2026-04-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Hemliga grupper. Säger inte mer. Ligger inte i mina intressen att hjälpa folk som dig. De får sköta sin grej, jag bryr mig inte. .

Mitt tips är att du promt slutar nätdejta. Varför är du ens där?
Är du ful som en gris?? Om inte, skaffa en partner irl och sluta hora runt med din identitet bland okända män...

Att nätdejta är väl ändå det vanligaste sättet idag att hitta en partner på?
Citera
2026-04-23, 13:06
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Att nätdejta är väl ändå det vanligaste sättet idag att hitta en partner på?

Nej. Håll dig undan det. Det finns knappt några vettiga män alls där. Det är bara män som knullar runt och ensamma mobbade incels.

Det finns fler idioter där än på valfri nattklubb på Ibiza.. Håll dig undan skiten. Det finns många dårar där. De hänger ut er, skrattar åt er och i visaa fall börjar trakassera er.

Skaffa ett gymkort på någon större kedja som Friskis/Sats och hitta enman där..
Citera
2026-04-23, 13:06
Medlem
zombie-nations avatar
Om du gått ut med någon som uppfattar dig som dålig för män så ja, det sprider sig. Och som sagt i tråden, om du söker på en bestämd ort där killar känner varandra. De behöver inte hänga ut dig, de varnar varandra IRL.

Jag vet att folk anklagar varandra här på forumet hela tiden för att ha autism. Men jag får rätt extrema autismvibbar från dig. Absolut inte fel att ha autism, men om man inte vet om det så kommer det påverka alla ens relationer, särskilt med dem som inte har autism.
Citera
2026-04-23, 13:09
Medlem
Citat:
Nej. Håll dig undan det. Det finns knappt några vettiga män alls där. Det är bara män som knullar runt och ensamma mobbade incels.

Det finns fler idioter där än på valfri nattklubb på Ibiza.. Håll dig undan skiten. Det finns många dårar där. De hänger ut er, skrattar åt er och i visaa fall börjar trakassera er.

Skaffa ett gymkort på någon större kedja som Friskis/Sats och hitta enman där..

Ragga på gymmet? Tror knappast män vill att man går fram till dem på gymmet liksom. De är ju där för att träna
Citera
2026-04-23, 13:10
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ragga på gymmet? Tror knappast män vill att man går fram till dem på gymmet liksom. De är ju där för att träna
Man kan småprata och ställa frågor..

Bättre det än att sitta på nätet..
Citera
2026-04-23, 13:11
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Jag tränar. Är starkast på mitt gym. Väger 120 pannor och är 190 cm lång.

Jag tränar hårt och seriöst. Jag hade inte blivit störd om en brud visade intresse - förutsatt att hon inte är fet å ful..
Citera
2026-04-23, 13:18
Medlem
Citat:

Jag tränar hårt och seriöst. Jag hade inte blivit störd om en brud visade intresse - förutsatt att hon inte är fet å ful..

Fet är jag inte. Men tycker inte jag är snygg i ansiktet.
Citera
2026-04-23, 13:24
Medlem
Citat:
Hej!

Har varit ett par män på dejtingappar som sagt att de sett det stått om mig någonstans att jag skulle hålla på med ghosting eller nåt? Fattar ingenting. För visst händer det att man slutar skriva med en person för att den personen tar lång tid på sig att svara osv. Men detta händer mig hela tiden, dvs att personer slutar svara/ghostar mig med, det är liksom så det funkar på dejtingappar tänker jag?

Men vart är den här tråden som verkar handla om personers profiler på dejtingsidor??

du har bettet dig som en hora, å jag ska berätta för dig varför: killarna som skriver å säger att du ghostar har matchat med dig flera gånger å där har du då ghostat dom flera gånger. Du har alltså också skapat konto om å om igen för att matcha - skriva - ghosta.
Citera
2026-04-23, 13:25
Medlem
Citat:

Lär känna någon man på gymmet då och sen ragga på honom utanför gymmet.
Citera
2026-04-23, 13:30
Medlem
Citat:

Citat:
Fet är jag inte. Men tycker inte jag är snygg i ansiktet.
Ni verkar ha funnit varandra! ❤️
Citera
2026-04-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
du har bettet dig som en hora, å jag ska berätta för dig varför: killarna som skriver å säger att du ghostar har matchat med dig flera gånger å där har du då ghostat dom flera gånger. Du har alltså också skapat konto om å om igen för att matcha - skriva - ghosta.

Märkligt, jag har inte skapat konto flera gånger. Har kvar samma konto sen år tillbaka.
Citera
2026-04-23, 13:54
Moderator
MrFishboys avatar
Inte hört om att män som grupp skulle skapat grupper för att skriva om kvinnor, fenomenet finns ju bland kvinnor; https://www.facebook.com/groups/948112363530832/?http_ref=eyJ0cyI6MTc3Njk0NTE4NDAwMCwiciI6IiJ9

Det enkla svaret är nog att män som känner varandra tipsat varandra om att det inte är värt att lägga tid och energi på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in