2026-04-19, 02:51
Medlem
riegerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Idag träffade jag på Deniz Taygan och det var ett par år sedan sist och han var inne i bikersvängen och var medlem i X-team.....han såg mycket härjad ut och smalare än någonsin (inte kul att se) men han hade skaffat sig fru och barn under åren i Turkiet och det är ju iallafall bra det....det som slog mig var att när han sa att han var medlem i X-team var att bara för något år sedan var det ju dessa grabbar från just X-team som bröt sig in hos honom mitt i natten och slog halvt ihjäl han....men vad är det man brukar säga "Tiden läker ALLA sår"......Glömmer aldrig när jag 1987 klev på en buss och längst bak i bussen såg jag två bekanta ansikten och dessa var Taygan och Söderbeck och Taygan hade på sig hela outfiten från hammargården och jag fick veta att han bara någon timme innan dragit därifrån och han hade endast tofflor på sig (man fick ju bara ha det på sig så man inte kunde springa så bra om man nu skulle just dra men Deniz han klarade det Ha Ha Ha) så nu var det dags att ordna ett par nya och det gjorde vi..... Finns många roliga grejer med Taygan tänk bara den gången när han och Justin och Patte karvade Grevens döda kärring i bitar men tog med huvudet hem i en hink och just då för dom påhälsning av ett par Ziggisar som dom hade knas med och bråk uppstod och helt plötsligt flippar Deniz totalt och sliter upp skallen ur hinken och skriker såhär kan det gå för er era jävlar.....och dom vart så skitnödiga att detta senare kom fram till Polisen....Han är en vild jävel den där men otroligt bra människa med ett stort hjärta till sina vänner MEN drogerna kommer en dag att få han att sumpa det han idag har kvar TYVÄRR!!

Vad heter Justin i förnamn?
Citera
2026-04-23, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Hade du inga fler Kasra historier?

Hur är det med gamla gäddan? Ali från fittja innan fittja boys och tunga rånarna som kom från norsborg innan 90-talet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in