2026-04-25, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Ok då börjar vi med att slå hål på din första lögn om att Elaine Eksvärd aldrig skulle sagt att hon blivit våldtagen av sin pappa:

https://www.linkedin.com/posts/elaine-eksv%C3%A4rd-1227bb1b_argumentationsteknik-retorik-activity-6781303088658612224-Dvux/

Mycket intressant att du försöker förminska övergreppen hon blev utsatt för i många år. "Äckligt" är bara förnamnet, men jag förstår att du måste rädda ansiktet med lögner.

Här har du några andra snabba exempel på vita svenskar som våldtar icke-svenskar:

(FB) Patrik Tobias Ekström åtalad för våldtäkt i Hongkong
En svensk man i 70-årsåldern har dömts till sex års fängelse för våldtäkt mot barn i Thailand.

Hon skriver böcker om argumentationsteknik, hon kanske kallade det "våldtäkt" för att det ska låta coolare eller något. I alla artiklar där hon beskriver det så använder hon ordet "övergrepp", och beskriver bara att hon fick kolla på porrfilm med pappan, följa med när han hämtade horor på Malmskillnadsgatan, och han tog lite på henne mellan benen. Inget av det skulle ens juridiskt klassas som "våldtäkt".

https://mama.expressen.se/mamaliv/elaine-eksvard-jag-berattar-om-overgreppen-for-barnens-skull/

70-åringen köpte sex av en 12-åring i Thailand, och jag vet inte vad en "livesänd våldtäkt" är för något, men det är definitivt inte en våldtäkt.

Kom igen, kom med något i still med Elin Krantz eller hon som blev gruppvåldtagen av ett gäng blattar i Järva tills hon nästan dog av blodförlust. Jag vill höra om hur Kalle våldtar Fatima i en skogsdunge, inte om hur någon pensionär köper fitta i Thailand, eller hur någon kollar på porr med sin mulattunge.
Citera
2026-04-25, 10:23
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Hon skriver böcker om argumentationsteknik, hon kanske kallade det "våldtäkt" för att det ska låta coolare eller något. I alla artiklar där hon beskriver det så använder hon ordet "övergrepp", och beskriver bara att hon fick kolla på porrfilm med pappan, följa med när han hämtade horor på Malmskillnadsgatan, och han tog lite på henne mellan benen. Inget av det skulle ens juridiskt klassas som "våldtäkt".

https://mama.expressen.se/mamaliv/elaine-eksvard-jag-berattar-om-overgreppen-for-barnens-skull/

70-åringen köpte sex av en 12-åring i Thailand, och jag vet inte vad en "livesänd våldtäkt" är för något, men det är definitivt inte en våldtäkt.

Kom igen, kom med något i still med Elin Krantz eller hon som blev gruppvåldtagen av ett gäng blattar i Järva tills hon nästan dog av blodförlust. Jag vill höra om hur Kalle våldtar Fatima i en skogsdunge, inte om hur någon pensionär köper fitta i Thailand, eller hur någon kollar på porr med sin mulattunge.
Herregud vad du svamlar och ursäktar vita svenska våldtäktsmän. En 70-åring vit svensk döms till sex års fängelse för våldtäkt mot ett 12-årigt barn och du reducerar det till att han "köpa fitta". Nej han våldtog ett barn.

Sen backar du från ditt påstående att Elaine inte sagt att hon blivit våldtagen med massa svammel då du blir motbevisad. Nej hon kallar det inte "våldtäkt" för det låter coolare. Du har helt enkelt fel igen. Kämpa på
Senast redigerad av Ellenlivsvilja 2026-04-25 kl. 10:34.
Citera
2026-04-25, 10:51
Medlem
Citat:
Herregud vad du svamlar och ursäktar vita svenska våldtäktsmän. En 70-åring vit svensk döms till sex års fängelse för våldtäkt mot ett 12-årigt barn och du reducerar det till att han "köpa fitta". Nej han våldtog ett barn.

Sen backar du från ditt påstående att Elaine inte sagt att hon blivit våldtagen med massa svammel då du blir motbevisad. Nej hon kallar det inte "våldtäkt" för det låter coolare. Du har helt enkelt fel igen. Kämpa på

Ja han dömdes för att det automatiskt klassas som våldtäkt att ha sex med någon som inte är byxmyndig, någon faktisk våldtäkt behöver inte förekomma.

Jag backar inte från något. När hon först gick ut med sin uppväxt så kallade hon det inte "våldtäkt" i någon av hennes artiklar. Att hon 5 år senare i ett Linkedin-inlägg kallar det så, trots att det hon själv har beskrivit inte kan kallas för det i någon bemärkelse är irrelevant.

Sen är det ganska ohederligt av henne att i nästa mening påstå att hon anmälde honom och att han blev dömd, uppenbart för att ge läsaren uppfattningen att han dömdes för våldtäkt, när han i själva verket bara dömdes för att ha skickat en porrfilm till henne (i vuxen ålder).

Jag väntar fortfarande på en seriös våldtäkt.
Citera
2026-04-25, 10:58
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ja han dömdes för att det automatiskt klassas som våldtäkt att ha sex med någon som inte är byxmyndig, någon faktisk våldtäkt behöver inte förekomma.

Jag backar inte från något. När hon först gick ut med sin uppväxt så kallade hon det inte "våldtäkt" i någon av hennes artiklar. Att hon 5 år senare i ett Linkedin-inlägg kallar det så, trots att det hon själv har beskrivit inte kan kallas för det i någon bemärkelse är irrelevant.

Sen är det ganska ohederligt av henne att i nästa mening påstå att hon anmälde honom och att han blev dömd, uppenbart för att ge läsaren uppfattningen att han dömdes för våldtäkt, när han i själva verket bara dömdes för att ha skickat en porrfilm till henne (i vuxen ålder).

Jag väntar fortfarande på en seriös våldtäkt.
Du har ju fått flera exempel på seriösa våldtäkter. Hur är det inte seriöst när en svensk realityprofil döms till fängelse i 12 år för att ha våldtagit sin thailändska styvdotter?

(FB) Realityprofil våldtog sin styvdotter. Åtalas (2025-11-07)
Citera
2026-04-25, 11:06
Medlem
Citat:
Haha utrotas? Svenska kvinnor kommer få det betydligt värre än män. Vi kommer behandlas bättre i ett muslimskt land än vi gör i det här självdestruktiva feministsamhället. Araber har för övrigt mindre kukar än svenskar. Puss och kram.

Hejdå vita kränkta mannen! Er tid är ute 😂 åk till Thailand och våldtar barn istället, enda stället och sättet de får knulla på.
Citera
2026-04-25, 11:34
Medlem
Det är alltså rasistiska våldtäkter när det är åt ena hållet men aldrig åt det andra.

Eller har någon invandrare blivit fälld för hets mot folkgrupp liknande lagar när de våldtagit en engelsk kvinna? Skulle inte tro det. Även fast det naturligtvis är rasism inblandat många gånger.

En av anledningarna till att dessa våldtäkter för övrigt är så oerhört ovanliga är för att vita män i princip aldrig behöver våldta dessa kvinnor om de begär dem, utan de kvinnorna är frivilligt med på det utbytet. Det motsatta med vita kvinnor och bruna män är en helt annan historia därför våldtäktsstatistiken ser ut som den gör. Vita kvinnor har definitivt dragit nitlotten här. Vita män lever loppan i dessa feministiska multikultursamhällen när de får alla möjliga nya sorters kvinnor att välja på medans vita kvinnor betalar priset med nya sorters män som jagar dem och gör livet otryggt. Ironiskt.
Citera
2026-04-25, 15:22
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Hört talas om det systematiska utnyttjande av vita, brittiska flickor som bedrivs av invandrade pakistanier? Eller det passar inte det marxistiska narrativet?

Det har jag, och du kan inte "känna" mig här på Flashback, för knappast någon har fördömt importen av våldtäktsmän till Europa så mycket som jag har gjort genom åren. Men för den skull har väl inte europeiska män rätt att "våldta tillbaka"?
Citera
2026-04-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ge ett enda exempel på en svensk som våldtagit en invandrare.

1. Örebromannen, en av hans offer var invandrare.
2. Nytorgsmannen, en av hans offer var invandrare.

Finns fler men media skriver inte alltid om det.
Citera
2026-04-25, 16:31
Medlem
Adidass avatar
Citat:
"Massor" av exempel och så listar du två, varav den ena inte ens var någon våldtäkt. Elaine Eksvärd har aldrig sagt att hon blev våldtagen, hon sa att hennes farsa visade henne porrfilmer och hade handen innanför hennes trosor. Äckligt, men knappast jämförbart med en överfallsvåldtäkt à la Elin Krantz.

Kom igen, ge ett till av alla "massa" exempel.

Läs ditt inlägg igen. Du tonar alltså ner en farsa som visar sitt barn porr och pullar henne samtidigt, endast för att göra en billig poäng eftersom han är svensk.

Tänk om det var en arabfarsa? Du hade önskat nackskott.

Du förlorar hela argumentet där och då.
Citera
2026-04-25, 16:33
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ok då börjar vi med att slå hål på din första lögn om att Elaine Eksvärd aldrig skulle sagt att hon blivit våldtagen av sin pappa:

https://www.linkedin.com/posts/elaine-eksv%C3%A4rd-1227bb1b_argumentationsteknik-retorik-activity-6781303088658612224-Dvux/

Mycket intressant att du försöker förminska övergreppen hon blev utsatt för i många år. "Äckligt" är bara förnamnet, men jag förstår att du måste rädda ansiktet med lögner.

Här har du några andra snabba exempel på vita svenskar som våldtar icke-svenskar:

(FB) Patrik Tobias Ekström åtalad för våldtäkt i Hongkong
En svensk man i 70-årsåldern har dömts till sex års fängelse för våldtäkt mot barn i Thailand.

Exakt vad jag skrev. Vissa är totalt oförmögna att acceptera att de har fel. Vidrigt att tona ner de där övergreppen.
Citera
2026-04-25, 16:39
Medlem
Citat:
Jaså, länka ett exempel. Och nej, att köpa en hora är inte våldtäkt.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svensk-atalas-for-valdtakt-mot-barn
https://www.sverigesradio.se/artikel/svenska-man-bestaller-livesanda-valdtakter-pa-filippinska-barn

Jo för det går att hitta länkar och hemsidor för beställning av barnvåldtäckt på google. Vad fan t'nker du med? Sånt skit finns på darkweb din dumma horunge bara för att du inte kan se länkar betyder inte att problemet inte finns din fucking dumma ärthjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in