2026-04-23, 13:58
Medlem
lakritcs avatar
Med tanke på allt smuts som finns på dejtingsidor är det inget att lägga någon vikt vid. Om det nu inte är helt uppdiktat.
Citera
2026-04-23, 14:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Man kan småprata och ställa frågor..

Bättre det än att sitta på nätet..

Nu är det ju rätt mycket prideparads-lirare på gymmen som tränar för att kunna stå och dansa på något lastbilsflak med bar överkropp. Hur vet Stiinis att hon så att säga närmar sig någon som verkligen är intresserad av kvinnor då?

Nej, undrar om inte nätet är bättre i alla fall.

Men bäst av allt är väl egentligen krogen?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-23 kl. 14:09.
Citera
2026-04-23, 14:38
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Fet är jag inte. Men tycker inte jag är snygg i ansiktet.

Om du sköter kroppen, fixar håret och tar hand om dig så löser det sig

Tro på dig själv
Citera
2026-04-23, 14:42
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Fet är jag inte. Men tycker inte jag är snygg i ansiktet.

Du behöver inte ha världens finaste ansikte. Men var smal.

Är en tjej fet så spelar ansiktet ingen roll
Citera
2026-04-23, 14:49
Medlem
Yaourters avatar
Väldigt snurrig trådstart. Varför frågar du inte bara männen ifråga?
Citera
2026-04-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaourter
Väldigt snurrig trådstart. Varför frågar du inte bara männen ifråga?

har försökt fråga, men de säger inget. Jättekonstigt...
Citera
2026-04-23, 15:03
Medlem
Citat:
Att nätdejta är väl ändå det vanligaste sättet idag att hitta en partner på?

Nej, det är helt fel. Det har aldrig varit det vanligast sättet att hitta partner på oavsett ålder. Inte ens när det pekade runt covid 2021 var det så visar dejtingföretagens egna statistik. Däremot kan de känts så för att alla pratade om det inklusive föräldrar samt mor- och farföräldrar. Nätdejting minskar år för år sedan 2021 särskilt hos kvinnor.
Citera
2026-04-23, 16:42
Medlem
StonedMonkeys avatar
Har dom sagt att dom läst det på Flashback? Annars är det väl Facebook som gäller för såna dejting varnings grupper, har ju varit på tapeten att tjejer gör detta flera gånger så är väl inte så konstigt att killar gör samma sak. Man vill inte investera sin tid i någon som bara slutar skriva, minimum är att man förklarar det här kommer inte funka, eller så tänker jag iallafall, taskigt att inte ge en förvarning eller förklaring utan bara försvinna.
Citera
2026-04-23, 16:51
Medlem
swebarbs avatar
Har dom hängt ut dig på facebook med namn och bild var du bor osv så är det förtal man får inte göra så.
Citera
2026-04-23, 17:30
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Har dom sagt att dom läst det på Flashback? Annars är det väl Facebook som gäller för såna dejting varnings grupper, har ju varit på tapeten att tjejer gör detta flera gånger så är väl inte så konstigt att killar gör samma sak. Man vill inte investera sin tid i någon som bara slutar skriva, minimum är att man förklarar det här kommer inte funka, eller så tänker jag iallafall, taskigt att inte ge en förvarning eller förklaring utan bara försvinna.
Ja, en kort kommentar hinner alla med om man stulit en större del av någons tid. Några ord.

Men vi lever i ett obildat samhälle som backar i utvecklingen.
Citera
2026-04-23, 18:18
Medlem
Citat:
Hej!

Har varit ett par män på dejtingappar som sagt att de sett det stått om mig någonstans att jag skulle hålla på med ghosting eller nåt? Fattar ingenting. För visst händer det att man slutar skriva med en person för att den personen tar lång tid på sig att svara osv. Men detta händer mig hela tiden, dvs att personer slutar svara/ghostar mig med, det är liksom så det funkar på dejtingappar tänker jag?
..
Antingen matchar du med män som har många alternativ och då behövs inte så mycket så ratar de dig, dock fegt att ghosta istället för ett vänligt tack men nej tack. Rätt likt kvinnors situation. Eller så beter du dig så illa att även män med torka dissar dig. Ser inte så många andra alternativ.
Citera
2026-04-23, 18:35
Avslutad
Att män skulle ha en grupp på nätet där de snackar skit om kvinnor låter väldigt omanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in