Oj! Nu rör det på sig i youtube-sfären! Motvikt kommenterar skuldis concern-bilåkande
Skilleras går för långt - kommentar:
@MotVikten
för 10 timmar sedan (redigerad)
Bra snack! Jag vill bara förtydliga att de klipp jag fått skickat till mig, och ens bemödat mig att titta på, har visat att de tror att de gör skillnad och påverkar mig, mitt jobbflöde och agerande på något sätt. Det gör det inte. Jag sköter mitt jobb som alltid, tar min lunch som alltid och är totalt obrydd. Sanningen är att jag fortsatt göra mitt jobb precis som vanligt, de har inte varit otrevliga och ingenting har hänt. För mig får de gärna fortsätta eftersom de uppenbarligen mår dåligt och kanske mår bättre av detta lilla utlopp de får, och kanske slipper ta ut det på andra. Jag vet inte, men samtliga inblandade är totalt oberörda. Det är okej ❤🙏
Det får Motvikt ett intressant svar på:
Nu när du skrev att de kan fortsätta. Att det inte gör dig något. Kommer han att ta dig på orden. Så de kommer säkert åka till ditt jobb flera gånger nu och trakassera dig. Axel och medvikt är så sjukt tragiska människor.
Det intressanta med svaret är att det sannolikt är helt korrekt siat!
Axel är en sådan person som kan hänvisa till att någon har medgett att han får bete sig som ett psykfall, som anledning till att han beter sig som ett psykfall, så då behöver han inte ta eget ansvar för sina egna handlingar "för någon annan tillät ju honom göra det"
Det är tyvärr på den låga nivån vad gäller eget ansvarstagande som hans hjärna är verksam, han har inte utvecklats mer än en 4-åring vad gäller att ta ansvar för sitt egna agerande och sina egna handlingar.
Det är alltid "någon annan" som bär ansvaret. Nästa gång Axel trakasserar Motvikt på hans arbetsplats kommer Axel skylla på Motvikts kommentar på Skuldis video.