2026-04-26, 02:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ja, Jonas verkar vara väldigt feg och ryggradslös, totalt tyst hela tiden för att inte få någon mot sig.

1 . Jonas försöker ligga under radarn.

2. Halil har ångest över att "välja sida" = velpotta.

-Det går inte alltid som man tänkt sig
Citera
2026-04-26, 03:13
Avstängd
Citera
2026-04-26, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Det ska bli kul att se!!
Citera
2026-04-26, 07:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Han är MATTläggare, inte GOLVläggare!
Han lägger ut mattor, typ entre o.s.v, vilket syntes i hans presentstionsklipp.
Sen förstår jag inte vad pussel skulle ha med ett schackrutigt golv att göra, ett sånt mönster kan ju en barnunge lägga.
En golvläggare brukar utföra bägge de jobben, men kanske inte grottpojken amadeus för hans IQ inte räcker till lägga ett tarkettgolv.
Citera
2026-04-26, 08:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Det ska bli kul att se!!
Håller med. Intressant figur
Citera
2026-04-26, 08:43
Avstängd
Citera
2026-04-26, 09:32
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchMeDie
Nån som vet vad Ayden åt för gifitg blomma? Namn på blomman/ Växten?

Uppgiften att blomman ska ha varit giftig kommer väl enbart från honom själv. Däremot var han ute och provåt okända vegetabilier, vilket vem som helst begriper kan vara livsfarligt i tropikerna i värsta fall, så de var naturligtvis tvungna att skicka hem honom.
Citera
2026-04-26, 09:40
Medlem
Underbart att höra Lasse liten klaga över kindergarten, när han själv är öns särklassige minsting i brist på mognad, men det bra att han är kvar för han kan skapa bra tv.

Jonas är en märklig casting. Han har varit så färglös hittills. Sannolikt har han väl nån bakgrundshistoria, som det är tänkt ska komma fram på sluttampen, vilket produktionen tycker blir intressant och rubriksskapande, typ: Robinson-Jonas var nära döden och jagades av späckhuggare i Atlanten.
Citera
2026-04-26, 09:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Han är MATTläggare, inte GOLVläggare!
Han lägger ut mattor, typ entre o.s.v, vilket syntes i hans presentstionsklipp.
Sen förstår jag inte vad pussel skulle ha med ett schackrutigt golv att göra, ett sånt mönster kan ju en barnunge lägga.

Ok. Då missuppfattade jag hans yrke.

Om du inte förstår min jämförelse angående schackrutigt (barnsligt enkelt!) och har tittat på hans svårigheter att lägga puzzel av olika slag så kan jag undra: Har du missat hans oförmåga i det i tidigare tävlingar? Han hade dock offantlig tur i sin tävling på Gränslandet mot C-O det får jag erkänna fast han själv var lika förvånad som oss tittare att han lyckades
Citera
2026-04-26, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Underbart att höra Lasse liten klaga över kindergarten, när han själv är öns särklassige minsting i brist på mognad, men det bra att han är kvar för han kan skapa bra tv.

Jonas är en märklig casting. Han har varit så färglös hittills. Sannolikt har han väl nån bakgrundshistoria, som det är tänkt ska komma fram på sluttampen, vilket produktionen tycker blir intressant och rubriksskapande, typ: Robinson-Jonas var nära döden och jagades av späckhuggare i Atlanten.

Ja, kanske blev castad för att vara den snygge, trevlige men säger väldigt lite och syns inte mycket? Svårt att heja på någon som knappt får någon tid i synk eller liknande men han verkar ju vara omtyckt i gruppen.
Citera
2026-04-26, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, kanske blev castad för att vara den snygge, trevlige men säger väldigt lite och syns inte mycket? Svårt att heja på någon som knappt får någon tid i synk eller liknande men han verkar ju vara omtyckt i gruppen.

Det verkar vara en trevlig kille och en sån man gärna har som granne eller arbetskamrat men inte vill se på en Robinson-ö. Tvärtemot Lasse som passar på Robinson-ön men fy för i helvete vilken pest han skulle vara att lyssna till 8 h varje dag en arbetsvecka, ständigt tjötande och urskuldande sig själv. Även om det hade varit ostrategiskt och jag hade varit nån av Jonas-Halil-Sonja tror jag fan jag skulle gått över till Iki-Marie-Anna bara för att få lite lugn och ro och vad kan en halv mille vara värd? Ja, inte att lyssna på en malande idiots bortförklaringar dagarna i ända i alla fall.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2026-04-26 kl. 09:52.
Citera
2026-04-26, 10:27
Medlem
Loikkaris avatar
Gissar att Halil vinner statyetten till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in