Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
och de kvinnor som nu alltså vill debattera just feminism och feministiska frågor?
Jag har de facto mestadels hängt på konservatism forumet och jämställdhet..etc..för att debattera feminsitska frågor, just för att jag anser att feminism forumet varit "utom räddning" eftersom där nästan enkom kryllat av misogyna småtroll.
Fast det du sysslar med har ingenting med debatt att göra. Du hoppar mest runt i olika trådar och upprepar dig gång på gång trots att många saker som du har sagt har smulats sönder. Detta handlar då om att du är en gödselspridare som inte vill ta till dig sanningen. När du blir motbevisad så är det enda rätta att medge att du har tänkt fel.
I en riktig debatt så hade jag tvingat dig att försvara dina påståenden. Du hade inte kunnat hoppa till nya påståenden hela tiden utan jag hade konsekvent utmanat påstående 1, sedan hade vi systematiskt gått igenom det. Sedan när det är klart hade vi gått igenom påstående 2 etc. Det är så man hanterar gish gallop människor.
Så nej, det du sysslar med har väldigt lite med debatt att göra faktiskt. Jag ser dig som en dogmatisk person.
Du har aldrig funderat på varför du och andra på det här forumet bemöts med en viss fientlighet? Det har att göra med att du inte bryr dig om sanningen och har bestämt dig för att du har rätt. Du är inte öppen för att du kan ha fel, du bryr dig inte om logik och du hoppar runt i olika trådar och basunerar ut ditt skit gång på gång.