2026-04-23, 17:05
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Någon här som har koll på tingsrätten på Lidingö? Det lär väl bara ett behövas ett sms dit så är skilsmässan klar eftersom de inte har några barn under sexton år. Vi kommer ihåg hur snabbt det gick när Dominika surnade till på Anders.
Jag tror att Pernilla får ett bättre liv utan den där kontrollerande surkarten. Det kanske inte blir så många parmiddagar i framtiden men desto mer tid för konfliktfritt umgänge med familj och vänner.

Lidingö har ingen tingsrätt och jag tror inte tingsrätter tar emot SMS, men jag förstår vad du menar.
Citera
2026-04-25, 16:29
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Helt ärligt är det väl inte många män som skulle vilja ligga med Pernilla idag. En lönnfet kärring. Nej, hon behöver nog betala för att få ett skott i råttan. Bauer ser trots allt rätt bra ut för sin ålder. Jag tror snarare att det är han som inte vill ligga med henne. När Pernilla snackar (oftast med snusikiga Soffi-klimakterier-proppi) får han det att låta som att hon kan välja och vraka. Att det är hennes beslut när det ska liggas. Men jag tror inte det. Möjligen om hon skulle gå till ett äldreboende. Nej, Pernilla har man för att hon är rolig och möjligen charmig, inte för utseendet, längre.

Löjligt snack. För män över 50 är Pernilla ett kap. Pernilla har aldrig varit speciellt vacker. Kort och knubbig men kul, klämmig och sexig — lätt bland de tio sexigaste procenten för sin ålder. Finns ju miljontals män i Sverige som är över 50. Jag är en av dom och jag ställer upp på en omgång med Pernilla i sänghalmen utan att tveka… i likhet med 97% av alla andra medelålders och äldre män.
Citera
2026-04-26, 01:10
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Löjligt snack. För män över 50 är Pernilla ett kap. Pernilla har aldrig varit speciellt vacker. Kort och knubbig men kul, klämmig och sexig — lätt bland de tio sexigaste procenten för sin ålder. Finns ju miljontals män i Sverige som är över 50. Jag är en av dom och jag ställer upp på en omgång med Pernilla i sänghalmen utan att tveka… i likhet med 97% av alla andra medelålders och äldre män.
Så du går hellre i säng med en kvinna som är kul och "klämmig", trots att hon är ful och tjock? För det var ju det du skrev. Det är inget fel i det. Men det låter mer som kärlek än attraktion. Sedan tror jag inte det finns miljontals män i Sverige som fyllt 50. Men säkert ett par hundra tusen. Och jag är inte säker på att majoriteten av dem håller med dig.
Citera
2026-04-26, 09:50
Medlem
Citat:
Så du går hellre i säng med en kvinna som är kul och "klämmig", trots att hon är ful och tjock? För det var ju det du skrev. Det är inget fel i det. Men det låter mer som kärlek än attraktion. Sedan tror jag inte det finns miljontals män i Sverige som fyllt 50. Men säkert ett par hundra tusen. Och jag är inte säker på att majoriteten av dem håller med dig.

Som man i medelåldern tycker jag att Pernilla åldras väl. Hon har inget att skämmas för. Sedan är det inte länge man tänker på hur någon ser ut i en relation - humor är djävligt viktigt om man ska leva ihop. Bauer och Pernilla förstår ju inte ens varandras humor.
Citera
2026-04-26, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Som man i medelåldern tycker jag att Pernilla åldras väl. Hon har inget att skämmas för. Sedan är det inte länge man tänker på hur någon ser ut i en relation - humor är djävligt viktigt om man ska leva ihop. Bauer och Pernilla förstår ju inte ens varandras humor.

P och C skulle inte ha flyttat ihop eller gift sig. Det hade varit bättre om de hade blivit särbo, då skulle deras totala olika i personligt och intressen inte blivit ett problem
Citera
2026-04-26, 12:52
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Jo det finns ganska exakt 2.040.000 män i Sverige som fyllt 50 år. Att gissa på ”ett par hundra tusen” är faktiskt direkt korkat.

Den allmänna uppfattningen är inte att Pernilla är ful och tjock. Även om det finns snyggare så duger Pernilla helt säkert åt väldigt många. Att hon skulle behöva betala för att få sex är det bara du som tror på.
Citera
2026-04-26, 14:08
Medlem
Fast de upplägget passar inte en NARCISSIST serru…

Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
P och C skulle inte ha flyttat ihop eller gift sig. Det hade varit bättre om de hade blivit särbo, då skulle deras totala olika i personligt och intressen inte blivit ett problem
Citera
2026-04-26, 14:24
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jo det finns ganska exakt 2.040.000 män i Sverige som fyllt 50 år. Att gissa på ”ett par hundra tusen” är faktiskt direkt korkat.

Den allmänna uppfattningen är inte att Pernilla är ful och tjock. Även om det finns snyggare så duger Pernilla helt säkert åt väldigt många. Att hon skulle behöva betala för att få sex är det bara du som tror på.
Att hon skulle betala för sex var ett skämt som majoriteten av alla män i Sverige utom du förstod. Jag överdrev med flit. Jag tycker personligen att Pernilla blivit en rätt dryg och ofräsch person med åren. Vi blir alla äldre, men hon känns mest oskön. Sedan finns det uppenbart många som uppskattar henne på en scen. Men det är något annat det.

En enkel googling visar att det finns ca 670,000 män som är mellan 50 och 60 år. Din dumma jävel. Jag skulle vilja veta hur du tänker när du menar att dina killgissningar är representativa för alla män.
Citera
2026-04-26, 20:02
Medlem
Bauer bor enligt rykten hemma hos sin dotter.
Pernilla verkar ändå fly hela tiden antar att han är på henne hela tiden och enda valet är att hålla sig borta
Lider med henne
Citera
2026-04-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Bauer bor enligt rykten hemma hos sin dotter.
Pernilla verkar ändå fly hela tiden antar att han är på henne hela tiden och enda valet är att hålla sig borta
Lider med henne

Bauer kommer ikke til å gi seg uten kamp. Han vil ha kjendisvennene, pengene og luksusen.
Tror Pernilla bør kontakte en advokat asap.

Liker forresten at Emilio har kommentert under Pernillas instagram innlegg men masse hjerter 😉
Citera
2026-04-26, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauer kommer ikke til å gi seg uten kamp. Han vil ha kjendisvennene, pengene og luksusen.
Tror Pernilla bør kontakte en advokat asap.

Liker forresten at Emilio har kommentert under Pernillas instagram innlegg men masse hjerter 😉

Ja vem vet det kanske är nu det händer 😅 återförening
Citera
2026-04-26, 20:37
Medlem
Underbart, friends forever och ett rött hjärta har CB skrivit på Pernillas instagram för en timme sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in