2026-04-23, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
du har bettet dig som en hora, å jag ska berätta för dig varför: killarna som skriver å säger att du ghostar har matchat med dig flera gånger å där har du då ghostat dom flera gånger. Du har alltså också skapat konto om å om igen för att matcha - skriva - ghosta.

Det är inte något psykopat-ex till henne då som startat massa låtsas konton för att fortsätta misshandeln? Eller någon krängt ”man” som hon inte ville dejta bara.
Finns kvinnor också som sysslor med sådan typ av trakasserier och mobbning.
Senast redigerad av Amelberga 2026-04-23 kl. 18:44.
Citera
2026-04-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Du sitter där som ett low value med låg självkänsla och bara jagar bekräftelse, uppmärksamhet och validering.

Sedan sitter su där och kan inte ens bete dig som en människa utan ghostar folk... istället för att kommunicera som en vuxen och mogen person. Vill du sjäkv bli behandlad så??

Nu har de hängt ut dig på nätet för ditt omogna och enpatilösa beteende. Är du nöjd??
Herregud kan du inte gå om grundskolan så att du lär dig läsa? Kalla henne för luder känns fel eftersom du utifrån hur du stavar och skriver omöjligt kan veta vad ett luder är. Stackars lilla oskuld som måste ta ut din frustration på en kvinna på flashback.
Är det någon som inte kan bete sig är det du. Du saknar all form av intelligens och social kompetens
Citera
2026-04-23, 20:16
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Vet inte? Men jag ghostar ju inte medvetet/aktivt. Alltså att man slutar skriva med någon händer mig flera gånger i månaden, dvs man skriver med en person som sedan slutar skriva. Händer hela tiden. Inte hänger jag ut den personen då?

Det är ingen som hängt ut dig heller. Du har hjärnspöken
Citera
2026-04-23, 20:35
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Låter som rent påhitt från dig.
Citera
2026-04-23, 20:43
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ragga på gymmet? Tror knappast män vill att man går fram till dem på gymmet liksom. De är ju där för att träna

Det pågår en hel del på gym kan jag meddela. Då menar jag inte att det går till som på krogen - extremt sällan - men visst händer det saker som flirtning osv osv osv).
Citera
2026-04-23, 21:05
Medlem
Citat:
Hej!

Har varit ett par män på dejtingappar som sagt att de sett det stått om mig någonstans att jag skulle hålla på med ghosting eller nåt? Fattar ingenting. För visst händer det att man slutar skriva med en person för att den personen tar lång tid på sig att svara osv. Men detta händer mig hela tiden, dvs att personer slutar svara/ghostar mig med, det är liksom så det funkar på dejtingappar tänker jag?

Men vart är den här tråden som verkar handla om personers profiler på dejtingsidor??
Åh du har ghostat och fått dåligt rykte. Jobbigt men karma kallas det lol
Citera
2026-04-23, 21:28
Medlem
Citat:
Vet inte? Men jag ghostar ju inte medvetet/aktivt. Alltså att man slutar skriva med någon händer mig flera gånger i månaden, dvs man skriver med en person som sedan slutar skriva. Händer hela tiden. Inte hänger jag ut den personen då?

Du har säkert slutat skriva till någon som skriver med dig, och då blir det ju ghosting.

Skriv att du inte är intresserad, vänta en stund och ta sen bort matchningen så är det inte ghosting.

Eller sparar du på matchningar som så många andra för att få bättre självkänsla?
Citera
2026-04-24, 00:26
Medlem
LeFakirs avatar
Känns orimligt, bara hört talas om att kvinnor har sånna grupper, killarna du har pratat med snackar skit.

Om nån känner till en sån här grupp får ni gärna pma mig den eller skriva här.

Ta inte åt dig av alla idioter i tråden som säger att du är ett luder osv, det stämmer inte. Dom är troligtvis kvinnohatande incels.
Citera
2026-04-24, 02:25
Medlem
Yaourters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Att män skulle ha en grupp på nätet där de snackar skit om kvinnor låter väldigt omanligt.

Att kvinnor har en grupp där de snackar skit om män (Pink Room) är okvinnligt?
Citera
2026-04-24, 05:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yaourter
Att kvinnor har en grupp där de snackar skit om män (Pink Room) är okvinnligt?
Nä det är kvinnligt men att män beter sig som kvinnor är omanligt.
Citera
2026-04-26, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
du har bettet dig som en hora, å jag ska berätta för dig varför: killarna som skriver å säger att du ghostar har matchat med dig flera gånger å där har du då ghostat dom flera gånger. Du har alltså också skapat konto om å om igen för att matcha - skriva - ghosta.

Citat:
Märkligt, jag har inte skapat konto flera gånger. Har kvar samma konto sen år tillbaka.

Haha oerhört märkligt Rimligtvis hade man blivit lite fundersam här men ja, märkligt.
Du verkar förövrigt ha en rätt platt personlighet utifrån hur du skriver, kanske tråkar ut dom?
Citera
2026-06-04, 18:13
Medlem
Citat:
Hej!

Har varit ett par män på dejtingappar som sagt att de sett det stått om mig någonstans att jag skulle hålla på med ghosting eller nåt? Fattar ingenting. För visst händer det att man slutar skriva med en person för att den personen tar lång tid på sig att svara osv. Men detta händer mig hela tiden, dvs att personer slutar svara/ghostar mig med, det är liksom så det funkar på dejtingappar tänker jag?

Men vart är den här tråden som verkar handla om personers profiler på dejtingsidor??

Hmm jag har fått liknande varningar... om mig då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in