2026-04-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockers
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Kan en sådan person ens ha långsiktiga relationer när man tänker efter?
Hittar väl en negerkuk Indian som hon dansar runt med kuken
Citera
2026-04-25, 23:17
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Det är autism och bipoläritet2 som hon och många facebook, tick tok influenser lider av , så googla ämnena

Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Jag dejtade någon som verkade likna henne väldigt mycket. Det vill säga bipolär, egocentrisk och med väldigt höga tankar om sig själv. Hon var dock yngre och snyggare än BI. Det höll i några veckor, sen var hon otrogen med sin chef

Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Jag tror ingen orkar
Hon är narcissist

Nej. Ni har helt fel, skiter i det och uttrycker er ändå tvärsäkert.

Bianca har varit öppen med sin psykiska ohälsa, att hon diagnosticerats med hög grad av ADHD och medicinerar för det. Att hon har kämpat, och fortfarande ibland kämpar, med bulimi (ätstörning).
Hon beskriver också att hon har panikångest och stark ångestproblematik i perioder samt att hon haft utmattningssyndrom.
Citera
2026-04-25, 23:24
Medlem
Spelar ingen roll om hon är opererad, smart/osmart, diagnos… hon har 100 (?) mille på banken. Har inte killen det kommer det inte gå.
Citera
2026-04-26, 00:05
Avslutad
Jag vet inte om jag delar den uppfattningen TS beskriver, jag menar de mesta man ser av henne är ju klippt och taget ur sitt sammanhang, hon kanske är jättetrevlig som person?
Citera
2026-04-26, 00:44
Medlem
Citat:
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Hon var på ett helt annat sätt när hon satt i juryn på "Talang". Gullig, verkade genuint snäll, autentisk.
Om det är så hon är privat (när hon inte ska visa upp sitt "varumärke") så är hon väl definitivt en otroligt älskvärd person!
Citera
2026-04-26, 00:46
Medlem
Citat:

Nej det kan hon inte pga det du beskriver. Intressant är att mamma Pernilla verkar vara likadan, vilket gör att Christian Bauer redan kämpar för att få uppmärksamhet i äktenskapet. Man kan dock tycka att i hans ålder borde han insett vad som väntade, istället för att gnälla nu.
Citera
2026-04-26, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Vill man vara tillsammans med en vuxen kvinna som pratar som en fjortis, funkar det utmärkt.

"Asså, typ bah"?

Fast så svårt är det ju inte att hitta kvinnor som fastnat i ungdomen. Fenomenet "peaked in high school" gäller iofs båda könen.
Citera
2026-04-26, 04:51
Medlem
Det är väl bara ca 3 män i världen som skulle duga åt Bianca Ingrosso. Blir så när kvinnor får mycket pengar. Ju mer pengar och status de får, desto färre män kan de känna attraktion för. Bianca personifierar den kvinnliga hypergamin.
Citera
2026-04-26, 04:54
Medlem
zombie-nations avatar
Tänk istället att vara ihop med hennes morsa. Bianca verkar helt ego, men samtidigt verkar hon ha förmågan att redan ut saker och arbeta. Pernilla verkar vara helt utan koll på verkligheten. Extremdamp.
Citera
2026-04-26, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Nej, hur många icke smarta personer känner du som har ett företag värderat till en halv miljard?

Å andra sidan har de flesta människor inte ett tv-program med hundratusentals lättpåverkade unga tjejer till tittare där de får massiv exponering och gratis reklam för sitt varumärke.

Och den möjligheten fick Bianca för att hon råkade ha en känd mamma.
Citera
2026-04-26, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det är väl bara ca 3 män i världen som skulle duga åt Bianca Ingrosso. Blir så när kvinnor får mycket pengar. Ju mer pengar och status de får, desto färre män kan de känna attraktion för. Bianca personifierar den kvinnliga hypergamin.

Hon var otroligt kär i sitt ex. Som hon var tillsammans med i över 10 år. Phillipe tror jag han heter. Menar du att han stämmer in på "de tre"?
Citera
2026-04-26, 08:12
Medlem
Tycker själv att det är roligt att kolla på Bianca i Wahlgrens värld, hon har en bra tv-personlighet. Men har samtidigt tänkt att det måste vara en mardröm att vara tillsammans med kvinnan. Javisst, hon skruvar säkert upp sin personlighet några snäpp när hon är med i tv, men jag tror inte att det är jättelångt från den hon är i verkligheten.

Det skulle kännas lite som att vara tillsammans med en man, hon är väldigt dominant och säger plumpa saker. Hon säger ju också det själv, att det är få män som kan få henne att känna sig som en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in