Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hur har jag "modifierat min ståndpunkt" idioten?
De flesta kvinnor har inte sex med 1000 män idioten.
1) Jag får inga svar på mina frågor och det är för att du inte har något bra svar. Är det nödvändigt att kalla folk på det här forumet för incels och autister tycker du? Om svaret är ''ja'', då får du förklara varför det är onödigt att beskriva någon som lösaktig men nödvändigt att beskriva någon som incel eller autist på det här forumet?
Du gillar att slå ner på män, men inte när det görs mot kvinnor. Så återigen, du får inget tryck i det du säger.
2) Du pratar om att älska sex som kvinna. Det är inte samma sak som att vara lösaktig som kvinna. Man kan älska sex fast man bara har sex med 1 man som kvinna och då passar det inte direkt in att beskriva någon som lösaktig.
Varför skulle det ha relevans för att de flesta kvinnor inte har sex med 1000 män för ditt pucko? Vi resonerar utifrån det du har sagt och du har sagt väldigt tydligt att du är emot att man beskriver en kvinna som lösaktig för att hon älskar sex. Förstår du dig på logik? Ditt uttalande kan appliceras på en situation där en kvinna har varit med 1000 män. Vi testar dina principer, förstår du dig på logik? Det verkar inte så.
Du kan ha en kvinna som älskar sex och har varit med 1000 män, i det scenariot så är en passande beskrivning om någon frågar om hennes sexliv att beskriva henne som lösaktig.
Snacka om att vara blåst.
3) Du har inte ens koll på vad du själv skriver.
Det är saker ifrån detta som angrips av mig och andra män här i tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Att män tex kastar batterisyra i ansiktet på kvinnor som tackar "nej" till en dejt med dem är hat mot kvinnor. Att kvinnor nekas aborter som riskerar att döda dem är hat mot kvinnor. Att flickor nekas gå i skolan är hat mot flickor. Att kvinnor jagas, förtrycks, förföljs, våldtas, misshandlas, får sin rörelsefrihet inskränkt, sin självständighet borttagen och sitt självbestämmande raderat i patriarkala politiska system är hat och förakt gentemot kvinnor.
Test för att se om du tror på det du säger:
Så du menar på att om en man misshandlar en kvinna så är det inte möjligt att det enda bakomliggande motivet är rasism (för att hon är mörkhyad)? Och ifall du tror det, presentera ett argument vetja.