2026-04-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Lär dig kommunicera då. Var saklig själv.
Inte bråka nu.🫣
Åter till ämnet. VAR,HUR OCH NÄR skulle CB ha varit otrogen??? Var kommer ryktet ifrån? Vet att folk hintat om han och Bianca men det är nog rent hittepå. Det tror jag inte även om hon verkar avguda honom...
Ser att han åker skidor i Italien. Många glada tillrop i kommentarerna, även från Sus Nordström( P:s kompis) så då är det nog lugnt för hon har inte visat nåt större intresse för honom direkt.... Har flinar som vanligt!
Senast redigerad av Adventuros 2026-04-22 kl. 19:02.
Citera
2026-04-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Inte bråka nu.🫣
Åter till ämnet. VAR,HUR OCH NÄR skulle CB ha varit otrogen??? Var kommer ryktet ifrån? Vet att folk hintat om han och Bianca men det är nog rent hittepå. Det tror jag inte även om hon verkar avguda honom...
Ser att han åker skidor i Italien. Många glada tillrop i kommentarerna, även från Sus Nordström( P:s kompis) så då är det nog lugnt för hon har inte visat nåt större intresse för honom direkt.... Har flinar som vanligt!

Nu vet jag inte vad du far efter - jag har inte skrivit någonting om Bianca + otrohet.

Men jag tänker nog att han är typen som skulle kunna vara det.
Citera
2026-04-22, 19:23
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad du far efter - jag har inte skrivit någonting om Bianca + otrohet.

Men jag tänker nog att han är typen som skulle kunna vara det.
Nej menar inte du. Ryktet finns tidigare i tråden. Bläddra bak några sidor. Där snackades det om CB och Bianca.
Citera
2026-04-22, 19:45
Medlem
Inte för att Bauer verkar vara den med de skarpaste knivarna så tror jag inte att han är så korkade att han skulle var otrogen . Skulle han , mot förmodan , vara otrogen åker han nog ut fortare än hinner knyta skorna.
Att han har varit det i tidigare relationer är en annan sak.
Citera
2026-04-22, 22:21
Medlem
Tror inte otrogen. Hon har ju blivit bedragen förr och mådde extremt dåligt efter det. Hade CB varit otrogen nu tror jag hon (och hennes influerande vänner) hade kastat honom rejält, inte bara ignorerat hans patetiska kommentarer på instagram.

Tror hon bara är jävligt less på gubben och att friktionen är påtaglig. Hon vill ha ett fritt liv och göra som hon vill, när hon vill, hur hon vill med vem/vilka hon vill. Inte att han ska kontrollera hennes schema, boka henne på möten hemma för att prata och gnata.

De är ingen bra match. Så olika men med starka viljor och väldigt olika syn på hur man vill leva ihop. Simple as that
Citera
2026-04-23, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kudjo
Tror inte otrogen. Hon har ju blivit bedragen förr och mådde extremt dåligt efter det. Hade CB varit otrogen nu tror jag hon (och hennes influerande vänner) hade kastat honom rejält, inte bara ignorerat hans patetiska kommentarer på instagram.

Tror hon bara är jävligt less på gubben och att friktionen är påtaglig. Hon vill ha ett fritt liv och göra som hon vill, när hon vill, hur hon vill med vem/vilka hon vill. Inte att han ska kontrollera hennes schema, boka henne på möten hemma för att prata och gnata.

De är ingen bra match. Så olika men med starka viljor och väldigt olika syn på hur man vill leva ihop. Simple as that

Enig. Han är helt fel man och personlighet för en spontan och levnadsglad kvinna.
Citera
2026-04-23, 07:48
Medlem
Är det en slump att Emilio också separera just NU? Haha. Återförening en sisådär femtio år senare.
Citera
2026-04-23, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Är det en slump att Emilio också separera just NU? Haha. Återförening en sisådär femtio år senare.
Haha ja tänk om 🤩
Citera
Igår, 00:12
Medlem
Hoppas hon har äktenskapsförord.
Citera
Igår, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Hoppas hon har äktenskapsförord.

Det har dom, det sa Pernilla i WV före giftermålet
Citera
Igår, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det har dom, det sa Pernilla i WV före giftermålet

De har skrivit allt som går att skriva, sa hon vid något tillfälle.

Tror Hans var tydlig med det. Han kunde säkert se hur Stora röda huset kan bli en bricka i spelet om det t.ex. inte ärvs som enskild egendom.

Det är ju SÅ bra men det betyder ju också att CB aldrig går frivilligt... Han vill nog ha "betalt" i en ev. skilsmässa.
Citera
Igår, 08:37
Medlem
Citat:
De har skrivit allt som går att skriva, sa hon vid något tillfälle.

Tror Hans var tydlig med det. Han kunde säkert se hur Stora röda huset kan bli en bricka i spelet om det t.ex. inte ärvs som enskild egendom.

Det är ju SÅ bra men det betyder ju också att CB aldrig går frivilligt... Han vill nog ha "betalt" i en ev. skilsmässa.
Ja inte lär han lämna gratis. Aldrig! Då stannar han hellre, iavsett hur dåligt det är( blir).Han kan absolut leva i ett parallellt universum resten av livet. Huvudsaken La dolce Vita kvarstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in