2026-04-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag har inte skrivit det men hon har väl på sin höjd varit ute med hunden själv de senaste åren?

Haha, men det var några snubbar på en pub med men var kanske mer än 9 månader sen.
Citera
2026-04-23, 17:36
Medlem
snuskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcS
Jag är sen till festen, men om hon var väldigt trevlig och lätt att prata med under högstadietiden, så påståendet att hon hotade sina klasskamrater med sin farsa bör tas med en nypa salt??
OM det hänt, så måtte det varit några extrema omständigheter, typ att man varit extra taskig mot henne??

Kommer ärligt talat inte ihåg något om detta, att tänka på är att biografier är oftast väldigt överdrivna för att uppfattas mer dramatiska så som sagt, ta det med en nypa salt
Citera
2026-04-23, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnSken
Va?
Det förvånar mig men ändå inte
Jag tänkte att hon har landat och mår ok
Vettesjutsingen hur hon funkar

Nej, personen fulciterar Jackie. Jackie delar en reel på en snubbe som säger, fritt citerat, "Having kids ruins your life. It ruins the life you had before to make a better one" så idag är allt fina fisken igen och Jackie ser fram emot sitt nya liv.

Jag kan som sagt förstå att det är mycket känslor när man väntar barn men snälla prata om detta med en vän. Dela inte allt öppet, du framstår som en helt sinnessjuk och instabil borderline-hagga. Men jag antar att alla vännerna tagit slut. Till och med grannen Vickan är väl ute ur hennes liv nu? Längesen man såg henne stå och röka och vinka under balkongen. Annars hade vi ju 100% sett massa lyckönskningar och presentpaket från henne.
Senast redigerad av Mobygoldfish 2026-04-23 kl. 17:47.
Citera
2026-04-23, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Stackars ungen kommer möta samma öde som katie price aka jordan gammal glamourmodells barn; flertalet handikapp pga mammas leverne. Att hjärtat slår säger bara att ungen inte är död men allt övrigt som hon orsakat den lille... huuu men hon kommer aldrig skickas hem med honom heller för hon kommer visa tydligt vad hok är för rötägg genom att rymma o kröka o trycka benso, bra det så vården får full koll på äcklet

Japp, jag har skrivit exakt det tidigare. Titta hur Harvey ser ut liksom
Citera
2026-04-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Fast när man ligger ner är den inte så stor. Nionde månaden måste hon väl iaf va i nu om det var 7 när hon kom på graviditeten. Nu ska hon väl gå till barnmorskan 1gång/v.

Hon la upp häromdagen att hon är i vecka 36, så 4 till att kämpa sig igenom, typ.
Citera
2026-04-23, 21:12
Medlem
Nu åkte den ostämda gitarren med skosnören fram 😝

O lill-käglan e glad nu när han fått mamma Jackie’s potatismos. Potatismos på 3 kg potatis 🙈🤦‍♂️
Citera
2026-04-23, 21:23
Medlem
Snyggtröja på (som varje dag), gitarren är framme och nu älskas det till döden (finns risken att någon av dom är fysisk mot den andra?).

Mys, lyx och harmoni hos familjen Ferm ikväll. Allt det jobbiga från igår är som bortblåst. Undra hur mamma Jacky egentligen mår
Citera
2026-04-23, 21:26
Medlem
Allt detta myyys efter en sväng till bolaget
Citera
2026-04-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Allt detta myyys efter en sväng till bolaget
Ja idag var väskan på och klirrade säkert bra efter shoppingrundan
Citera
2026-04-24, 00:37
Medlem
Var håller favoritgrannen Vickan hus montro? Dom var ju så goa vänner, längesedan man såg henne vinka till Jackie under balkongen. Tycker nästan (bara nästan) synd om Jackie. Väntar sitt första barn och hon har uppenbarligen inte en enda väninna. Glöm babyshower och all det där. Så ensamt.
Citera
2026-04-24, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Var håller favoritgrannen Vickan hus montro? Dom var ju så goa vänner, längesedan man såg henne vinka till Jackie under balkongen. Tycker nästan (bara nästan) synd om Jackie. Väntar sitt första barn och hon har uppenbarligen inte en enda väninna. Glöm babyshower och all det där. Så ensamt.

Rosanna vill nog knappast visa sig synlig med henne nu när det går bra för henne.
Citera
2026-04-24, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Rosanna vill nog knappast visa sig synlig med henne nu när det går bra för henne.

Nej, 🐭 -slickaren Rosanna är alldeles för inne just nu för att ha nånting öht med mamma Jackie att göra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in