2026-04-20, 13:56
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ola har barn och tillsammans med en kvinna så bög är han inte
ok
Citera
2026-04-20, 21:32
Medlem
Ja hon verkar inte prioritera kvalitetstid med maken när hon äntligen är på hemmaplan. Inte vad som visas upp åtminstone
Citera
2026-04-21, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kudjo
Ja hon verkar inte prioritera kvalitetstid med maken när hon äntligen är på hemmaplan. Inte vad som visas upp åtminstone
Tror som sagt att det är över nu. Dom låter det bara bero och tystas ner....
Citera
2026-04-21, 09:23
Medlem
Någon här som har koll på tingsrätten på Lidingö? Det lär väl bara ett behövas ett sms dit så är skilsmässan klar eftersom de inte har några barn under sexton år. Vi kommer ihåg hur snabbt det gick när Dominika surnade till på Anders.
Jag tror att Pernilla får ett bättre liv utan den där kontrollerande surkarten. Det kanske inte blir så många parmiddagar i framtiden men desto mer tid för konfliktfritt umgänge med familj och vänner.
Citera
2026-04-21, 11:17
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Fast PW verkar ju vara lite svältfödd på sexet, låter det som, så vem vet....😁🤪 Dom kanske pökar för fullt 🤣😂🤣
Helt ärligt är det väl inte många män som skulle vilja ligga med Pernilla idag. En lönnfet kärring. Nej, hon behöver nog betala för att få ett skott i råttan. Bauer ser trots allt rätt bra ut för sin ålder. Jag tror snarare att det är han som inte vill ligga med henne. När Pernilla snackar (oftast med snusikiga Soffi-klimakterier-proppi) får han det att låta som att hon kan välja och vraka. Att det är hennes beslut när det ska liggas. Men jag tror inte det. Möjligen om hon skulle gå till ett äldreboende. Nej, Pernilla har man för att hon är rolig och möjligen charmig, inte för utseendet, längre.
Citera
2026-04-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Helt ärligt är det väl inte många män som skulle vilja ligga med Pernilla idag. En lönnfet kärring. Nej, hon behöver nog betala för att få ett skott i råttan. Bauer ser trots allt rätt bra ut för sin ålder. Jag tror snarare att det är han som inte vill ligga med henne. När Pernilla snackar (oftast med snusikiga Soffi-klimakterier-proppi) får han det att låta som att hon kan välja och vraka. Att det är hennes beslut när det ska liggas. Men jag tror inte det. Möjligen om hon skulle gå till ett äldreboende. Nej, Pernilla har man för att hon är rolig och möjligen charmig, inte för utseendet, längre.
Ja det är mycket sexprat hela tiden i WV. Tänker att en del bara pratar om det och andra gör det .. Mycket snack men ingen verkstad.
Citera
2026-04-21, 23:41
Medlem
Han kommenterar på bild efter bild utan svar från henne
Citera
2026-04-22, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kudjo
Han kommenterar på bild efter bild utan svar från henne
Ja, och han har postat ett rött hjärta på hennes instagram för två dagar sedan.
Citera
2026-04-22, 09:54
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Du får jämföra henne med andra kvinnor i 57-års-åldern. Sjukt att hon inte är lika sexig som när hon var 20.
Citera
2026-04-22, 10:17
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Du får jämföra henne med andra kvinnor i 57-års-åldern. Sjukt att hon inte är lika sexig som när hon var 20.
Det är ju det jag gör. Finns ingen 20-åring som vill ligga med CB heller. Men i sin egen ålder finns det gott om kvinnor som är bättre bevarade än PW. Hon ser ut som en tvättäkta bullmormor. Inget fel i det. Men vill hon ligga får hon anstränga sig mycket mer. Jämför henne med Lena PH, som dessutom är ett par år äldre. PW parkerar inte ens på samma våning.
Citera
2026-04-22, 20:08
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ola har barn och tillsammans med en kvinna så bög är han inte

Kan en man ha barn tillsammans med något annat än en kvinna?

Skulle en man adoptera någon annans barn, tillsammans med en annan man, så innebär ju inte det att de männen har barn tillsammans, de uppfostrar bara ett barn skapat av en man och kvinna.
Citera
2026-04-23, 16:55
Medlem
Citat:
Pernilla ser rätt sunkig ut om man jämför med andra kändiskvinnor. Jämfört med Carola tex så är det en enorm skillnad. Tycker att Pernilla alltid ser ut till att ha fettigt hår. Ser oduschad ut och väldigt rynkig är hon också för sin ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in