger. Jag tror att den porrskadade ÄckelBaronen kan ha fått ett handskrivet brev men det kan ta en stund då han måste öppna det med fötterna…
Citera
2026-04-19, 08:57
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
YES! Lördagsskålen! Höll på att missa!
Verkar handla lite om von Tilander - det är mycket bra att den tanten granskas.
Bra gjort av Motvikt.

Undrar om motvikt och hans dotter har fått några förfrågningar från jockiboiiii om bilder med rökande småtjejer i stövlar? Offra inte dottern för hebefilen jockibois sjuka fantasier nu motvikt.

Istället för att bekämpa scammers med 4k följare så borde du skydda din dotter mot det blonderade hängpåseögat din korkade alkoholiserade dvärgjävel.
Senast redigerad av Mikkka 2026-04-19 kl. 09:18.
Citera
2026-04-19, 09:17
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Vilket sinnessjukt stört inlägg du skrev till mig. Gör aldrig om det.

Du har försvarat många hebefiler i dina dagar, undanflykterna är inövade och välanvända.

Vad tror DU om motvikts dilemman, alkis, skoförsäljare på deltid, clown på svt i fantasin, en dotter som jockiboi med största sannolikhet groomar för rökbilder. Vilken väg ska han gå, vad ska han ta tag i först?

Hur hade DU gjort.
Senast redigerad av Mikkka 2026-04-19 kl. 09:20.
Citera
2026-04-19, 09:28
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Det där inlägget var inte mycket bättre. Har du glömt ta dina mediciner denna söndagsmorgon?

Hur ställer du dig till motvikt dilemma, agera mot groomaren och hebefilen jockiboi eller ta tag i sin egen framtid med alkoholismen och sin dotters välmående.

Apodosen tas som rövpanna varje morgon, med plastförpackningen intakt, tackar som frågar!
Citera
2026-04-19, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Undrar om motvikt och hans dotter har fått några förfrågningar från jockiboiiii om bilder med rökande småtjejer i stövlar? Offra inte dottern för hebefilen jockibois sjuka fantasier nu motvikt.

Istället för att bekämpa scammers med 4k följare så borde du skydda din dotter mot det blonderade hängpåseögat din korkade alkoholiserade dvärgjävel.

Citat:
Du har försvarat många hebefiler i dina dagar, undanflykterna är inövade och välanvända.

Vad tror DU om motvikts dilemman, alkis, skoförsäljare på deltid, clown på svt i fantasin, en dotter som jockiboi med största sannolikhet groomar för rökbilder. Vilken väg ska han gå, vad ska han ta tag i först?

Hur hade DU gjort.

Citat:
Hur ställer du dig till motvikt dilemma, agera mot groomaren och hebefilen jockiboi eller ta tag i sin egen framtid med alkoholismen och sin dotters välmående.

Apodosen tas som rövpanna varje morgon, med plastförpackningen intakt, tackar som frågar!

Härliga haranger.
Citera
2026-04-25, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
De ryggradslösas gäng har fått stränga order av Jocke att fokusförflytta. Givetvis gör de som husse säger. Jag tror att den porrskadade ÄckelBaronen kan ha fått ett handskrivet brev men det kan ta en stund då han måste öppna det med fötterna…

Din favorit Den Sexualupplysningsutbildade Trumslagaren från Trosa ska vara med i Lördagsskålen kl 20:00!
Citera
2026-04-25, 20:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Din favorit Den Sexualupplysningsutbildade Trumslagaren från Trosa ska vara med i Lördagsskålen kl 20:00!
Härligt! Den porrskadade ÄckelBaronen gör allt nu för att lura till sig följare men det kommer såklart inte att gå. En kreatör på dekis bjuder in en annan (också på dekis). Det blir toppen!
Citera
2026-04-25, 22:18
Medlem
GreenBatterys avatar
En fantastisk succé att bjuda in den porrskadade ÄckelBaronen! Hela 98 tittare på lördagsliven!

Kan man få ett bättre kvitto på att de båda är slut på youtube? Jag tror inte det.
Citera
2026-04-26, 10:37
Medlem
extravaganjas avatar
Oj! Nu rör det på sig i youtube-sfären! Motvikt kommenterar skuldis concern-bilåkande Skilleras går för långt - kommentar:
@MotVikten
för 10 timmar sedan (redigerad)
Bra snack! Jag vill bara förtydliga att de klipp jag fått skickat till mig, och ens bemödat mig att titta på, har visat att de tror att de gör skillnad och påverkar mig, mitt jobbflöde och agerande på något sätt. Det gör det inte. Jag sköter mitt jobb som alltid, tar min lunch som alltid och är totalt obrydd. Sanningen är att jag fortsatt göra mitt jobb precis som vanligt, de har inte varit otrevliga och ingenting har hänt. För mig får de gärna fortsätta eftersom de uppenbarligen mår dåligt och kanske mår bättre av detta lilla utlopp de får, och kanske slipper ta ut det på andra. Jag vet inte, men samtliga inblandade är totalt oberörda. Det är okej ❤🙏
Det får Motvikt ett intressant svar på:
Nu när du skrev att de kan fortsätta. Att det inte gör dig något. Kommer han att ta dig på orden. Så de kommer säkert åka till ditt jobb flera gånger nu och trakassera dig. Axel och medvikt är så sjukt tragiska människor.
Det intressanta med svaret är att det sannolikt är helt korrekt siat!
Axel är en sådan person som kan hänvisa till att någon har medgett att han får bete sig som ett psykfall, som anledning till att han beter sig som ett psykfall, så då behöver han inte ta eget ansvar för sina egna handlingar "för någon annan tillät ju honom göra det"
Det är tyvärr på den låga nivån vad gäller eget ansvarstagande som hans hjärna är verksam, han har inte utvecklats mer än en 4-åring vad gäller att ta ansvar för sitt egna agerande och sina egna handlingar.
Det är alltid "någon annan" som bär ansvaret. Nästa gång Axel trakasserar Motvikt på hans arbetsplats kommer Axel skylla på Motvikts kommentar på Skuldis video.
Citera
2026-04-26, 13:24
Medlem
Citat:
Oj! Nu rör det på sig i youtube-sfären! Motvikt kommenterar skuldis concern-bilåkande Skilleras går för långt - kommentar:
@MotVikten
för 10 timmar sedan (redigerad)
Bra snack! Jag vill bara förtydliga att de klipp jag fått skickat till mig, och ens bemödat mig att titta på, har visat att de tror att de gör skillnad och påverkar mig, mitt jobbflöde och agerande på något sätt. Det gör det inte. Jag sköter mitt jobb som alltid, tar min lunch som alltid och är totalt obrydd. Sanningen är att jag fortsatt göra mitt jobb precis som vanligt, de har inte varit otrevliga och ingenting har hänt. För mig får de gärna fortsätta eftersom de uppenbarligen mår dåligt och kanske mår bättre av detta lilla utlopp de får, och kanske slipper ta ut det på andra. Jag vet inte, men samtliga inblandade är totalt oberörda. Det är okej ❤🙏
Det får Motvikt ett intressant svar på:
Nu när du skrev att de kan fortsätta. Att det inte gör dig något. Kommer han att ta dig på orden. Så de kommer säkert åka till ditt jobb flera gånger nu och trakassera dig. Axel och medvikt är så sjukt tragiska människor.
Det intressanta med svaret är att det sannolikt är helt korrekt siat!
Axel är en sådan person som kan hänvisa till att någon har medgett att han får bete sig som ett psykfall, som anledning till att han beter sig som ett psykfall, så då behöver han inte ta eget ansvar för sina egna handlingar "för någon annan tillät ju honom göra det"
Det är tyvärr på den låga nivån vad gäller eget ansvarstagande som hans hjärna är verksam, han har inte utvecklats mer än en 4-åring vad gäller att ta ansvar för sitt egna agerande och sina egna handlingar.
Det är alltid "någon annan" som bär ansvaret. Nästa gång Axel trakasserar Motvikt på hans arbetsplats kommer Axel skylla på Motvikts kommentar på Skuldis video.

En horunge beter sig som en horunge, och sedan spelar han offer när någon blir förbannad på honom. Det är svårt att sympatisera med den här nollan.

Att han blir uppsökt på sin arbetsplats är i det lägsta laget för vad han förtjänar. Egentligen förtjänar han att någon går hem till honom, drar ut honom på gatan OCH STAMPAR PÅ HONOM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in