2026-04-25, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snairbox
Utmärkt, tack.

Den stora gruppen ”white & white british” är alltså liktydig med att bla muslimska araber, polacker, ester, tyskar, syrier etc ingår i denna om och/eller när dessa skulle vara födda i eller vara medborgare i GB/UK, medan tex somalier ingår i en av de andra grupperna den med mörk hudfärg dvs svarta.

Med stöd av länk och ovanstående kan jag väl få citera mig själv och ursprunget till vår korrespondens, att det är minsann ”trevligt” att en engelsk engelsman född och boende i England jämnar ut statistiken lite grann så att dennes etniska andel utgör 0,00000000001 promille typ bland internerna i landets fängelser

Trevlig helg

Sluta hitta på.
Citera
2026-04-25, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Vita män våldtar ju barn och kvinnor i Thailand varje dag så nej

Jaså, länka ett exempel. Och nej, att köpa en hora är inte våldtäkt.
Citera
2026-04-25, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Sluta hitta på.

Här ett utdrag från din egen länk och källa

…”Muslim prisoners has risen, by 10%, to 18%. Other religious groups did not see a significant change in proportion.[1] Beginning in 2008, concerns over the spread of Sharia in British prisons, including the operation of unofficial prisoner-run Sharia courts and the forced conversions of non-Muslims, have been reported.[13][14][15][16] According to the UK prison officers' union in 2013, some Muslim prisoners in the UK had allegedly forcibly converted fellow inmates to Islam in prisons.[17] There have been multiple cases of non-Muslim prisoners threatened with violence[18] with "convert or get hurt" being a commonly used phrase by Muslim gangs…….”….

Muslimerna ingår i den av dig angivna källan som indelar efter hudfärg, och där tex arabiska sunni och shia muslimer, polacker och alla andra med vit hudfärg och som är brittiska medborgare

Tagen med brallorna nere
Citera
2026-04-25, 07:29
Medlem
Det är jobbigt med alla rasister i tråden som bara hittar på. Invandrare är överrepresenterade som grupp när det gäller brottslighet i både UK (England-wales) och Sverige. Men de begår inte på långa vägar alla brott. I Sverige när man tittar på dömda våldtäktsmän mellan 2000-2015 så er man att 59 procent är första och andra generationens invandrare. 40 procent är svenskar.

https://data.riksdagen.se/fil/1E58F7BD-E00F-4EF4-A37D-CBE35F13FE2D

Överrepresentationen är 2-2,5 gånger dömda. Det är ungefär samma siffror sedan 1970-talet. Troligen begår de fler brott men det finns ett par problem

A Extremt högt mörkertal

B Rättssystemet - strukturell rasism - Finns studier som pekar på det och studier som inte pekar på det

C En gissning från mig. Invandrare döms för fler överfallsvåldtäkter. En större andel anmäls. Historiskt så har en extremt liten del av våldtäkter i relationer anmäls

Figure 7.01: Proportion of prosecutions for indictable offences by sex and ethnicity, England and Wales, 2024 (alla brott)

6 procent asiatisk

7 procent svarta

3 procent mixed

1 procent annat

82 procent vita

När det gäller definitionen av vita, så är Engelsk, Welsh, Skotsk, Nordirländsk och irländsk: Den största gruppen.

Asiater är indier, pakistanier, Bangladesh, kinesisk och alla andra asiater så som Vietnamesisk

Svarta är Afrikansk, Karibisk eller svart-engelsk

Mix är om föräldrarna kommer från olika etnisk bakrund.

Andra - De som inte passar in i gruppen ovan Ex Arabisk, Kurd och Afghansk

https://www.gov.uk/government/statistics/ethnicity-and-the-criminal-justice-system-2024/statistics-on-ethnicity-and-the-criminal-justice-system-2024-html

Om vi tittar på detta rättsfall

John Ashby, 32, Uteliggare? dömd till livstid minimum 14 år fängelse för våldtäkt.

Han erkände i rättegången: "rape, robbery, intentional strangulation and religiously aggravated assault". (Engelska termerna)

Ashby: Har en historia mentalsjukdom men kunde inte förklara brotten

Jag tror flashbacks rasister reagerar så hårt för de kan se en del av sig själva i Ashby. Domaren beskrev honom, som en ’djupt obehaglig rasist och islamofob’ som utgjorde en ’extrem’ fara för allmänheten.

Det är ju inte bara det rasistiska motivet i brottet utan att en vilt främmande trashank tar sig in i en kvinnas hem och våldtar henne. Det är extremt hemskt. Nu får vi se om rasistäcklet kommer ut tidigare än 14år. Då UK fängelser är överfulla.
Citera
2026-04-25, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Jaså, länka ett exempel. Och nej, att köpa en hora är inte våldtäkt.

Juste vita män är ju så socialt handikappade att de måste intala sig att köpa våldtäkter är normalt, annars blir de aldrig av med sin incel oskuld.
Citera
2026-04-25, 08:25
Medlem
Citat:
Juste vita män är ju så socialt handikappade att de måste intala sig att köpa våldtäkter är normalt, annars blir de aldrig av med sin incel oskuld.

Jaha, du är en sån. Återkom när du har ett exempel på en faktisk våldtäkt utförd av en svensk man mot en blattekvinna. Eller thai-kvinna för den delen.

Svenska kvinnor är förmodligen de mest pantade varelserna på planeten, ni älskar att skydda era förövare. Ni förtjänar att leva i ett kalifat, jag kommer skratta när ni öppet säljs på marknader som sexslavar för fem kameler. Ni förtjänar det.
Citera
2026-04-25, 08:28
Medlem
Citat:
Jaha, du är en sån. Återkom när du har ett exempel på en faktisk våldtäkt utförd av en svensk man mot en blattekvinna. Eller thai-kvinna för den delen.

Svenska kvinnor är förmodligen de mest pantade varelserna på planeten, ni älskar att skydda era förövare. Ni förtjänar att leva i ett kalifat, jag kommer skratta när ni öppet säljs på marknader som sexslavar för fem kameler. Ni förtjänar det.

Jaha du är en sån incel. Underbart att ni vita män snart är utrotade från ert eget land många kvinnor i Sverige vill inte ha med era små kukar att göra så ni måste köpa övergrepp på kvinnor och barn. Ska bli kul att se er i minoritet snart. Puss och kram
Citera
2026-04-25, 08:35
Medlem
Citat:
Jaha du är en sån incel. Underbart att ni vita män snart är utrotade från ert eget land många kvinnor i Sverige vill inte ha med era små kukar att göra så ni måste köpa övergrepp på kvinnor och barn. Ska bli kul att se er i minoritet snart. Puss och kram

Haha utrotas? Svenska kvinnor kommer få det betydligt värre än män. Vi kommer behandlas bättre i ett muslimskt land än vi gör i det här självdestruktiva feministsamhället. Araber har för övrigt mindre kukar än svenskar. Puss och kram.
Citera
2026-04-25, 08:42
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:

Finns ju massa exempel där svenskar våldtar blattar. Elaine Eksvärd blev utsatt för våldtäkter av sin etniskt svenska farsa.

Nyligen blev en vit svensk dömd för att ha våldtagit sin styvdotter (thailändskt ursprung) (FB) Realityprofil våldtog sin styvdotter. Åtalas (2025-11-07)
Citera
2026-04-25, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Finns ju massa exempel där svenskar våldtar blattar. Elaine Eksvärd blev utsatt för våldtäkter av sin etniskt svenska farsa.

Nyligen blev en vit svensk dömd för att ha våldtagit sin styvdotter (thailändskt ursprung) (FB) Realityprofil våldtog sin styvdotter. Åtalas (2025-11-07)

"Massor" av exempel och så listar du två, varav den ena inte ens var någon våldtäkt. Elaine Eksvärd har aldrig sagt att hon blev våldtagen, hon sa att hennes farsa visade henne porrfilmer och hade handen innanför hennes trosor. Äckligt, men knappast jämförbart med en överfallsvåldtäkt à la Elin Krantz.

Kom igen, ge ett till av alla "massa" exempel.
Citera
2026-04-25, 09:42
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
"Massor" av exempel och så listar du två, varav den ena inte ens var någon våldtäkt. Elaine Eksvärd har aldrig sagt att hon blev våldtagen, hon sa att hennes farsa visade henne porrfilmer och hade handen innanför hennes trosor. Äckligt, men knappast jämförbart med en överfallsvåldtäkt à la Elin Krantz.

Kom igen, ge ett till av alla "massa" exempel.
Ok då börjar vi med att slå hål på din första lögn om att Elaine Eksvärd aldrig skulle sagt att hon blivit våldtagen av sin pappa:

Citat:
På förekommen anledning vill jag meddela att det inte är ”anmärkningsvärt” att ett kvinna blivit utsatt för sexualbrott flera gånger i sitt liv. Det är anmärkningsvärt att världen är så otrygg för barn och kvinnor.

Mina siffror är fem och tre. Fem är antal jag borde polisanmäla - Min pappa, en släkting, en lärare i mellanstadiet, en till släkting och en kille i gymnasiet. Hade jag haft modet hade jag anmält alla fem för sexuellt ofredande, sexuella övergrepp och pappa för våldtäkt.

https://www.linkedin.com/posts/elaine-eksv%C3%A4rd-1227bb1b_argumentationsteknik-retorik-activity-6781303088658612224-Dvux/

Mycket intressant att du försöker förminska övergreppen hon blev utsatt för i många år. "Äckligt" är bara förnamnet, men jag förstår att du måste rädda ansiktet med lögner.

Här har du några andra snabba exempel på vita svenskar som våldtar icke-svenskar:

(FB) Patrik Tobias Ekström åtalad för våldtäkt i Hongkong
En svensk man i 70-årsåldern har dömts till sex års fängelse för våldtäkt mot barn i Thailand.
Senast redigerad av Ellenlivsvilja 2026-04-25 kl. 09:46.
Citera
2026-04-25, 09:51
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det spelar ingen roll var mannen kom ifrån eller var kvinnan kom ifrån, eller om det faktum att de tillhörde olika kulturer och religioner (oavsett om han missuppfattat kvinnans kultur och religion eller inte) hade någon betydelse i mannens sjuka hjärna. Detta delmotiv är underordnat. Det hade inte varit ett dugg bättre om han brutit sig in hos en infödd engelsk tjej.
Hört talas om det systematiska utnyttjande av vita, brittiska flickor som bedrivs av invandrade pakistanier? Eller det passar inte det marxistiska narrativet?
Senast redigerad av KonungHonung 2026-04-25 kl. 09:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in