2026-04-24, 18:42
Medlem
Felicia var tillsammans med en kille från Norrland som bodde hos dem en period. Det var därför hon sade att de var sex i familjen.
Citera
2026-04-24, 18:46
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Den svikna och bittra Anna är den bästa Anna - tur för oss att det är hennes normaltillstånd.

Såg en av hennes LIVE:s från 2021, rekordlång! Tänk vilket tråkigt liv man har när man väljer att spendera TRE TIMMAR på att prata in i telefonen!
Hon sa i alla fall att de är 6 personer i familjen……..what?!?

Hon sa också att hon blev erbjuden en roll i två tv-serier 🙂
Klassisk Anna! Antagligen tackade hon nej för att det inte kändes rätt
Undrar vilka tv-serier hon hävdar att det gällde?
Citera
2026-04-24, 19:40
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/nZssPX5
Citera
2026-04-24, 22:37
Medlem
flugornass avatar
Planer på förnyelse: Redan 2017 berättade Anna Book i en intervju att hon ville gifta sig på nytt med sin make Roberto, som ett sätt att bekräfta sin kärlek.
Långt förhållande: Paret har varit gifta i många år och firade bland annat 25 år som par i april 2022.
Så efter 25 år skall man manifestera kärleken till samma partner genom att upprepa proceduren igen.
Kan väl vara rimligt om det producerats en del halvsyskon under åren, app app snoppviftaren är ju inte fullblods syskon till Felicia.
Tyvärr hittar jag inte intervjun från 2017, men det gör nog du!
Citera
2026-04-24, 22:51
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Planer på förnyelse: Redan 2017 berättade Anna Book i en intervju att hon ville gifta sig på nytt med sin make Roberto, som ett sätt att bekräfta sin kärlek.
Långt förhållande: Paret har varit gifta i många år och firade bland annat 25 år som par i april 2022.
Så efter 25 år skall man manifestera kärleken till samma partner genom att upprepa proceduren igen.
Kan väl vara rimligt om det producerats en del halvsyskon under åren, app app snoppviftaren är ju inte fullblods syskon till Felicia.
Dom gifte sig 2001. I april i år firade dom 28 år tillsammans.
Citera
2026-04-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/nZssPX5
Pat(t)etiska Tooket ”Mitt gäng” En tonårsträff… och så TookAnna
Citera
2026-04-25, 12:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Pat(t)etiska Tooket ”Mitt gäng” En tonårsträff… och så TookAnna
"Mitt gäng" var det Jonna som skrev. Var nog inte för att ungdomarna suktade efter Annas sällskap men fan så praktiskt att låta henne vara hönsmamma som ställer i ordning, ordnar frukost och fixar det mesta.
Citera
2026-04-25, 13:39
Medlem
Helt galet att gifta sig en gång till efter tio år när man dessutom har fått tre barn tillsammans .Jag har aldrig hört att man har möhippa när man gifter sig med samma man en gång till. Det måste vara White trash som gör så.
Citera
2026-04-25, 19:53
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Helt galet att gifta sig en gång till efter tio år när man dessutom har fått tre barn tillsammans .Jag har aldrig hört att man har möhippa när man gifter sig med samma man en gång till. Det måste vara White trash som gör så.

Möhippan spelas väl in och sänds på Tv4 så om bröllopet skall göras?
Citera
2026-04-26, 01:17
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hon påstod att det var en av anledningarna att de flyttade till Märsta, att de skulle förnya sina löften och ha en stor fest i huset. Men det blev aldrig av. Mest troligt för att hon upptäckte att hon inte hade så många som ville komma på festen. Och färre har det blivit. När dessutom Jockiboy förekommer henne kommer hon ju inte att kunna göra samma grej på flera år. Och om ett år eller två kommer hon inte vara kokmpis med den familjen heller.
Citera
2026-04-26, 07:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan

Riktigt WT trams

Det passar Anna Book bra, lika barn leka bäst.
Citera
2026-04-26, 09:10
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/H7T3mY7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in