2026-04-22, 19:51
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Kom och tänka på godis tråden.

Jag saknar riktigt Spice. Spice Arctic och Tropical var så bra! Minns ni de häftiga zippåsarna man fick med ögat?

Mephedrone var som tjacks kusin från storstaden

Minns för tjugo år sedan när dxm var populär här på flashback, hann inte testa då men har två flaskor finsk hostmedicin stående

Vad saknar ni pundare?
Citera
2026-04-22, 20:01
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kom och tänka på godis tråden.

Jag saknar riktigt Spice. Spice Arctic och Tropical var så bra! Minns ni de häftiga zippåsarna man fick med ögat?

Mephedrone var som tjacks kusin från storstaden

Minns för tjugo år sedan när dxm var populär här på flashback, hann inte testa då men har två flaskor finsk hostmedicin stående

Vad saknar ni pundare?

DOB, LSD, 2c-b kanske finns idag med men nu var det över 15 år sedan man intog en drog förutom alkohol och Psilocybin så det kanske är populärt idag med.

Kom även ihåg att Spice var från typ "Silver" till "Diamond" eller något liknande, man kände sig lurad när man rökte det men sen efter 5 minuter så vart man hög som ett hus.
Senast redigerad av PappaTribe 2026-04-22 kl. 20:04.
Citera
2026-04-22, 20:08
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
DOB, LSD, 2c-b kanske finns idag med men nu var det över 15 år sedan man intog en drog förutom alkohol och Psilocybin så det kanske är populärt idag med.

Kom även ihåg att Spice var från typ "Silver" till "Diamond" eller något liknande, man kände sig lurad när man rökte det men sen efter 5 minuter så vart man hög som ett hus.

Åhh 2c-b, åren spolas verkligen tillbaka nu.
Citera
2026-04-22, 20:09
Medlem
Way back, blå... 524 eller 542, glömde alltid siffrorna på rohypnolen.
6 pänn styck då. Mängder.
Mkt tok, mkt stök o röj men saknar det ändå, inte den förrädiska men den sockriga flunissmaken med tillhörande chockblå ungjävel som medföljde eländet.

Grälle skulle jag fan få psykos av om ja skulle snurra upp en rackare.

Saknar dock rejäl blomster, gult, rosa som vitt.

Även hur lapparna färgade förr, inkörd sen länge men saknar de första resorna innan milleniumet/millennieskiftet nångång -de var magiska, och de enda jag nuförtiden petar i mig nuförtiden (visst, changa & cubensis finns liggandes oxå men de ingår i familjen trypt förstås).

Summa av detta då?

Jo saknar BRA tjobaloo (finns iofs 'rent' idag, från fribas av en nära vän, men fel råvaror tyvärr) och en fortsatt livslång bekantskap med Schweiziska cykelturer runt alperna såklart.
Citera
2026-04-22, 20:10
Medlem
Full-Retards avatar
Tycker salvia var riktigt nice. Brukade puffa lite innan det blev olagligt. Riktigt avslappnade så ni som inte testat borde testa det (nånstans i världen där det är lagligt)
Senast redigerad av Full-Retard 2026-04-22 kl. 20:13.
Citera
2026-04-22, 20:10
Medlem
2-ce glömde ja bort, mkt skruvat med dessa, burr... Sved Fan o kicka fort, och skevt!
Citera
2026-04-22, 20:15
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Tycker salvia var riktigt nice. Brukade puffa lite innan det blev olagligt. Riktigt avslappnade så ni som inte testat borde testa det (nånstans i världen där det är lagligt)

Skulle vilja testa, men inte sett någon som rökt det och inte flippat
Citera
2026-04-22, 20:16
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Skulle vilja testa, men inte sett någon som rökt det och inte flippat

Det är bara att testa, det är nice
Citera
2026-04-22, 20:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
2-ce glömde ja bort, mkt skruvat med dessa, burr... Sved Fan o kicka fort, och skevt!

3-mec , en liten lina och det kändes på riktigt hur ett rus där det verkligen är 50% bäng och 50% tjackad. Polaren började blöda näsblod varje gång
Citera
2026-04-22, 20:20
Medlem
Citat:
3-mec , en liten lina och det kändes på riktigt hur ett rus där det verkligen är 50% bäng och 50% tjackad. Polaren började blöda näsblod varje gång

Hehe, ja lite skit rensar systemet som sagt...
Citera
2026-04-22, 20:30
Moderator
kvm3s avatar
Metocin/4-HO-MET. Generellt lik svamp men utan obehaget i magen under onset, även vid höga doser.

Allylescaline. En förhållandevis snäll meskalin-analog som lät en växla mellan trippat och nyktert tillstånd efter eget tycke (även under peak) möjliggjorde tryggt trippande även ute bland vanligt folk. Det minns jag med värme.

Methylone/bk-MDMA (rusmässigt någonstans mittemellan MDMA och tjack) tyckte jag också om när det begav sig.
Citera
2026-04-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Metocin/4-HO-MET. Generellt lik svamp men utan obehaget i magen under onset, även vid höga doser.

Allylescaline. En förhållandevis snäll meskalin-analog som lät en växla mellan trippat och nyktert tillstånd efter eget tycke (även under peak) möjliggjorde tryggt trippande även ute bland vanligt folk. Det minns jag med värme.

Methylone/bk-MDMA (rusmässigt någonstans mittemellan MDMA och tjack) tyckte jag också om när det begav sig.

4-HO-MET var ju dock mycket mer kemiskt rus än svamp. Mycket lättare att fasta totalt i tankeloopar och avtändningen var riktigt äcklig. Väldigt tjackad känsla jämfört med svamp. Man hade liksom en kemisk smak i munnen och rapade typ bensin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in